1962FenderStrat skrev:Känns som jag kommer få revidera mina 80-90p för Bengan i år. just nu snittar han 2p/match, visserligen på 8 matcher, såklart ohållbart över 82 matcher, men över 100p borde inte vara ngn omöjligthet så länge han får spela med Kunitz & Crosby, samt får fortsatt förtroende i PP.
Runt 100p eller strax över ligger ju generellt sett den som vinner hela NHL's poängliga på, tror jag inte Bengan mäktar med. Men jag tror dock han kommer gå mot nytt personligt rekord.
Såg nyss gårdagens match mellan Pittsburgh Penguins mot New York Islanders, satan vad Bengan var bra! Snacka om att Penguins har hittat rätt i den värvningen! Tänk för 2 år sen lirade han med oss. Härliga minnen!
Rocky3000 skrev:Såg nyss gårdagens match mellan Pittsburgh Penguins mot New York Islanders, satan vad Bengan var bra! Snacka om att Penguins har hittat rätt i den värvningen! Tänk för 2 år sen lirade han med oss. Härliga minnen!
Rocky3000 skrev:Såg nyss gårdagens match mellan Pittsburgh Penguins mot New York Islanders, satan vad Bengan var bra! Snacka om att Penguins har hittat rätt i den värvningen! Tänk för 2 år sen lirade han med oss. Härliga minnen!
Har du länk? Skulle vilja se den också
Har du viaplay?
nej inte längre. jag vet att där kan man se via GameCenter. Funderar på att skaffa igen, eller dela med någon...
Har sett de flesta matcherna med Bengan denna säsong och han är verkligen grym! Lyfter kedjan till och med tack vare sina aggressiva forecheckingar, puckvinster och målvaktsskymningar. Kul dessutom att han sätter dit puckar också.
Har ingen statistik på följande, men han skjuter antagligen mest i hela Pens, så hans målskörd lär fortsätta om han bara fortsätter på den inslagna vägen som hittills.
Är inte jätteförvånad med tanke på förra våren, men ändå fantastiskt roligt!
mb81 skrev:Linus Söderström tydligen bäst på plan för SSK.
Ja han gjorde några fina räddningar och såg väldigt stabil ut. Janne Karlsson berömde honom efter matchen (och passade på att såga sparkade Idoff samtidigt):
mb81 skrev:Linus Söderström tydligen bäst på plan för SSK.
Ja han gjorde några fina räddningar och såg väldigt stabil ut. Janne Karlsson berömde honom efter matchen (och passade på att såga sparkade Idoff samtidigt):