Är det någon som vet hur Djurgårdens kedjor ser ut? Vilka backar brukar spela ihop och vilka anfallsformationer brukar de spela ihop med etc? Något annat som kan vara nyttigt att veta om hur Djurgården kommer ställa upp i Scandinavium?
Jag undrar nämligen för att hockeyligan har ett nytt statistiksystem med bla istid osv, jag kommer ha hand om istiden och +/- för bortalaget i dagens match och förkunskap om formationer underlättar arbetet
Krm500 skrev:Är det någon som vet hur Djurgårdens kedjor ser ut? Vilka backar brukar spela ihop och vilka anfallsformationer brukar de spela ihop med etc? Något annat som kan vara nyttigt att veta om hur Djurgården kommer ställa upp i Scandinavium?
Jag undrar nämligen för att hockeyligan har ett nytt statistiksystem med bla istid osv, jag kommer ha hand om istiden och +/- för bortalaget i dagens match och förkunskap om formationer underlättar arbetet ;)
Så här såg laget ut förra matchen. Lär väl bli samma ikväll om ingen blivit skadad eller sjuk.
Lee Harvey Oswald skrev:Här är folk lika naiva som vanligt, inget har ni lärt er...?
DIF har vunnit en (1) match hemma mot Sop-Mora, Frölunda torskat borta mot LHC(det kommer fler göra) & genast yras det om storseger.
Tar DIF 1p är det klart godtjänt, blir det 2-3p är det en otrolig prestation.
Jag e också orolig men du vet, Frölunda har ju haft en kass försäsong, målvaktsproblem osv..! Jag tror att vi har en bra chans ändå och givetvis måste sviten brytas någongång..! =) Tro på hoppet!
Vissa här har tydligen låga förväntningar på vårat Dif! Varför? Att vi ska vara nöjda med 1 poäng är fel, vi ska ha 3 när vi lämnar Gbg!! Djurgården vinner ikväll me 3-1. Danielsson, Ask och Dragan gör varsit
Krm500 skrev:Är det någon som vet hur Djurgårdens kedjor ser ut? Vilka backar brukar spela ihop och vilka anfallsformationer brukar de spela ihop med etc? Något annat som kan vara nyttigt att veta om hur Djurgården kommer ställa upp i Scandinavium?
Jag undrar nämligen för att hockeyligan har ett nytt statistiksystem med bla istid osv, jag kommer ha hand om istiden och +/- för bortalaget i dagens match och förkunskap om formationer underlättar arbetet
Så här såg laget ut förra matchen. Lär väl bli samma ikväll om ingen blivit skadad eller sjuk.
Järnkaminen90 skrev:Vissa här har tydligen låga förväntningar på vårat Dif! Varför?
Varför? Tja, verkligheten är tyvärr så att Frölunda på pappret är starkare än DIF på varje punkt (målvakten kanske undantaget, men Salo är ojämn, lika dålig som han är ibland så kan han vara totalt omöjlig att få hål på i andra matcher) och att DIF har förlorat varenda match i Göteborg de senaste 4 åren.
Hm inte bra att Linkan missar denna match. Han hade behövts, och jag är tveksam till om vi kan vinna nu. Linkan betyder oerhört mycket, mer än många tror.
Om han inte är med så ska det bli kul att se om någon annan visar ledaregenskaper. Tror fortfarande att vi vinner och alla spelare höjjer sig ett snäpp för att bevisa att dom klarar sig utan Linkan då han är borta :)
Järnkaminen90 skrev:Vissa här har tydligen låga förväntningar på vårat Dif! Varför? Att vi ska vara nöjda med 1 poäng är fel, vi ska ha 3 när vi lämnar Gbg!! Djurgården vinner ikväll me 3-1. Danielsson, Ask och Dragan gör varsit
Det handlar icke om att ha lågt ställda förväntningar..Det handlar om att vara realistisk..
Tips: 2-2
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")