Jag tolkar det som att du vill ha kvar spelarna som spelade ner oss i Allsvenskan, dessa spelare skulle misslyckas i den serien också.Andy skrev:Självklart inte!Caveman skrev:Vill du att DIF ska åka ur Allsvenskan också?Andy skrev:NU när det är Allsvenskan som gäller får vi se vilka som har ett riktigt Djurgårdshjärta och vill stanna kvar för att styra upp elänet de ställt till med.
Har inte koll på statistiken, men nog måste Wsesslau ha bland den sämsta räddningsprocenten i Kvalserien? Snacka om att vara sämst när det gäller...
Vad menar du? Fattar inte hur du kan tolka mig så. Utveckla tack
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
-
Man kan inte skylla allt på Wesslau eller någon annan spelare, Wesslau han har varit bra de flesta matcherna i grundserien och nu i kvalserien så tycker jag inte att någon i laget har varit att hurra över inklusive Wesslau.
Sen hur många matcher har man inte sett när motståndarlaget seglat sig in i DIF zon och backarna kollar på motståndarna som om de red på en jävla T-rex med Samurai-svärd i näven och Wesslau har fått stått i skiten ensam?
Sen hur många matcher har man inte sett när motståndarlaget seglat sig in i DIF zon och backarna kollar på motståndarna som om de red på en jävla T-rex med Samurai-svärd i näven och Wesslau har fått stått i skiten ensam?
1891
men herregud va fan ska vi med musse till?
- Jim Morrison
Vi är i ALLSVENSKAN. Har ni inte fattat det än?! Urvalet av spelare är SMÅ och vi behöver spelare som kan vara BRA I ALLSVENSKAN. Dessutom BILLIGAREMårten_ skrev:men herregud va fan ska vi med musse till?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jim Morrison skrev:I Allsvenskan är det helt andra regler. Hade det hänt i elitserien hade jag hållit med dig. Men nu är vi i Allsvenskan.Sudden skrev:Musse, VARFÖR? Herregud.Sjöwall skrev:Jag säger så här: "Musse" Håkanson och Henrik Eriksson. Snart tillbaka i allsvenska Djurgården hockey.
Så skriver MrMadhawk på twitter.
so fucking what? han e 67 år och helt slut.
ja tack till henrik eriksson dock..
Jim Morrison skrev:Vi är i ALLSVENSKAN. Har ni inte fattat det än?! Urvalet av spelare är SMÅ och vi behöver spelare som kan vara BRA I ALLSVENSKAN. Dessutom BILLIGAREMårten_ skrev:men herregud va fan ska vi med musse till?
han e inte tillräckligt bra för allsvenskan. allsvenskan e bättre än du tror. urvalet av spelare är små men inte SÅ små..
100 år, ja han é 100 år
Musse!
Ne fyfan, avdankad legoknekt, kanske är en bra värvning med allsvenska mått mätt?
Musse!
Ne fyfan, avdankad legoknekt, kanske är en bra värvning med allsvenska mått mätt?
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det vi behöver är två spelskickliga centrar och en sniper
Säsongskort | Hovet A9 | Tele2 A109
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
- Jim Morrison
Den stora frågan är ju nu; NÄR byter vi matchtröjor?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Järlan har photoshoppat ihop ett par grönvita han vill att vi ska spela i.Jim Morrison skrev:Den stora frågan är ju nu; NÄR byter vi matchtröjor?
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
DIF har ingen rätt att bryta någons kontrakt. Så dom spelare som vill chilla i AS med hög lön har laglig rätt till detta.
Född till sportchef.
Alltså Kyle Mackan Jimpa Almtorp och Carlsson?android skrev:DIF har ingen rätt att bryta någons kontrakt. Så dom spelare som vill chilla i AS med hög lön har laglig rätt till detta.

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Jim Morrison
Ja, var fan ska vi få dom pengarna?Tror du de klarar komma tillbaka redan nästa år?
– Det är ju det som är så jobbigt, de måste ju ha ett riktigt lag och ett riktigt lag kostar pengar och var ska de ta dem någonstans, säger Lasse Björn.
Bort med så många spelare som möjligt.
Kan man inte skylla på budgetnedskärningar eller nåt?android skrev:DIF har ingen rätt att bryta någons kontrakt. Så dom spelare som vill chilla i AS med hög lön har laglig rätt till detta.
-------------------------
Om jag ser på det helt seriöst så hoppas jag behålla:
D. Tjärnqvist
Nilson
Ölvestad
Otto
Fimpen
Än mer än någonsin måste vi köra på filosofin att spelarna ska anknytning till Stockholm och DIF. Vi måste ha spelare som krigar för skölden!
Jag tror faktiskt även Almtorp kan vara en tillgång i allsvenskan. Bara han kommer rätt in i det från början.
Resten bryr jag mig inte om eller så tror jag att de är för bra för allsvenskan (Kempe, Wesslau, Printz)
Senast redigerad av isolerad den 2012-03-31 18:11:33, redigerad totalt 1 gånger.
i