Ehh... hot mot egna leden känns väldigt mycket aik.Enbom skrev:Som ett litet ljus i mörkret med fotbollen ljust nu... vi är ju inte aik iaf.
Hata aik
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Hata aik
Säg den glädje som varar
Mikael "målsprutan" Dahlberg gjorde efter 996 dagars vätan sitt efterlängtade allsvenska mål borta mot aik, för att sedan i samma halvlek göra ytterligare ett mål.
Humor är bara förnamnet!
Humor är bara förnamnet!

Råttmördaren Dahlberg!Salas skrev:Mikael "målsprutan" Dahlberg gjorde efter 996 dagars vätan sitt efterlängtade allsvenska mål borta mot aik, för att sedan i samma halvlek göra ytterligare ett mål.
Humor är bara förnamnet!
Magnus Nyström på Expressen sticker ut hakan och stippar aih som trea i tabellen:
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... till-final
Jag vet inte om jag ska kalla Nyström idiot eller geni, självklart så vet han ju att aik inte kommer att komma trea i tabellen, eller spela SM-final i vår för den delen heller. ;en nu har han på gammalt kvällstidningsvis "chockat" sina läsare med ett provocerande inlägg, vilket genererar tonvis med läsningar och kommentarer. Givetvis så kommer han att tippa DIF sämre än trea nu.
Tråkigt bara att vi inte får läsa hans egentliga tippning.
Jag vet inte om jag ska kalla Nyström idiot eller geni, självklart så vet han ju att aik inte kommer att komma trea i tabellen, eller spela SM-final i vår för den delen heller. ;en nu har han på gammalt kvällstidningsvis "chockat" sina läsare med ett provocerande inlägg, vilket genererar tonvis med läsningar och kommentarer. Givetvis så kommer han att tippa DIF sämre än trea nu.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jag har bara en sak att säga om Nyström och det är att jag blir förvånad att han ens har ett uppdrag på Expressen.Edin skrev:Magnus Nyström på Expressen sticker ut hakan och stippar aih som trea i tabellen:
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Om man förbiser den här artikeln som jag inte ens orkat läsa så är Nyström den i särklass sämsta journalisten som Expressen någonsin skakat fram. Äckligt självgod, sitter där och småmyser och tycker hans egna åsikter är guld värda (betydligt mer än de flesta andra i samma bransch). För varje säsong som går tycker jag mer o mer illa om den karln...sensei skrev:Jag har bara en sak att säga om Nyström och det är att jag blir förvånad att han ens har ett uppdrag på Expressen.Edin skrev:Magnus Nyström på Expressen sticker ut hakan och stippar aih som trea i tabellen:
Exakt så, och det ironiska är att det nästan uteslutande är trötta påståenden vars syfte primärt är att ge ett (falskt) sken av att han själv är intellektuell. jag skulle kunna såga vidare rätt rejält men då detta är ett anonymt forum så avstår jag.. för nu ..-daniel- skrev:Om man förbiser den här artikeln som jag inte ens orkat läsa så är Nyström den i särklass sämsta journalisten som Expressen någonsin skakat fram. Äckligt självgod, sitter där och småmyser och tycker hans egna åsikter är guld värda (betydligt mer än de flesta andra i samma bransch). För varje säsong som går tycker jag mer o mer illa om den karln...sensei skrev:Jag har bara en sak att säga om Nyström och det är att jag blir förvånad att han ens har ett uppdrag på Expressen.Edin skrev:Magnus Nyström på Expressen sticker ut hakan och stippar aih som trea i tabellen:

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- DIF_Soldier
"När AIK:s fans är i sin bästa form på Hovet, då är det fantastiskt bra drag. Då finns ingen bättre hockeypublik i hela landet. Knappt i hela världen."
Hahaha, baserat på vad fan då? Det var ju inget de visade i fjol iallafall. Sicken jävla rubrikhora.
Hahaha, baserat på vad fan då? Det var ju inget de visade i fjol iallafall. Sicken jävla rubrikhora.
Säg den glädje som varar
- Remy Lebeau
Löjlig artikel från början till slutet.
Riktigt uselt försök till att försöka provocera folk och locka fler läsare.
Han verkar inte ha alla indianerna i kanoten, den där Nyström.
Riktigt uselt försök till att försöka provocera folk och locka fler läsare.
Han verkar inte ha alla indianerna i kanoten, den där Nyström.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Ja, precis. Att journalister är kappvändare vet ju alla men han är något helt annat. Vi pratar om ett unikum i motsägelsefulla åsikter och "chock-journalistik" när den är som sämst.sensei skrev:Exakt så, och det ironiska är att det nästan uteslutande är trötta påståenden vars syfte primärt är att ge ett (falskt) sken av att han själv är intellektuell.-daniel- skrev:Om man förbiser den här artikeln som jag inte ens orkat läsa så är Nyström den i särklass sämsta journalisten som Expressen någonsin skakat fram. Äckligt självgod, sitter där och småmyser och tycker hans egna åsikter är guld värda (betydligt mer än de flesta andra i samma bransch). För varje säsong som går tycker jag mer o mer illa om den karln...sensei skrev:Jag har bara en sak att säga om Nyström och det är att jag blir förvånad att han ens har ett uppdrag på Expressen.Edin skrev:Magnus Nyström på Expressen sticker ut hakan och stippar aih som trea i tabellen:
Sen irriterar jag mig på att han ens har mage att framstå som någon som lägger ner enormt mycket energi på sitt jobb. Skriver några blogginlägg i veckan, gör lite intervjuer. Skriver någon krönika. Jaha. Det var ju slitsamt. Stackare. Vad det verkar så räcker ju uppenbarligen inte 3 månaders semester och ledigt 80% av veckan för att rättfärdiga att han kanske då & då måste jobba på en obekväm arbetstid. Nä fy fan. Jävla lodis.
Ger mig nu också.
-
Skulle vilja se Nyströms rubrik om Fasth i premiären skulle sänka en motspelare med ett "Nisse-hugg"...
Förresten bästa publik? Känns som ett desperat försök av honom att just försöka locka fler åskådare till deras hemmamatcher. Jag menar förra säsongen var ett skämt från deras sida! Det tror jag faktiskt att de håller med om själva. 3000 känns Växjö.. Inte, som råttorna själv påstår, norra europas mäCktigaste förening
It's funny because it's true....
Förresten bästa publik? Känns som ett desperat försök av honom att just försöka locka fler åskådare till deras hemmamatcher. Jag menar förra säsongen var ett skämt från deras sida! Det tror jag faktiskt att de håller med om själva. 3000 känns Växjö.. Inte, som råttorna själv påstår, norra europas mäCktigaste förening

It's funny because it's true....
Senast redigerad av Jockmaniac den 2011-08-30 13:29:27, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
Re: Re: Hata aik
Ja, det måste ha varit VM i Taget Ur Död Gris-luftens i särklass vassaste inlägg... "Fantastiskt bra drag..." Hahaha... Dåre. I och för sig förväntar jag mig dylik smörja från kvällspressen.DIF_Soldier skrev:"När AIK:s fans är i sin bästa form på Hovet, då är det fantastiskt bra drag. Då finns ingen bättre hockeypublik i hela landet. Knappt i hela världen."
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.