Magnutz skrev:Jag tycker att vi ska sluta gapa på folk som "vänder kappan efter vinden" för vem, i ärlighetens namn, bryr sig?!
Du, DIF-Soldier, brukar göra detta och varje gång blir jag lika jävla trött. Varför är det så förbannat fel att ha en åsikt för att sedan, efter en uppdatering av händelser likt t ex Owuya eller Widing. Du ska nog få se några av oss som kommer hylla Mackan när han tar sig i kragen också.. Men, för gudarnas skull ge fan i att hoppa på oss för det.
Återigen agerar du som att du vore immun mot kritik med ena handen fastän du ger kritik med den andra. Jag har rätt till att ge kritik, detta är ett forum. Som du ser gör jag det dock sanningsenligt.
Jag ska förtydliga mig:
DÅ: Widing var usel. Han skulle bytas mot Bremberg, bänkas, köpas ut eller fan och hans moster.
NU: Widing är kung. Han är Råttkrossaren, på g, målkungen, bäst.
Är det bara jag som ser den EXTREMA skillnaden i åsiktsväg? Nej. Är den överhuvudtaget sanningsenlig? Nej.
Widing är inte bäst, Widing är för tillfället ingen kung. Widing har fortfarande en jävla lång bit kvar. Jag menar... han har gjort ett studsmål och ett mål i öppen kasse mot gnaget och helt plötsligt är han kung?! KOM IGEN!
Vad som vore den hälsosamma åsikten är att yttra är att Widing börjar hitta ett spel, börjar hitta rätt position, börjar träffa mål, men att han fortfarande saknar självförtroendet att skjuta själv i ett två-mot-noll.
Slutsatsen är således inte "Vi hade rätt om Widing, inte ni": Slutsatsen är den att folk vänder helt på en femöring utan minsta behållning och ett sunt argumenterande, och det är DET som är så fruktansvärt idiotiskt.