Säsongen 21/22
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 21/22
Jocken universums sämsta sportchef och god jul på er alla goda Djurgårdare ute i periferin
Säsongen 21/22
Nja. Nu tycker jag att du tar i lite. Universum är väldigt stort. Oändligt till och med.Donkels-3.0 skrev: ↑2021-12-21 14:19:09 Jocken universums sämsta sportchef och god jul på er alla goda Djurgårdare ute i periferin
Säsongen 21/22
Ett steg närmare en stängd säsong. Inga nhl spelare till OS. Väntat. Bara att vänta in att publiken stängs ute från arenorna och fler spelare blir sjuka så stänger man serien.
Den enda räddningen som läget är nu. Frågan är bara om Hv går bananas.
Den enda räddningen som läget är nu. Frågan är bara om Hv går bananas.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongen 21/22
Man kan ju hoppas. Men typ 2% sannolikhet att man ställer in kvalet igen.
Avskaffa tre mot tre.
- -daniel-
Säsongen 21/22
Och varför skall SHL, KHL eller andra ligor skicka sina spelare till OS?
Stäng ner skiten så blir vi alla glada. Helst SHL-säsongen också
Men det kommer ju inte hända, kval & slutspel kommer att spelas...

Stäng ner skiten så blir vi alla glada. Helst SHL-säsongen också

Säsongen 21/22
Ja, det kan man undra... Smittar dessa mindre än NHL-spelare?
Säsongen 21/22
Doh, de är ju värda mindre. Vi skickar billiga människor till OS för det slår inte lika hårt på ekonomin om de dör, kan inte skicka superstars som är värda massa pengar, de måste skyddas. Enkel logik ju!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Säsongen 21/22
Fast det är ju inte på grund av smittoläget i Kina som NHL inte släpper spelarna utan för att NHL själva ligger efter i matchschemat.captcash skrev: ↑2021-12-22 12:26:23Doh, de är ju värda mindre. Vi skickar billiga människor till OS för det slår inte lika hårt på ekonomin om de dör, kan inte skicka superstars som är värda massa pengar, de måste skyddas. Enkel logik ju!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 21/22
Varför just ”typ 2% sannolikhet”. Ungefär lika pricksäkert som att det får vara max 8 personer i ett sällskap. Varför inte 7 eller 9. Och varför skall varje kund i en butik ha just 10 kvm. Så sjukt trött på de här upphaussade restriktionerna som bara blir luddigare och luddigare. Ännu tröttare på alla som tror att man kan ”stoppa” ett virus. Glöm det, börja lev som vanligt och ff, ni som inte har vaccinerat er, gör det så at inte alla andra måste rätta sig efter de som inte behagar göra det.Mattias_87 skrev: ↑2021-12-22 11:22:39Man kan ju hoppas. Men typ 2% sannolikhet att man ställer in kvalet igen.
Stolt, men aldrig nöjd
- Harmageddon
Säsongen 21/22
Äntligen har jag hittat en sammanfattning av DIFs säsong
Skulle inte Garpen kunna plocka några spelare från dessa två gäng i klippet. Då kan OS bli underhållande.
Hm, låt säga om Eklund gör succé under JVM så lär nog han hamna i OS truppen. Antar att SHL tar uppehåll under OS
Edit.Lite orolig att Eklund kan bli utbränd el. drabbas av skador då vi behöver honom som mest. På något sätt hoppas jag Eklund tackar nej till OS och fokuserar på DIF
Skulle inte Garpen kunna plocka några spelare från dessa två gäng i klippet. Då kan OS bli underhållande.
Hm, låt säga om Eklund gör succé under JVM så lär nog han hamna i OS truppen. Antar att SHL tar uppehåll under OS
Edit.Lite orolig att Eklund kan bli utbränd el. drabbas av skador då vi behöver honom som mest. På något sätt hoppas jag Eklund tackar nej till OS och fokuserar på DIF
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Säsongen 21/22
Shl tar inte uppehåll under OS.Harmageddon skrev: ↑2021-12-22 18:50:28 Äntligen har jag hittat en sammanfattning av DIFs säsong
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
Säsongen 21/22
Nu är vi det enda laget som inte snittar en poäng per match.
Säsongen 21/22
Så här brunt har det aldrig förut varit. Det får de som drivit oss så illa ur kurs ta med sig. Kanske devisen varit "Kan vi inte vara bäst på att vara bäst får vi vara bäst på att vara sämst".
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Säsongen 21/22
Positivt att de har tagit lite poäng under de senaste matcherna i alla fal men det negativa är att de andra bottenlagen tar fler.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz