DIF tappar på slutet...
Exakt. När vi har mött Frölunda och Modo, har motståndarlaget haft hjälp med domaråsnan Vinnerborg. Jag tror inte något lag i Elitserien skulle klara av att orka spela BP nästan i en hel match. Det är just därför att vi har tappat i slutet av matchen. Så skyll inte på Djurgårn nu. Skyll på Vinnerborg.
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Jag är inte särskilt förvånad över att detta ämne startades av just den person som startade det, jag menar...DIF förlorade ju igår.
Inga härliga inlägg från författaren när DIF spelat så bra som de gjort de första tre matcherna. Och om vi ändå ska prata om tredje perioden antar jag att ni redan glömt bort tredje perioden mot Linköping?
Ha det!
Inga härliga inlägg från författaren när DIF spelat så bra som de gjort de första tre matcherna. Och om vi ändå ska prata om tredje perioden antar jag att ni redan glömt bort tredje perioden mot Linköping?
Ha det!
Öhhh ja? Vore väl lite dumt att starta en tråd om varför vi släpper in mål och tappar poäng i slutet av matcherna efter en vinst?Micke Nylander skrev:Jag är inte särskilt förvånad över att detta ämne startades av just den person som startade det, jag menar...DIF förlorade ju igår.

Bra koll koll som vanligt...
Har du kommenterat nån av vinsterna?Jojje skrev:Öhhh ja? Vore väl lite dumt att starta en tråd om varför vi släpper in mål och tappar poäng i slutet av matcherna efter en vinst? :lol:Micke Nylander skrev:Jag är inte särskilt förvånad över att detta ämne startades av just den person som startade det, jag menar...DIF förlorade ju igår.
Sen jag såg en match sist, så var det spelarna som spelade och tränarna var i båset. Hur ska tränarna kunna vara problemet, tycker vi rullar runt bra på alla femmor, så det är inte dom ni ska skylla förlusten på. Det var laget Djurgården som inte fick någon bra avslutning på period 3 och det var laget Djurgården som förlorade.... Så dålig stil att försöka hitta någon ensam individ att skylla på.
haha..det där va ju humor...Undrar om Nyllet är medveten om sitt smått komiska snesteg...Jojje skrev:Öhhh ja? Vore väl lite dumt att starta en tråd om varför vi släpper in mål och tappar poäng i slutet av matcherna efter en vinst? :lol:Micke Nylander skrev:Jag är inte särskilt förvånad över att detta ämne startades av just den person som startade det, jag menar...DIF förlorade ju igår.
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")
Snesteg och snesteg. Citera hela mitt förra inlägg så kanske ni förstår följande:
Jag är INTE förvånad över att Jojje börjar skriva och klaga när DIF förlorar, men när de vinner så håller han tyst.
Visst är det bra att komma med kritik, framförallt efter gårdagens match mot FBK där jag tycker anfallsspelet var under all kritik, men när man som Jojje profilerar sig som den sura kärringen som bara klagar på hela samhället...
Jojje, en enkel fråga...Hur mycket klagar du på DIF Fotboll nu mera?
Jag är INTE förvånad över att Jojje börjar skriva och klaga när DIF förlorar, men när de vinner så håller han tyst.
Visst är det bra att komma med kritik, framförallt efter gårdagens match mot FBK där jag tycker anfallsspelet var under all kritik, men när man som Jojje profilerar sig som den sura kärringen som bara klagar på hela samhället...
Jojje, en enkel fråga...Hur mycket klagar du på DIF Fotboll nu mera?
Jag tror att det är en viss rädsla som smyger sig på spelarna... någon hjärnskrynklare kanske skulle vara på sin plats... sen får man inte se en match... jag är inte orolig för att de inte vinner två svåra bortamatcher jag är mer oroliga att de inte kommer orka spela denna hockey (den de kan) i 55 omg, tror att vi måste ha ordentligt med flyt i år.... !
Återigen, varför skulle jag "skriva och klaga" efter en vinst? Goddag yxskaft?Jag är INTE förvånad över att Jojje börjar skriva och klaga när DIF förlorar, men när de vinner så håller han tyst.
Profilerar jag mig som en sur kärring som klagar på hela samhället?! Ha ha det var nog det mest befängda, korkade och allmänt förvirrade jag har läst här på länge. Utveckla gärna hur och när jag profilerar mig som "en sur kärring som klagar på hela samhället."Visst är det bra att komma med kritik, framförallt efter gårdagens match mot FBK där jag tycker anfallsspelet var under all kritik, men när man som Jojje profilerar sig som den sura kärringen som bara klagar på hela samhället..
Sen undrar jag om du gått klart grundskolan. Ta en titt på denna mening. "men när man som Jojje profilerar sig som den sura kärringen som bara klagar på hela samhället.." Jaha? Sen då... Men vadå?
På detta HOCKEYforum, inte alls...Jojje, en enkel fråga...Hur mycket klagar du på DIF Fotboll nu mera?
-
Re: DIF tappar på slutet...
Var glad att du inte håller på FHC i år då, som spelar hockey i max 5-10 minuter per matchJojje skrev:I två av fyra matcher denna säsong, precis som förra säsongen så ser det katastrofalt ut under de sista 5-10 minutrarna. Vad fan håller de på med?!