Inte mig emot... Undrar varför Garpen tycker man ska vara försiktig med Fernholm. Känns som han inte förtäljer hela historien här.
Förmodligen för att han inte är särskilt bra.1962FenderStrat skrev:Haha, jäklar vad PRO-Djurgården det där Sportbladet Show är. Två Djurgårdare av 5
Inte mig emot... Undrar varför Garpen tycker man ska vara försiktig med Fernholm. Känns som han inte förtäljer hela historien här.
Nu är det kanske bara jag som är fördomsfull. Men ett ryskt kontrakt är ett ryskt kontakt. Även om chansen är minimal så hoppas jag på någon av Enqvist eller Kronwall. Engvist ligger väl närmast på den avlägsna flotten då han inte fått lön på sistone enligt rykten.SirDIFalot skrev:Staffan är inte aktuell pga hans kontraktssituation. Så känns onödigt att snacka om. Tror Breitholtz bara blandade ihop honom med Fernholm.
Ironiskt att det är jag som är fördomsfull och att det är du som inte tar "ryska kontrakt" på allvarBerra skrev:Nu är det kanske bara jag som är fördomsfull. Men ett ryskt kontrakt är ett ryskt kontakt. Även om chansen är minimal så hoppas jag på någon av Enqvist eller Kronwall.SirDIFalot skrev:Staffan är inte aktuell pga hans kontraktssituation. Så känns onödigt att snacka om. Tror Breitholtz bara blandade ihop honom med Fernholm.
SirDIFalot skrev:Ironiskt att det är jag som är fördomsfull och att det är du som inte tar "ryska kontrakt" på allvarBerra skrev:Nu är det kanske bara jag som är fördomsfull. Men ett ryskt kontrakt är ett ryskt kontakt. Även om chansen är minimal så hoppas jag på någon av Enqvist eller Kronwall.SirDIFalot skrev:Staffan är inte aktuell pga hans kontraktssituation. Så känns onödigt att snacka om. Tror Breitholtz bara blandade ihop honom med Fernholm.
Haha sorry, tyckte du kallade mig fördomsfull. *glasögon på*Berra skrev:SirDIFalot skrev:Ironiskt att det är jag som är fördomsfull och att det är du som inte tar "ryska kontrakt" på allvarBerra skrev:Nu är det kanske bara jag som är fördomsfull. Men ett ryskt kontrakt är ett ryskt kontakt. Även om chansen är minimal så hoppas jag på någon av Enqvist eller Kronwall.SirDIFalot skrev:Staffan är inte aktuell pga hans kontraktssituation. Så känns onödigt att snacka om. Tror Breitholtz bara blandade ihop honom med Fernholm.
Dina fördommar tar jag inget ansvar för, jag tror inte ens du har några. JAG är fördomsfull mot den panngadopade ligan i öst. Att de inte betalat någon lön till Engqvist ger mig hopp helt enkelt.
Lugna puckar. Jag håller dessutom med om din sympatiska sigantur. Jag saknar också Ölvestad...SirDIFalot skrev:Haha sorry, tyckte du kallade mig fördomsfull. *glasögon på*Berra skrev:SirDIFalot skrev:Ironiskt att det är jag som är fördomsfull och att det är du som inte tar "ryska kontrakt" på allvarBerra skrev:Nu är det kanske bara jag som är fördomsfull. Men ett ryskt kontrakt är ett ryskt kontakt. Även om chansen är minimal så hoppas jag på någon av Enqvist eller Kronwall.SirDIFalot skrev:Staffan är inte aktuell pga hans kontraktssituation. Så känns onödigt att snacka om. Tror Breitholtz bara blandade ihop honom med Fernholm.
Dina fördommar tar jag inget ansvar för, jag tror inte ens du har några. JAG är fördomsfull mot den panngadopade ligan i öst. Att de inte betalat någon lön till Engqvist ger mig hopp helt enkelt.
Men var det inte bara 7st spelare det handlade om? Engqvist nämdes inte bland dessa i en artikel där det stor om löneproblemet. Är frågan om han verkligen drabbades, gjorde han inte det så vill han säkert fullfölja sina åtaganden.Berra skrev:SirDIFalot skrev:Ironiskt att det är jag som är fördomsfull och att det är du som inte tar "ryska kontrakt" på allvarBerra skrev:Nu är det kanske bara jag som är fördomsfull. Men ett ryskt kontrakt är ett ryskt kontakt. Även om chansen är minimal så hoppas jag på någon av Enqvist eller Kronwall.SirDIFalot skrev:Staffan är inte aktuell pga hans kontraktssituation. Så känns onödigt att snacka om. Tror Breitholtz bara blandade ihop honom med Fernholm.
Dina fördommar tar jag inget ansvar för, jag tror inte ens du har några försommar djurgårdsbroder!
JAG är fördomsfull mot den penngadopade ligan i öst. Att de inte betalat någon lön till Engqvist ger mig hopp helt enkelt.
Det har Ante själv bekräftat att han var.Henke_F skrev:Men var det inte bara 7st spelare det handlade om? Engqvist nämdes inte bland dessa i en artikel där det stor om löneproblemet. Är frågan om han verkligen drabbades, gjorde han inte det så vill han säkert fullfölja sina åtaganden.Berra skrev:SirDIFalot skrev:Ironiskt att det är jag som är fördomsfull och att det är du som inte tar "ryska kontrakt" på allvarBerra skrev:Nu är det kanske bara jag som är fördomsfull. Men ett ryskt kontrakt är ett ryskt kontakt. Även om chansen är minimal så hoppas jag på någon av Enqvist eller Kronwall.SirDIFalot skrev:Staffan är inte aktuell pga hans kontraktssituation. Så känns onödigt att snacka om. Tror Breitholtz bara blandade ihop honom med Fernholm.
Dina fördommar tar jag inget ansvar för, jag tror inte ens du har några försommar djurgårdsbroder!
JAG är fördomsfull mot den penngadopade ligan i öst. Att de inte betalat någon lön till Engqvist ger mig hopp helt enkelt.