Håller med, men hur snyggt är Tele2 då, men men namnet är inte allt.pulverapa skrev:reservjesus skrev:Arenan.pulverapa skrev:Du menar att vi ska kalla den för "Nya Söderstadion"?Daniel942 skrev:Det heter Ericsson Globe också, men folk kallar den ändå såklart för "Globen".pulverapa skrev:Namnet på nya arenan: Tele2 Arena.
Eller "Stockholmsarenan"?
Herregud vad fult.Det lär bli "Tele2", på samma sätt som arenorna kallas för cloetta, läkerolen, fjällräven, vida, eon etv.etc. Better get used to it. :S
DIF Fotboll
- reservjesus
Re: Sv: Re: DIF Fotboll
clowns to the left of me, jokers to the right
Sv: DIF Fotboll
Hoppas att man har mottagning på mobilen där nu. På hovet, stadion och globen är man i radioskugga...
Re: Sv: DIF Fotboll
Är det inte för att det är alldeles för många som kommer åt nätet som man får radioskugga då?pulverapa skrev:Hoppas att man har mottagning på mobilen där nu. På hovet, stadion och globen är man i radioskugga...
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: DIF Fotboll
Stämmer.seppuko skrev:Är det inte för att det är alldeles för många som kommer åt nätet som man får radioskugga då?pulverapa skrev:Hoppas att man har mottagning på mobilen där nu. På hovet, stadion och globen är man i radioskugga...
DIF!
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Re: DIF Fotboll
Det är fortfarande mycket bättre än Friends arena. Var det någon som inte trodde att något företag skulle köpa namnrättigheterna?
DIF Fotboll
Jag hade inte haft något emot Friends, hellre en organisation än en jävla operatör men Stockholmsarenan kändes ju givetvis bäst.Hajduk skrev:Det är fortfarande mycket bättre än Friends arena. Var det någon som inte trodde att något företag skulle köpa namnrättigheterna?
- Hajduk
- Kontakt:
Enligt mig så var det ganska väntat att arenan skulle få ett sådant namn. Stockholmsarenan som namn är det inget fel på och det är väl det som det kommer köras med i folkmun.JohanPez skrev:Jag hade inte haft något emot Friends, hellre en organisation än en jävla operatör men Stockholmsarenan kändes ju givetvis bäst.Hajduk skrev:Det är fortfarande mycket bättre än Friends arena. Var det någon som inte trodde att något företag skulle köpa namnrättigheterna?
DIF Fotboll
Jo, det har du rätt i.Hajduk skrev:Enligt mig så var det ganska väntat att arenan skulle få ett sådant namn. Stockholmsarenan som namn är det inget fel på och det är väl det som det kommer köras med i folkmun.JohanPez skrev:Jag hade inte haft något emot Friends, hellre en organisation än en jävla operatör men Stockholmsarenan kändes ju givetvis bäst.Hajduk skrev:Det är fortfarande mycket bättre än Friends arena. Var det någon som inte trodde att något företag skulle köpa namnrättigheterna?
Blir irriterad på att man ska krama ur mest möjligt med stålar på varenda företeelse. Hade SA vart en uttalad permanent lösning hade det ju lätt vart värt att försöka samla in och köpa namnrättigheterna..
- Hajduk
- Kontakt:
Fast jag undrar vad det rör sig om för pengar.JohanPez skrev:Jo, det har du rätt i.Hajduk skrev:Enligt mig så var det ganska väntat att arenan skulle få ett sådant namn. Stockholmsarenan som namn är det inget fel på och det är väl det som det kommer köras med i folkmun.JohanPez skrev:Jag hade inte haft något emot Friends, hellre en organisation än en jävla operatör men Stockholmsarenan kändes ju givetvis bäst.Hajduk skrev:Det är fortfarande mycket bättre än Friends arena. Var det någon som inte trodde att något företag skulle köpa namnrättigheterna?
Blir irriterad på att man ska krama ur mest möjligt med stålar på varenda företeelse. Hade SA vart en uttalad permanent lösning hade det ju lätt vart värt att försöka samla in och köpa namnrättigheterna..
- Jim Morrison
http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/s ... d=10066218Tessan skrev:Höie uppges vara klar för Djurgårn enligt norska VG.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- -daniel-
*håller tummarna*Jim Morrison skrev:http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/s ... d=10066218Tessan skrev:Höie uppges vara klar för Djurgårn enligt norska VG.
Det kan omöjligtvis bli sämre, får hoppas det inte kostar oss för mycket dock.
- SirDIFalot
Han ska kräva rätt bra betalt tydligen. Men kvalité kostar....-daniel- skrev:*håller tummarna*Jim Morrison skrev:http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/s ... d=10066218Tessan skrev:Höie uppges vara klar för Djurgårn enligt norska VG.
Expert.
- -daniel-
Så är det, lär som sagt knappast vara gratis. Frågan är bara vad vi gör med Jensen...sitter inte han på ett hysteriskt långt kontrakt? Typ 3 säsonger.SirDIFalot skrev:Han ska kräva rätt bra betalt tydligen. Men kvalité kostar....-daniel- skrev:*håller tummarna*Jim Morrison skrev:http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/s ... d=10066218Tessan skrev:Höie uppges vara klar för Djurgårn enligt norska VG.

Stämmer bra det: http://dif.se/2012/01/01/kasper-ny/-daniel- skrev:Så är det, lär som sagt knappast vara gratis. Frågan är bara vad vi gör med Jensen...sitter inte han på ett hysteriskt långt kontrakt? Typ 3 säsonger.SirDIFalot skrev:Han ska kräva rätt bra betalt tydligen. Men kvalité kostar....-daniel- skrev:*håller tummarna*Jim Morrison skrev:http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/s ... d=10066218Tessan skrev:Höie uppges vara klar för Djurgårn enligt norska VG.
Ur spår bönder!