Vem vill du helst se bli buren av isen??
Trådskaparen använde sig ,förhoppningsvis, av en hel del ironi när han kläckte rubriken till den här tråden..Självklart vill man inte se att NÅGON spelare blir så pass skadad att han inte kan ta sig av isen av egen kraft....Däremot finns det ju onekligen en hel del spelare som man inte är direkt stormförtjust i; Samtliga spelare i FBK,Sundin och Pihl exempelvis...
Senast redigerad av chribba den 2006-09-05 15:31:08, redigerad totalt 1 gånger.
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Ojojoj
Du får väl ta de me en nypa salt...!xylan skrev:Första gången jag tittar in på erat forum, och vad ser man?
Saknar Kung Wikegård!
-
-
Trotts att Per Ledin är fbk:are så gillar ja honom skarpt !grandstoff skrev:Ser mer än gärna Per Ledin snutta på tummen i fosterställning mitt på isen efter en riktig bröstvärmare...

Han går aldrig ut på isen utan att köra 110%...Det är inte konstigt att han var nära NHL denna säsong......Så om det är nån som skall dela ut en bröstvärmare så är det han

Nu till vem jag helst skulle se uppsmäckt mot sargen.....Pelle Prestberg, som åker runt som en fjolla med sin silvriga utrustning

"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
- Christopher J
Jonathan Hedström skulle jag hemskt gärna vilja se åka på en hård propp.
Kom ihåg att han sa i slutspelet under nhl lockouten på frågan hur det går i kvarsfinalen mellan Djurgården och timrå.
" vi ska köra över dem, de j*vlarna" Jag tycker att han ska sota för det, och han har ju spelat i klubben själv!
Kom ihåg att han sa i slutspelet under nhl lockouten på frågan hur det går i kvarsfinalen mellan Djurgården och timrå.
" vi ska köra över dem, de j*vlarna" Jag tycker att han ska sota för det, och han har ju spelat i klubben själv!
- Killer Kennholt
- Medlem: Ja, vanlig medlem