Larsson eller lassila?
- fullfartframaat
Precis det hjälper inte hur bra reflexer eller hur smidig en målvakt är. Det hjälper inte om han gör idioträddningar om han sedan släpper ut en retur mitt i slottet. Dessutom är jag böjd att hålla med Lassila är lite svag på skott utifrån. Tror det kan ha att göra med att han går ner på isen för tidigt. Skyttarna har lärt sig att skjuter man högt på finnen är det rätt stor chans att pucken letar sig in.
Nepp ge Larsson chansen. Tar han den inte då kan vi börja snacka igen, men inte en susning att jag rankar Lasilla som förstamålvakt. Fört att vara detta måste man vara mycket mer stabil och jämn än vad finnen är.
Däremot h¨åller jag md om att det är ofantligt viktgit att ha en förstamålvakt. Haken är väl just nu att vi inte har det egentligen. Bara hoppas att Larsson tar chansen nu...
Nepp ge Larsson chansen. Tar han den inte då kan vi börja snacka igen, men inte en susning att jag rankar Lasilla som förstamålvakt. Fört att vara detta måste man vara mycket mer stabil och jämn än vad finnen är.
Däremot h¨åller jag md om att det är ofantligt viktgit att ha en förstamålvakt. Haken är väl just nu att vi inte har det egentligen. Bara hoppas att Larsson tar chansen nu...