Lee Harvey Oswald skrev:Ett nytänt VF kissar DIF rakt i ansiktet & vinner med 7-1.
Varför vill man att säsongen ska vara slut redan i November...?
Och lagom till 1/3 kortet som får ses som en hit i första matchen ialf.
frölunda kommer slita av oss huvet trycka ner det i halsen på oss så vi skiter ur det, fy fan!
WORD!
varför inte siffror som liknar kvarten/semi förr förra slut spelet 8-1 8-1 till Frölunda. jag säger 9-0 till VF.
sen kommer FBK att trycka ner oss ytterliagre när vi trodde att vi inte kunde komma längre ner i skiten. vi komemr bli utskrattade, förnedrade m.m
Hoppas nästan det, för då KANSKE kan denna styrelse vakna och inse deras brister
Tigs Difs kris ihjäl i media för att merparten om dem håller på Dif (idiotisk anledning att i så fall mörka krisen) eller är det för att förväntningarna var såpass mycket högre på ex. VF? Rätt många experter placerade Dif på plats 9 och har ju tyvärr fått rätt såhär långt. Det enda jag kan läsa i de större tidningarna är ett kallt konstaterande att Dif inte tagit 3p på en månad nu.
Emil svelander skrev:Förlusten är redan självklar.
Skall vi diskutera siffror är väl 4-1, 5-1 nåt att satsa på.
Särkijärvi kommer som vanligt vara nöjd med spelet efter matchen.
mm jag tror att det kan bero på att Säcken är kanske en bra juniortränare och tycker DIF spelar bra för att vara juniorlagsklass... kan bero på det iaf