Nej, men han är nog trött på att du, liksom många andra slänger in förslag på spelare som ingen knappt hört talas om, och som de själva inte sett in action. Spelare från ITALIENSKA ligan exempelvis. Bara sluta med det, det är bara löjligt
Har du aldrig hört talas om Danne Carlsson!
Har du aldrig hört talas om Peter Messa, Fredrik Ytfefeldt, Jan Sandström, Erik Hämäläinen, Libor Prochazka eller Johan Silfwerplatz?
Aldrig sett eller hört något om Huddingeskräcken Calle Carlsson?
Nej, men han är nog trött på att du, liksom många andra slänger in förslag på spelare som ingen knappt hört talas om, och som de själva inte sett in action. Spelare från ITALIENSKA ligan exempelvis. Bara sluta med det, det är bara löjligt
Har du aldrig hört talas om Danne Carlsson!
Har du aldrig hört talas om Peter Messa, Fredrik Ytfefeldt, Jan Sandström, Erik Hämäläinen, Libor Prochazka eller Johan Silfwerplatz?
Aldrig sett eller hört något om Huddingeskräcken Calle Carlsson?
Vad är du får hockeysupporter egentligen?
Det är klart jag har, men sannolikheten att dessa spelare ska spela i DIF nästa säsong är så minimal att den inte finns, beroende på att vi har 22 spelare klara för nästa säsong (23 med Marusak) vilket betyder att de nya spelarna inte blir så många, och för DIFs skull hoppas jag för allt i världen att de inte kontrakterar några medelmåttor.
Så du tror att det är större chans att Kalle Sahlstedt eller Marko Jantunen spelar för oss? Om inte, varför dissar du inte dom som föreslår dessa? Eller de som föreslår Mats Sundin för den delen!
Goalie skrev:Jag kanske är lite sen men jag tycker Joaquin Gage vore bra för oss även om det blir fyra målvakter.Man kanske kunde låna ut någon om tog in en till målvakt?
Vi har inte stora resurser och har redan smällt upp pengar på en extra tränare. vi har inte råd att slänga bort mer pengar på en fjörde målvakt. De pengar vi har måste gå oavkortaqt till nya och bättre backar samt möjligen en sniper.
Tomas Montén sitter fortfarande på det kontrakt som han hade när han skrev på för J20. Med andra ord har han endast fått en ny roll men samma lön. Enligt vad jag har hört.
Bautabröl skrev:Så du tror att det är större chans att Kalle Sahlstedt eller Marko Jantunen spelar för oss? Om inte, varför dissar du inte dom som föreslår dessa? Eller de som föreslår Mats Sundin för den delen!
Han är nog som de flesta andra lite seriösa Djurgårdare härinne: trötta på alla jävla skitspelare som ni saxat statistik ifrån någon hemsida. Jag har gjort detta, vilket jag börjar ångra nu....
Silly-season tråden är till för att man ska skriva rykten och inte förslag på spelare!
Börjar bli ganska jobbigt nu att få se denna tråd, 48 sidor i skrivande stund, bara växa och växa av fel orsak. Det är ju knappt 1 sida om rykten! Så antingen skapar vi en ny tråd t. ex. "Förslag på spelare" eller så gör vi så att vi kommer överens att vi hädan efter bara kommer få se rykten på spelare som kommer till klubben och lägger helt av med att ge dessa förslag.
Ni ska inte tro på guld och gröna skogar.
Som det verkar har stålbadet bara börjat. Man låter gamla spelare som inte presterar tillräckligt att fortsätta. Snart är besättningen så gammal att dom kommer med rullatorer till träningarna, bara för att kunna lyfta lönechecken som är alldeles för stor.
Framtidsvisionen är nog degradering.
Så illa ser det ut.
Sundling skrev:Ni ska inte tro på guld och gröna skogar.
Som det verkar har stålbadet bara börjat. Man låter gamla spelare som inte presterar tillräckligt att fortsätta. Snart är besättningen så gammal att dom kommer med rullatorer till träningarna, bara för att kunna lyfta lönechecken som är alldeles för stor.
Framtidsvisionen är nog degradering.
Så illa ser det ut.
.......om inget drastiskt görs.
????
Har du nämnt detta på Färjestads forum än eller? Dom skulle behöva höra dina visdomsord.
Bautabröl skrev:Så du tror att det är större chans att Kalle Sahlstedt eller Marko Jantunen spelar för oss? Om inte, varför dissar du inte dom som föreslår dessa? Eller de som föreslår Mats Sundin för den delen!
Han är nog som de flesta andra lite seriösa Djurgårdare härinne: trötta på alla jävla skitspelare som ni saxat statistik ifrån någon hemsida. Jag har gjort detta, vilket jag börjar ångra nu....
Silly-season tråden är till för att man ska skriva rykten och inte förslag på spelare!
Börjar bli ganska jobbigt nu att få se denna tråd, 48 sidor i skrivande stund, bara växa och växa av fel orsak. Det är ju knappt 1 sida om rykten! Så antingen skapar vi en ny tråd t. ex. "Förslag på spelare" eller så gör vi så att vi kommer överens att vi hädan efter bara kommer få se rykten på spelare som kommer till klubben och lägger helt av med att ge dessa förslag.
Kärlek, respekt och end of story!
Fy fan vilket jävla forum. En massa jävla surpuppor!!! Hur kommer det sig att hockeysupportrarna är så jävla mycket tråkigare än fotbollsfansen? PåForum 1891 är det fasen så mycket högre i tak.
Jag gjorde det också. Om du ser det fetstilta ser du att jag skrev "du, liksom många andra". Jag vill intee börja tjafsa, så jag ber; försök vara lite mer seriös angående ev. nyförvärv. Tack.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2007-04-03 17:10:31, redigerad totalt 1 gånger.
DIF_Soldier skrev:
Nu kan vi börja spekulera på allvar, för nu vet vi vilka lag som är i Eliten nästa säsong. Malmös forward Carl Söderberg var ju lite av Malmös motsvarighet till Bremberg innan de fick förstärkning. Han skulle vara något.
Någon Söderberg lär vi inte få se då han drar över till andra sidan.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
DIF_Soldier skrev:
Nu kan vi börja spekulera på allvar, för nu vet vi vilka lag som är i Eliten nästa säsong. Malmös forward Carl Söderberg var ju lite av Malmös motsvarighet till Bremberg innan de fick förstärkning. Han skulle vara något.
Någon Söderberg lär vi inte få se då han drar över till andra sidan.