Skadetråden
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Skadetråden
Falk och Sören ska känna efter i morgon men det ser inte ljust ut i övrigt.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Guter?BaronVonDif skrev:Falk och Sören ska känna efter i morgon men det ser inte ljust ut i övrigt.
Re: Sv: Skadetråden
Med övrigt menar du alltså att Guter blir borta längre? Fuck.BaronVonDif skrev:Falk och Sören ska känna efter i morgon men det ser inte ljust ut i övrigt.
Sören, Falk OCH Guter tränade idag. Dock framgår det inte om någon av dem är aktuella för matchen imorgon.
Falk borde hur som helst varken peta Englund (ny favorit) eller Ollas...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Guter är inte uppsatt på skadelistan så det betyder att han lirar ikväll. Däremot är det osäkert om andra (Sören och Falk) lirar ikväll.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Falk spelar inte ikväll.litto skrev:Guter är inte uppsatt på skadelistan så det betyder att han lirar ikväll. Däremot är det osäkert om andra (Sören och Falk) lirar ikväll.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Finns det någon officiell info eller är allt grundat på olika rykten från de olika källor som alla på forumet har?cragnotti skrev:Falk spelar inte ikväll.litto skrev:Guter är inte uppsatt på skadelistan så det betyder att han lirar ikväll. Däremot är det osäkert om andra (Sören och Falk) lirar ikväll.
Expert.
Håller lite med Sir
Har ni en konkret källa så skriv den isåfall. Är det vad ni tror så skriv det.. annars blir det bara soppa av alllting!
Har ni en konkret källa så skriv den isåfall. Är det vad ni tror så skriv det.. annars blir det bara soppa av alllting!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag menade inte att någon skulle avslöja sina källor så. Men säg gärna om ni har läst det på Aftonbladet om det är så eller om det är renodlade "rykten" det är baserat på. Nu har man ingen aning vad all info kommer ifrån.ciirree skrev:Håller lite med Sir
Expert.
Detta är en källa mycket nära laget. Han har fortfarande problem med sitt knä. Var dock med på värmningen i förmiddags (precis som han varit ett par matcher).ciirree skrev:Håller lite med Sir
-
Synd med Falk. Tycker han var på gång ordentligt innan skadan.
Timmy lirar inte heller ikväll, om det inte blir en chansning.
Det var så jag menade med bara formulerade det felSirDIFalot skrev:Jag menade inte att någon skulle avslöja sina källor så. Men säg gärna om ni har läst det på Aftonbladet om det är så eller om det är renodlade "rykten" det är baserat på. Nu har man ingen aning vad all info kommer ifrån.ciirree skrev:Håller lite med Sir

Det var så jag menade med bara formulerade det felSirDIFalot skrev:Jag menade inte att någon skulle avslöja sina källor så. Men säg gärna om ni har läst det på Aftonbladet om det är så eller om det är renodlade "rykten" det är baserat på. Nu har man ingen aning vad all info kommer ifrån.ciirree skrev:Håller lite med Sir