Helvete vad värdelös du är. Hoppas du skäms när du nyktrar till.
Säsongen 2024/25
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Alla vet att ett hot i hettans strid i hockey inte är något som är menat eller kommer att utföras
Dick skulle endå inte sagt det han gjorde det känns ennu mer fel då var en tjej !
Ok jag är för jämställdhet och att hon ska ses som en manlig kollega
men JAG kan inte det fullt ut när det gäller våld hot osv barn djur och tjejer är inte det samma !
Så jag vet inte det ska vara manliga dommare
Dick skulle endå inte sagt det han gjorde det känns ennu mer fel då var en tjej !
men JAG kan inte det fullt ut när det gäller våld hot osv barn djur och tjejer är inte det samma !
The DIF ONE
-
Säsongen 2024/25
Jag sågfaktiskt inte att det var en brud
Såg ut som en liten liten kille på riktigt
Peppern va ett skämmt det ska hon inte ha
The DIF ONE
-
Säsongen 2024/25
Exile skrev: ↑2024-12-18 10:05:27Nej, men media bryr sig såklart inte om det. De bryr sig om klick.fryppe skrev: ↑2024-12-18 10:04:20Ska ju vara jämnställt ska inte spela någon roll om det är en kvinna eller manExile skrev: ↑2024-12-18 09:57:33Ja, detta kommer definitivt bli en riktigt smaskig story för media. Speciellt om Anna själv till slut pratar ut i media. Jag jobbar inte i media, men en gissning är att "storyn" blir 10 gånger smaskigare på grund av att domaren är kvinna.Osten östlund skrev: ↑2024-12-18 09:54:00Hoppas att det stannar vid avstängningar.
"Inte väcker dom. Som börjar skriva krönikor i pressen".
Fan Wiken som skull få det lite lugnt, fram till jul. Får ställa in bullbak och presentinslagning......![]()
"Fantasin brukar var gränslös"
Hoppas skribenterna har fullt nu vid jul.
Annars kan det dyka upp både.
- Härskarteknik...
- Kvinnors rätt...
- Män som hatar kvinnor...
Tråkiga är att Dick har gamnacke, är ångerfull nu.
Wiken är illröd!
Senast redigerad av Osten östlund den 2024-12-18 10:39:30, redigerad totalt 1 gånger.
Säsongen 2024/25
Jaa usch jaa, GUUUU va läskigt....
Klarar man inte av att hantera uppjagade stressade individer är domare inte rätt väg att gå. Tuffa till dig! Be honom hålla käften och sätta sig.
Tyvärr ligger det i tiden, framförallt hos kvinnor att bli kränkta i tid och otid. "Blir jag inte kränkt, så finns jag inte".... Stora lärdomen många tog med sig från Metoo dessvärre. En fin viktig sak som vissa drog vansinniga slutsatser av.
Senast redigerad av Manijock den 2024-12-18 10:39:14, redigerad totalt 2 gång.
-
Säsongen 2024/25
GULD skrev: ↑2024-12-18 10:29:39 Alla vet att ett hot i hettans strid i hockey inte är något som är menat eller kommer att utföras
Är PK i Sverige som gäller!
Säsongen 2024/25
Otroligt jävla dumt, korkat, idiotiskt av Dick.
Fyfan, skäms för sån där skit.
Ni som försvarar och raljerar över manligt och kvinnligt kanske ska krypa tillbaka till medeltiden där ni hämtat era värderingar.
"Tuffa till dig", "Ge tillbaka med samma mynt".
Eller bara ge fan i att komma med tonårshot på hockeyplanen? Vad menar han egentligen? Att domaren inte ska göra sitt jobb och sära på spelarna? Och vad ska hända? Att han ger nån spö eller?
Uselt agerat av Dick.
Ni som försvarar och raljerar över manligt och kvinnligt kanske ska krypa tillbaka till medeltiden där ni hämtat era värderingar.
Eller bara ge fan i att komma med tonårshot på hockeyplanen? Vad menar han egentligen? Att domaren inte ska göra sitt jobb och sära på spelarna? Och vad ska hända? Att han ger nån spö eller?
Uselt agerat av Dick.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Säsongen 2024/25
Men snälla någon. Har du ens hört hur snacket går därute eller? Tänk om man skulle ta allt det bokstavligt. Jisses, hade behövts en diskrimineringsombudsman på skridskor ständigt närvarande..... "Hörru hallå, den där elaka personen där borta i nr 48 sa att jag var ett kvinnligt könsorgan. Vad betyder det ens? Jag har ingen klitoris i pannan".... "Mamma mamma han där påstår att jag säljer sexuella tjänster till livs. Det stämmer ju inte alls, jag spelar ju ishockey?".DIFLuWi skrev: ↑2024-12-18 10:52:05 Otroligt jävla dumt, korkat, idiotiskt av Dick.
Uselt agerat av Dick.
Ingen ifrågasätter att det är dumt och korkat av Dick. Jag personligen ifrågasätter att domaren i fråga "såg skärrad" ut som någon skrev. Stämmer det, baserat på det som verkar ha sagts, så bör vederbörande byta yrke.
Senast redigerad av Manijock den 2024-12-18 11:01:03, redigerad totalt 1 gånger.
-
Säsongen 2024/25
Osten östlund skrev: ↑2024-12-18 10:37:24GULD skrev: ↑2024-12-18 10:29:39 Alla vet att ett hot i hettans strid i hockey inte är något som är menat eller kommer att utföras
Är PK i Sverige som gäller!
Jag vet !
men vad ska en Old scool Gentleman säga
The DIF ONE
Säsongen 2024/25
Detta är 99% taget ur sin helhet, han har haft en diskussion från bytet innan med domaren och är redan uppjagad.DIFLuWi skrev: ↑2024-12-18 10:52:05 Otroligt jävla dumt, korkat, idiotiskt av Dick.
Uselt agerat av Dick.
"I bytet innan hade det varit stökigt mellan Dick Axelsson och Kalmar-backen Henrik Nilsson, Anna Hammar var då framme och försökte dra isär dem under pågående spelet" så att säger det där utan någon annat innan köper jag inte så dum är han inte.
-
Säsongen 2024/25
Manijock skrev: ↑2024-12-18 10:57:41Men snälla någon. Har du ens hört hur snacket går därute eller? Tänk om man skulle ta allt det bokstavligt. Jisses, hade behövts en diskrimineringsombudsman på skridskor ständigt närvarande.....DIFLuWi skrev: ↑2024-12-18 10:52:05 Otroligt jävla dumt, korkat, idiotiskt av Dick.
Uselt agerat av Dick.
Ingen ifrågasätter att det är dumt och korkat av Dick. Jag personligen ifrågasätter att domaren i fråga "såg skärrad" ut som någon skrev. Stämmer det, baserat på det som verkar ha sagts, så bör vederbörande byta yrke.
Jag håller med 100%
Är vi fel enligt PK då. ?
The DIF ONE
Säsongen 2024/25
Jag tycker inte hon såg skärad ut?
Tycker inte alls det är fjantigt heller, man eller kvinna, en domare är inte en spelare. Det är ett yrke...Skulle ni tycka det var okej att få dessa typer av hot mot er i er yrkesroll?
Det är en sak att säga att en domare är värdelös eller dålig på isen, för all del, domare ska ha lite extra skinn på nästan, men hot är inte ok. Såvida ni vill att domarna ska bli ännu färre och ännu sämre.
Vad spelare säger sinsemellan är en helt annan sak. Ishockey är en av världens mest fysiska sporter, självklart haglar det diverse typer av glopord mellan spelare i stridens hetta. Domarna är dock inte en del av det spelet. Det som sker ute på isen klassas som misshandel i civila sammanhang.
Tycker inte alls det är fjantigt heller, man eller kvinna, en domare är inte en spelare. Det är ett yrke...Skulle ni tycka det var okej att få dessa typer av hot mot er i er yrkesroll?
Det är en sak att säga att en domare är värdelös eller dålig på isen, för all del, domare ska ha lite extra skinn på nästan, men hot är inte ok. Såvida ni vill att domarna ska bli ännu färre och ännu sämre.
Vad spelare säger sinsemellan är en helt annan sak. Ishockey är en av världens mest fysiska sporter, självklart haglar det diverse typer av glopord mellan spelare i stridens hetta. Domarna är dock inte en del av det spelet. Det som sker ute på isen klassas som misshandel i civila sammanhang.
Senast redigerad av Exile den 2024-12-18 11:05:56, redigerad totalt 1 gånger.
Säsongen 2024/25
Vad som hände vet bara dom, ingen ide att spekulera i, väldigt dåligt att inte lyckas hålla sig kall och låta det vara även om det hände något som vi inte vet om. väntar mig minst 5 matcher på herr Axelsson surt som fan men idiotiskt beslut av honom hur man en vrider och vänder på det.
Säsongen 2024/25
Det är så djävla mycket #kränkt i det här landet. Som domare i hockey så borde du fatta att det är en massa adrenalinstimma testosterontoppade män du är omgiven av som kanske säger inte så smarta saker alla gånger Kan du inte hantera det på ett bättre sätt än att gå och gråta i mammas kjol så kanske du skall skippa att vara domare
Om jag spekulerar så tror jag Dick inte riktade hotet mot henne, utan mera en signal om att man som spelare inte vet vem det är som tafsar på en och då kan du råka illa ut i tron om att det är nån motståndare

Om jag spekulerar så tror jag Dick inte riktade hotet mot henne, utan mera en signal om att man som spelare inte vet vem det är som tafsar på en och då kan du råka illa ut i tron om att det är nån motståndare

Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Säsongen 2024/25
Domarna hamnar hettan vare sig de vill eller inte. Har du själv varit på isen eller i nån annan sådan bollsport? Är du en tävlingsmänniska? Då vet du säkert att det är komplett omöjligt(eller åtminstone jävligt svårt) att bara snapa ur och skärpa dig när du väl tappat det. Bara för att det är en domare som kommer emellan. Han använder inte våld. Han vräker ur sig skit för att han är förbannad på sin motspelare, på sig själv och troligen lite på domarna också.Exile skrev: ↑2024-12-18 11:02:07 Jag tycker inte hon såg skärad ut?
Ja han missköter sig och kommer få sitt straff. Men att ta orden bokstavligt är bara så ofantligt töntigt. Det är min poäng!