Du har fortfarande inte förklarat vad du menar:Pdif_hardcore skrev:Vad fan så alla gratid biljetter är i klacken men tänkte lite på dom som inte är det då eller DIF hockey....
Djurgårdens IF - Frölunda HC, 19/10 2006
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Lee Harvey Oswald
Ok, så här direkt efter MoraMatchen tippar jag 2-9.
Lassila börjar i mål, efter 0-5 byts Larsson in, vid ställningen 1-9 får även Larsson nog varpå Lassila kommer in & spikar igen sista 3min (grymt stabil då).
Säcken säger efter matchen:
-jaa tycker nog vi var det bättre laget fram till 0-4, sedan förstår jag att killarna tyckte det blev lite jobbigt när VF gör 5:an & 6:an i boxplay.
Challe säger:
- det synd att vi inte får bättre stöd från läktarna, kanske hade slutat annorlunda då...?
Lassila börjar i mål, efter 0-5 byts Larsson in, vid ställningen 1-9 får även Larsson nog varpå Lassila kommer in & spikar igen sista 3min (grymt stabil då).
Säcken säger efter matchen:
-jaa tycker nog vi var det bättre laget fram till 0-4, sedan förstår jag att killarna tyckte det blev lite jobbigt när VF gör 5:an & 6:an i boxplay.
Challe säger:
- det synd att vi inte får bättre stöd från läktarna, kanske hade slutat annorlunda då...?
Tja, nu spelar man iallafall på samma nivå som läktarstödet ligger på allt som oftast. Lika levande, lika bra uppslutning...Lee Harvey Oswald skrev:
Challe säger:
Det gnälls väldigt mycket efter en sån här förlust. Med all rätt i många fall, men när vi väl kan göra nåt åt saken under match, då är det få som höjer rösten.
It's funny because it's true...
Lycka är att vara djurgårdare
Jag var där och köpte ett gäng plåtar idag, och jag kan garantera att det fortfarande finns en del biljetter kvar. Men det såg inte ut att vara speciellt många, så om du är intresserad av att stå i klacken på torsdag så bör du nog leta dig till butiken så snart som möjligt.gulgul skrev:oswä0216 skrev:Kollade nu klockan 16:27 den 16 oktober. Det är 10 billjetter kvar till klacken.
är det sant är det bara 10biljeter kvar? :| då är det väl över 400st i klacken imorgon?
-
-
- Kontakt:
[quote="Emil svelander"][quote="dif_hardcore"]Vad fan så alla gratid biljetter är i klacken men tänkte lite på dom som inte är det då eller DIF hockey....[/quote]
Du har fortfarande inte förklarat vad du menar:P[/quote]
tar fotbollsfolket hela platsen så kan det alltid finna en eller flera stackare som vill stå i klacken som inte är medlem i DIF fotboll..inget illa om fotbollsfolket dom är jo nr:1 sverige men det alltid en lite hacke....Njöd med ditt svar?
Du har fortfarande inte förklarat vad du menar:P[/quote]
tar fotbollsfolket hela platsen så kan det alltid finna en eller flera stackare som vill stå i klacken som inte är medlem i DIF fotboll..inget illa om fotbollsfolket dom är jo nr:1 sverige men det alltid en lite hacke....Njöd med ditt svar?
FORZA DIF
http://www.jarnkaminerna.nu/nyheter.asp?id=3855
Hoppas att folk är vill gå ner och ställa sig i klacken denna otroligt viktiga macth. Redan har 2050 gratisbilljetter bokas av fotbollmedlemmar.
Hoppas att folk är vill gå ner och ställa sig i klacken denna otroligt viktiga macth. Redan har 2050 gratisbilljetter bokas av fotbollmedlemmar.
Precis..vi kör Särkijärvis Järnkaminer Challe Berglunds Järnkaminer i mellan etagen istället. Kan bli trevligt syn att se!Stocky skrev:Men dom kommer ju sitta på den övre delen på kort sidan och "gå ner om det finns plats" till klacken. Hoppas det blir "hetts" mellan övre och undre delen då kan det bli ett JÄVLA DRAG!
Ja precis min tanka, många sånna sånger vid rätt tillfälle, för det verkar vara den ända ramsan när sitt plats vaknar.Elias skrev:Precis..vi kör Särkijärvis Järnkaminer Challe Berglunds Järnkaminer i mellan etagen istället. Kan bli trevligt syn att se!Stocky skrev:Men dom kommer ju sitta på den övre delen på kort sidan och "gå ner om det finns plats" till klacken. Hoppas det blir "hetts" mellan övre och undre delen då kan det bli ett JÄVLA DRAG!
Full fart framåt får gärna köras några gånger också, även om den kanske mest hörs på fotbollen