Fan LHO...visste inte att du kunde tala IT flytande.Lee Harvey Oswald skrev:haak skrev:vrf inte?DIF_Soldier skrev:Vi är sannerligen inte i en position där vi kan garva åt andras misslyckanden...
http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_Ro ... Forwarding ?!!
DIF Fotboll
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
När ska Kasper göra mål? Noll bollkontroll.
DIF Fotboll
Varför i hela friden chippar han inte över målvakten eller bara en bredsida?Kentta skrev:När ska Kasper göra mål? Noll bollkontroll.
Alltså Kasper..
Fy fan vad dålig avslutare han är, det är fan pinsamt.
Fy fan vad dålig avslutare han är, det är fan pinsamt.
Det är så jävla orättvist men rättvist på samma gång. Vi spelar oerhört ineffektivt framåt och är darriga bakåt. Det här funkar inte, det är åt skogen för dåligt.
Sv: DIF Fotboll
Otippat?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Varför startar inte Chibsah? Varför får inte Span en chans? Varför springer inte Santos? Varför var Kennedy offside konstant?
Så jävla less på 1-1.
Så jävla less på 1-1.
DIF Fotboll
Jäkligt tröttsamt man ska väl vara glad att man inte förlorar men kom igen!!! Måste ju kunna sätta nån också och bli effektivare framåt! Varför i h-lv€)&@ får Kennedy "offside" starta?
2014-04-07, vad hände?
Vi har alltså tappat 6 st 1-0 ledningar. Skandal minst sagt.
1-1.. har aldrig varit med om nått sånt här förr. Fan senaste 11 matcherna så har 9 matcher slutat 1-1. Men vi borde ha vunnit någon av dessa två matcher mot Peking, vi har spelat bra de senaste matcherna tycker jag. Fortsätt så här så borde vi vinna några matcher. Så det inte börjar likna Dif hockey 2011/2012 där man inte klarar av att vinna 2 matcher i rad.. Same old shit
-
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Kennedy sprang offside 5 jävla gånger nu mot Peking helt jävla sjukt. Kebba är sämst skönt att han lämnar
Fruktansvärt kul att köra växelramsa med Norrköpings klack idag. Först höjde dom rösterna rejält (pga att dom antagligen trodde att det var sittplats som sjöng med högre än någonsin förr), men efter 5-6 vändor så insåg dom till sist att budskapet som deras växelramsa förmedlade inte direkt var vad dom hade tänkt sig. Dumt att köra växelramsa med Djurgårn!
Horungar - Håller på Peking!

Agreed, satans kul och skrattade gott åt dettaSalas skrev:Fruktansvärt kul att köra växelramsa med Norrköpings klack idag. Först höjde dom rösterna rejält (pga att dom antagligen trodde att det var sittplats som sjöng med högre än någonsin förr), men efter 5-6 vändor så insåg dom till sist att budskapet som deras växelramsa förmedlade inte direkt var vad dom hade tänkt sig. Dumt att köra växelramsa med Djurgårn!![]()

Förövrigt så får jag tuppjuck på denna Kasper. Århundrades sämsta människa, satan så usel han är. Var det inte snack om att han skulle ut i Europa? Lycka till säger jag, så länge du bara lämnar Djurgården och ger plats åt någon som åtminstone träffar mål en gång per säsong.