Silly season

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Hank

Inlägg av Hank »

Kalle Kerman på väg bort från Luleå, något för DIF kanske?
hamous

Inlägg av hamous »

Att många går genom Dif till NHL är bra på sätt och vis , spelare som Ölvestad och Fernholm kommer ju då tillbaka lite bättre efter att ha blivit petade.

Jag tycker Kerman vore en bra lösning , en bra målskytt som antagligen skulle funka ganska bra i laget.
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

hamous skrev:Att många går genom Dif till NHL är bra på sätt och vis , spelare som Ölvestad och Fernholm kommer ju då tillbaka lite bättre efter att ha blivit petade.

Jag tycker Kerman vore en bra lösning , en bra målskytt som antagligen skulle funka ganska bra i laget.
Och en totalflopp i Luleå?
hamous

Inlägg av hamous »

Diffe89 skrev:
hamous skrev:Att många går genom Dif till NHL är bra på sätt och vis , spelare som Ölvestad och Fernholm kommer ju då tillbaka lite bättre efter att ha blivit petade.

Han är en bra spelare och bara för att han inte lyckats i Luleå så betyder det inte att han inte kan lyckas här , dessutom behöver vi en målskytt som kan panga på ordentligt.
isolerad

Inlägg av isolerad »

Diffe89 skrev:

19 mål i Mora förra året. Är han inte allt för dyr så kan han kanske vara värd att testa. Dessutom har en bra ålder. 27 år.
i
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

http://blogg.expressen.se/cityhockey/en ... sid=156691

Pelle kanske kunde förstärka oss inför slutspelet? Fast i och för sig vet jag inte vart han skulle spela i det här laget...

känns ju som att vi har ett överflöd när vi måste peta tre spelare från matchtruppen (om ingen är skadad).
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Diffe89 skrev:http://blogg.expressen.se/cityhockey/en ... sid=156691

Pelle kanske kunde förstärka oss inför slutspelet? Fast i och för sig vet jag inte vart han skulle spela i det här laget...

känns ju som att vi har ett överflöd när vi måste peta tre spelare från matchtruppen (om ingen är skadad).
Vafan provtränar han med Almtuna för? :O
Användarvisningsbild
Kennholt

Inlägg av Kennholt »

Han är ju säkerligen hetare än Engqvist/Danielsson. KONTAKTA PER EKLUND NU. Almtuna är alldeles för dåliga.
robin_dif

Inlägg av robin_dif »

liwing på g till oskarshamn!
danielsson till almtuna?

www.eliteprospects.com
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Stefan Ridderwalls kusin, kanske?

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4554

118 poäng på 76 matcher imponerar ju och den här säsongen har han (hittills) gjort 29 poäng på 24 matcher i USA's bästa juniorliga, USHL.
Användarvisningsbild
Kung Kollar

Inlägg av Kung Kollar »

Från det ena till det andra, men en spelare Djurgården aldrig kommer få tillbaka är Tomas Kollar, så om det någon gång skulle komma ett snack om att han är på G tillbaka eller ryktesnack kommer igång.... Just igonerit. Han kommer inte tillbaka.

PS: Det var hans idé med detta namn ;D Vi kommer nämnligen dela på detta konto.

Tjodelu.
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Diffe89 skrev:Stefan Ridderwalls kusin, kanske?

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4554

118 poäng på 76 matcher imponerar ju och den här säsongen har han (hittills) gjort 29 poäng på 24 matcher i USA's bästa juniorliga, USHL.
Oj oj oj... Ser grym ut.
kungK2

Inlägg av kungK2 »

isolerad skrev:
Diffe89 skrev:

19 mål i Mora förra året. Är han inte allt för dyr så kan han kanske vara värd att testa. Dessutom har en bra ålder. 27 år.
Är intressant men om jag inte missminner mig så lockades han över till Luleå med ett riktigt bra kontrakt så jag tror att han skulle bli alldeles för dyr..
Användarvisningsbild
Killer Kennholt

Inlägg av Killer Kennholt »

Kung Kollar skrev:Från det ena till det andra, men en spelare Djurgården aldrig kommer få tillbaka är Tomas Kollar, så om det någon gång skulle komma ett snack om att han är på G tillbaka eller ryktesnack kommer igång.... Just igonerit. Han kommer inte tillbaka.

PS: Det var hans idé med detta namn ;D Vi kommer nämnligen dela på detta konto.

Tjodelu.
Okej??
Gör mig inte så mycket att Kollar inte kommer tillbaka... Kan lira kvar där i SSK om han vill.. Var inget vidare enligt mina ögon.. Men verkar fått fart på sig i SSK däremot.. Men tack!
Djurgårdare

Inlägg av Djurgårdare »

Jonas Fransson verkar vilja bort från Frölunda.Han kanske kan vara något DIF.
Kom igen nu DIF!
Skriv svar