Det är kanske en sanning att man inte ska träna det lag man satt ihop.DIF_Soldier skrev:Hatten av, Charles. Din ärlighet behöll din storhet och stolthet bland oss fans.
Ett stort agerande.
Sir Charles!
En bygger, en annan bor.
Det är kanske en sanning att man inte ska träna det lag man satt ihop.DIF_Soldier skrev:Hatten av, Charles. Din ärlighet behöll din storhet och stolthet bland oss fans.
Ett stort agerande.
Sir Charles!
Vem tycker om dom?Alexander skrev:Fick känslan att Challe inte är särskilt förtjust i Skatteverket
Ja det är bara du.Calle skrev:Är det bara jag som tycker det är lite märkligt att se Challe jobba för Svenska Spel, i synnerhet en dag som denna när DIF riskerar att fullborda ett ganska tungt fiasko för säsongen? Borde inte hans 110%-iga fokus alltid ligga på DIF - och särskilt nu när han ska tackla en svår sits? Han syns ju på en massa travtjafs också. Hmm...
Dessutom sitter han och tippar Djurgårdens nederlag ikväll i sitt extraknäck, alltså vafan? Han måste väl ändå tro på att den chans som ändå finns slår in?? Lite jobbigt är det ju också att se hur han stirrar rätt ner och vill försvinna när den andres rättvisa men hårda analys om Djurgården kommer fram.
https://svenskaspel.se/artiklar/sport/s ... -karlskoga
Väsentligheterna börjar vid ca 3.55
Detta kanske varit uppe förr, då ursäktar jag en "retweet". Men lite märkligt som sagt.
Inte om man kollar tidigare matcher. Tror IKO har vunnit tre eller fyra av de tidigare matcherna.crike skrev:Ja det är bara du.Calle skrev:Är det bara jag som tycker det är lite märkligt att se Challe jobba för Svenska Spel, i synnerhet en dag som denna när DIF riskerar att fullborda ett ganska tungt fiasko för säsongen? Borde inte hans 110%-iga fokus alltid ligga på DIF - och särskilt nu när han ska tackla en svår sits? Han syns ju på en massa travtjafs också. Hmm...
Dessutom sitter han och tippar Djurgårdens nederlag ikväll i sitt extraknäck, alltså vafan? Han måste väl ändå tro på att den chans som ändå finns slår in?? Lite jobbigt är det ju också att se hur han stirrar rätt ner och vill försvinna när den andres rättvisa men hårda analys om Djurgården kommer fram.
Detta kanske varit uppe förr, då ursäktar jag en "retweet". Men lite märkligt som sagt.
Näe men det är det säkert inte, jag ser dock inga som helst problem med detta. Kan spelare göra intervjuer eller vara ute i köpcentrum och visa upp sig så kan väl Challe göra lite sidoprojekt som ändå skapar fokus på DIF då vi nämns konstant.
Sen att han "tippar Djurgårdens nederlag". Han tror Karlskoga vinner. Ska han sitta och spela blåst eller vad tänkte du? Karlskoga har visat att dom har större möjlighet att slå Oik än tvärtom.
2-2 i matcher under säsongen, IKO vann första matchen i playoff. Totalt 3-2 till IKO i matcher.Stentuff skrev:Inte om man kollar tidigare matcher. Tror IKO har vunnit tre eller fyra av de tidigare matcherna.crike skrev:Ja det är bara du.Calle skrev:Är det bara jag som tycker det är lite märkligt att se Challe jobba för Svenska Spel, i synnerhet en dag som denna när DIF riskerar att fullborda ett ganska tungt fiasko för säsongen? Borde inte hans 110%-iga fokus alltid ligga på DIF - och särskilt nu när han ska tackla en svår sits? Han syns ju på en massa travtjafs också. Hmm...
Näe men det är det säkert inte, jag ser dock inga som helst problem med detta. Kan spelare göra intervjuer eller vara ute i köpcentrum och visa upp sig så kan väl Challe göra lite sidoprojekt som ändå skapar fokus på DIF då vi nämns konstant.
Sen att han "tippar Djurgårdens nederlag". Han tror Karlskoga vinner. Ska han sitta och spela blåst eller vad tänkte du? Karlskoga har visat att dom har större möjlighet att slå Oik än tvärtom.
Ja vad fan håller han på med? Extremt oseriöst att sitta där och tippa på matcher som är så oerhört viktiga för DIF.Calle skrev:Är det bara jag som tycker det är lite märkligt att se Challe jobba för Svenska Spel, i synnerhet en dag som denna när DIF riskerar att fullborda ett ganska tungt fiasko för säsongen? Borde inte hans 110%-iga fokus alltid ligga på DIF - och särskilt nu när han ska tackla en svår sits? Han syns ju på en massa travtjafs också. Hmm...
Beredd att hålla med!Staten skrev:Herregud. Det där är inte okej. Här måste Djurgårn säga ifrån nu.
Kul att han pysslade med det där samtidigt som han "hade för mycket att göra" med både tränarsysslan och sportchefsrollen. Sluta ut med den där skiten då.minalman skrev:Beredd att hålla med!Staten skrev:Herregud. Det där är inte okej. Här måste Djurgårn säga ifrån nu.