Mash skrev:Ohly sitter snett bakom mig och fy fan vad han kan texter Blir lite smått skrämd faktiskt. Bra insats idag, härliga ramsor om domarna!
Vi borde börja bua eller sjunga något så extremt när bortalaget har timeout, dom kan ju inte få snacka ostört
Hm, han sitter 3 rader bakom mig precis
Så du är den jäveln som sitter ner hela matchen! Haha nej skämt å sido, han är trevlig att prata med i alla fall. Han kan mycket om hockey och sjunger gör han med, stört skön snubbe
Haha, snarare den jäveln som står upp hela matchen och sjunger så att jag inte kan prata just nu
Heaty skrev:Daniel, har du något komplex när det gäller att stå upp?
Nej men jag såg på matchen via tv idag (var magsjuk idag) och tycker att det lät ganska bra.
Förutom när den där jävla inkompetenta horkommentatorn öppnade käften.
Ja, när jag ser matcherna hemma i soffan så överväger jag alltid att slå av ljudet eftersom den där jävla gnagaren hela tiden uttrycker sitt hat mot DIF och alltid hissar motståndarlaget och deras fans till skyarna.
Nej men jag såg på matchen via tv idag (var magsjuk idag) och tycker att det lät ganska bra.
Ja, när jag ser matcherna hemma i soffan så överväger jag alltid att slå av ljudet eftersom den där jävla gnagaren hela tiden uttrycker sitt hat mot DIF och alltid hissar motståndarlaget och deras fans till skyarna.
Vem var det som kommenterade?
Kristian Andersson heter han. Ser ut som en julgris.
Ganska låg nivå på mångas inlägg här tyvärr...HUR han ser ut är väl ändå ganska irrelevant?
Har du hört honom kommentera DIF? Inte direkt så han inte förtjänar att kallas julgris, speciellt nu när snubben faktiskt är ful som stryk.
Har hört honom flera gånger,ja. Men det faktum att han är en urusel kommentator utan någon som helst koll berättigar inte folk till att kritisera hans utseende!
Don66-2 skrev:
Har hört honom flera gånger,ja. Men det faktum att han är en urusel kommentator utan någon som helst koll berättigar inte folk till att kritisera hans utseende!
Lågt och omoget...
Sitter du och gråter när vi kallar folk bönder också? Nä, skärp dig.
Jag tycker faktiskt inte illa om den dar kommentatorn. Det ar ju typ alltid han som kommenterar och nar man val bankar sig framfor tvn och hor hans lena stamma sa vet man att det ar match! Och det ar ju alltid mysigt
Don66-2 skrev:
Lågt och omoget...
Sitter du och gråter när vi kallar folk bönder också? Nä, skärp dig.
Nope! Är bara allergisk mot omotiverad lyteskomik av den låga klassen! Common sense,killen...common sense!
Oavsett vilket lag vi möter hejar han alltid på motståndarna... hatar den kommentatorn.
Har aldrig sett en blid på honom men det kanske beror på att han ser ut som han gör... (Canal+ kanske ogärna visar en bild av honom). Någon som har en bild som kan länka, hittade ingen när jag sökte. Ser han verkligen ut som en gris?
tomten skrev:Oavsett vilket lag vi möter hejar han alltid på motståndarna... hatar den kommentatorn.
Har aldrig sett en blid på honom men det kanske beror på att han ser ut som han gör... (Canal+ kanske ogärna visar en bild av honom). Någon som har en bild som kan länka, hittade ingen när jag sökte. Ser han verkligen ut som en gris?