Allsvenskan 2012/13
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Allsvenskan 2012/13
Det är ju inte ofta man håller på malmö, men när lif och bik tuffar på måste ssk förlora. Dags att lägga en slant på hemmaseger (ssk).
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Re: Allsvenskan 2012/13
Det får faktiskt bli att hålla på Malmö ikväll faktiskt.
Avskaffa tre mot tre.
Malmö MÅSTE vinna ikväll, eller åtminstone ta matchen till förlängning. SSK måste tappa poäng.Mattias_87 skrev:Det får faktiskt bli att hålla på Malmö ikväll faktiskt.
Att slå karlskrona hemma är väl inte att tuffa på direkt! Malmö borta var väl iofs en meriterande seger.minalman skrev:Det är ju inte ofta man håller på malmö, men när lif och bik tuffar på måste ssk förlora. Dags att lägga en slant på hemmaseger (ssk).
Men nu ska bofors möta leksand och örebro! Skulle vara fint om de blir nollade där och inte alls omöjligt! Ser fortfarande det som lättare att gå om bofors!
Men givetvis håller jag på malmö!
Slår vi södertälje och bofors(mycket svåra bortamatcher dock) är inget omöjligt men annars blir det riktigt tufft!
Då måste de åka på några riktigt oväntade förluster!
Och vi får inte räkna ut vik och malmö än även fast jag inte tror på dem!
Allsvenskan 2012/13
Såg lite, lite på Örebro igår och spelar de som igår kan de knappaste rubba BIK. Ostrukturerat, utan disciplin, slarvigt och väldigt mycket onödiga pucktapp.mb81 skrev:Att slå karlskrona hemma är väl inte att tuffa på direkt! Malmö borta var väl iofs en meriterande seger.minalman skrev:Det är ju inte ofta man håller på malmö, men när lif och bik tuffar på måste ssk förlora. Dags att lägga en slant på hemmaseger (ssk).
Men nu ska bofors möta leksand och örebro! Skulle vara fint om de blir nollade där och inte alls omöjligt! Ser fortfarande det som lättare att gå om bofors!
Slår vi södertälje och bofors(mycket svåra bortamatcher dock) är inget omöjligt men annars blir det riktigt tufft!
Nä de är verkligen under isen men i ett derby kan allt hända och nån gång borde det vända för dem! De hade i min mening bästa truppen innan säsongen började iaf så potential finns i laget iaf!Malto skrev:Såg lite, lite på Örebro igår och spelar de som igår kan de knappaste rubba BIK. Ostrukturerat, utan disciplin, slarvigt och väldigt mycket onödiga pucktapp.mb81 skrev:Att slå karlskrona hemma är väl inte att tuffa på direkt! Malmö borta var väl iofs en meriterande seger.minalman skrev:Det är ju inte ofta man håller på malmö, men när lif och bik tuffar på måste ssk förlora. Dags att lägga en slant på hemmaseger (ssk).
Malmö har väl en rätt bra chans att slå SSK och det är bra för oss. SSK är ändå de som ligger närmast oss i poäng och om vi gör vårt mot Tingsryd så skiljer sig det bara fyra poäng mellan oss!
- minalman
Allsvenskan 2012/13
ssk verkar ha allt utom mål efter första och sätter 1-0 i början av andra. Tror inte vi kommer närmare topp tre den här helgen. Ska tingsryd i stället ge oss ett större avstånd i morgon? Skulle vara typiskt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Kvitterat!
Malmö kan mycket väl sno med sig några poäng från Södertälje. 1-1 nu.
Perfekt att streckstriderna i praktiken är avgjorda i Elitserien.
Det kommer att generera att färre besökare på återstående matcher vilket i sin tur ger bottenlagen mindre pengar att spendera på bra spelare.
F.ö. så skulle DIF ligga trea i publikligan i Elitserien. Endast Frölunda och HV71 före, imponerande.
Det kommer att generera att färre besökare på återstående matcher vilket i sin tur ger bottenlagen mindre pengar att spendera på bra spelare.
F.ö. så skulle DIF ligga trea i publikligan i Elitserien. Endast Frölunda och HV71 före, imponerande.
Vad i helvete var det för försvarspel på 2-1 målet? 

- DIF_Soldier
Malmö kan ju verkligen inte göra mål idag.. För SSK så räcker det att komma till ett anfall, så smäller dom in 3-1.
Fan. Hade varit riktigt trevligt om Malmö tagit poäng.Kentta skrev:Malmö kan ju verkligen inte göra mål idag.. För SSK så räcker det att komma till ett anfall, så smäller dom in 3-1.