Haha jag gjorde samma misstag!sPTNC skrev:Fan va besviken man blir när man går in på Aftonbladet och ser följande rubrik: "Djurgården värvar OS-målvakt!". Och så är det damhockey!!!

Haha jag gjorde samma misstag!sPTNC skrev:Fan va besviken man blir när man går in på Aftonbladet och ser följande rubrik: "Djurgården värvar OS-målvakt!". Och så är det damhockey!!!
Challe firar påsklov...Lynxlynx skrev:Broc Little, Nichlas Hardt och David Rautio klara för LHC.. Som många sagt, vad väntar DIF på?
Misstänker att ni är långt ifrån ensamma om detciirree skrev:Haha jag gjorde samma misstag!sPTNC skrev:Fan va besviken man blir när man går in på Aftonbladet och ser följande rubrik: "Djurgården värvar OS-målvakt!". Och så är det damhockey!!!
Eller hur haha.Lee Harvey Oswald skrev:Misstänker att ni är långt ifrån ensamma om detciirree skrev:Haha jag gjorde samma misstag!sPTNC skrev:Fan va besviken man blir när man går in på Aftonbladet och ser följande rubrik: "Djurgården värvar OS-målvakt!". Och så är det damhockey!!!![]()
Tänkte, nu smäller det
Besvikelsen var väl att han ville hem och spela för oss säsongen 11/12, men ingen i Djurgården tog kontakt med honom och valde att signa Wesslau istället. Inget som borde påverka hans beslut nu tycker jagCalle skrev:Challe firar påsklov...Lynxlynx skrev:Broc Little, Nichlas Hardt och David Rautio klara för LHC.. Som många sagt, vad väntar DIF på?
Tellan borde dock presenteras snart. Fick lite undran dock vad Tellan menar med sin "besvikelse" förra rundan med DIF (som han iofs vill lägga bakom sig), han nämner detta i slutet av DIF-legendarer-intervjun. Ngn som vet detaljerna? Hoppas det inte ska spela in på ngt neggigt sätt i nuläget bara, men förmodligen inte. Han är ju tveklöst och fullt ut Djurgårdare i första hand, vore konstigt om han nu vill hem och "måste" välja ngn annan klubb.
Självklart! Given i en tredje eller fjärdekedja. Billig samt vår största kulturbärare i laget just nu. Han är dessutom helt fenomenal att hålla fast pucken i offensiv zon. Det är bra med kontinuitet så jag önskar att hela den kedjan är intakt till nästa säsong.Kall-El skrev:Om Storhonken vill lira vidare skall han gjutet ha ett kontrakt enligt mig.
Bra på och utanför isen.
Till? Aidensfield? Detaljer!mb81 skrev:Zabel tillbaks.
Antagligen assisterande av något slag. Står i ingressen att Säcken blir fortsatt huvudtränare, Nyman blir kvar så det finns väl inte så mycket att spela på annat än att Zabel också får en assisterande roll.sensei skrev:Fick ingen tydlig bild av artikeln över vad hans jobbtitel blir. Vi får väl vänta och se..
Hahaha, jag visste det! VARJE gång en finländare nämns i dessa sammanhang så säger du så där.Kall-El skrev:Personligen blir jag alltid skraj när finnar kommer på tal till DIF.
Kan enbart påminna mig en spelare därifrån som varit riktigt bra och det är Ossi.