Verkligen, svårt att säga bu eller bä, men spännande, vi får in en riktig matchcoach vilket Robban och dom övriga inte va, sen tror jag att det blir lättare att få över bra spelare från andra sidan pölen. Sen har jag svårt att se att en kille med dom meriterna tar ett jobb om Jocke bara lyfter in mellanspelare, så jag hoppas man nu skapar ett lag som kan utmana, men då måste det värvas friskt
Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
Verkligen, svårt att säga bu eller bä, men spännande, vi får in en riktig matchcoach vilket Robban och dom övriga inte va, sen tror jag att det blir lättare att få över bra spelare från andra sidan pölen. Sen har jag svårt att se att en kille med dom meriterna tar ett jobb om Jocke bara lyfter in mellanspelare, så jag hoppas man nu skapar ett lag som kan utmana, men då måste det värvas friskt
Man får hoppas att han är väl påläst om svensk hockey. Utländska tränare brukar oftast sluta med fiasko i Sverige, får rejäla Modo-vibbar från denna värvning. Gissar att vi åker ur om han inte får sparken innan december. Frågan är hur om Jocke ens vågar sparka honom nu med tanke på all hype man skapat?
Snacka om antiklimax när man förväntade sig Albelin.
Avgå Jocke.
Barry Smiths iron stoves!
Donald Trumps bror

För visso så har Barry Smith fina meriter samt han har ju coachat inom svensk hockey tidigare ( Tre kronor, Rögle, Malmö) men om man nu ska bygga upp ett nytt lag så är det ju en någorlunda långsiktig lösning och då känns det ju lite märkligt att ta in en 69-årig tränare på ett-års kontrakt dessutom...
Senast redigerad av Zyn79 den 2021-04-15 12:24:57, redigerad totalt 1 gånger.
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men jisses. 20 min har gått och redan snack om att åka ur, eller att tränaren får sparken.B.I.B.A skrev: ↑2021-04-15 12:17:42 Man får hoppas att han är väl påläst om svensk hockey. Utländska tränare brukar oftast sluta med fiasko i Sverige, får rejäla Modo-vibbar från denna värvning. Gissar att vi åker ur om han inte får sparken innan december. Frågan är hur om Jocke ens vågar sparka honom nu med tanke på all hype man skapat?
Delägare
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Mer nyfiken till vilka som nu blir assisterande till Barry 

Då vet man att biba är tillbaka.Hepsnastian skrev: ↑2021-04-15 12:23:03Men jisses. 20 min har gått och redan snack om att åka ur, eller att tränaren får sparken.B.I.B.A skrev: ↑2021-04-15 12:17:42 Man får hoppas att han är väl påläst om svensk hockey. Utländska tränare brukar oftast sluta med fiasko i Sverige, får rejäla Modo-vibbar från denna värvning. Gissar att vi åker ur om han inte får sparken innan december. Frågan är hur om Jocke ens vågar sparka honom nu med tanke på all hype man skapat?
- DIF_Soldier
Schh, trollen får syre om man pratar med dem.Hepsnastian skrev: ↑2021-04-15 12:23:03Men jisses. 20 min har gått och redan snack om att åka ur, eller att tränaren får sparken.B.I.B.A skrev: ↑2021-04-15 12:17:42 Man får hoppas att han är väl påläst om svensk hockey. Utländska tränare brukar oftast sluta med fiasko i Sverige, får rejäla Modo-vibbar från denna värvning. Gissar att vi åker ur om han inte får sparken innan december. Frågan är hur om Jocke ens vågar sparka honom nu med tanke på all hype man skapat?
Säg den glädje som varar
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11

Typ i den ordningen.....
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Något som sagts eller yttrats om assisterande tränare?
- Lee Harvey Oswald
Hahahaaaa, WTF DIF?!!
Klart man blir lite nyfiken på ”Berras” motivation och drivkraft i detta nu på ålders höst, förmodligen på hans ”sista gigg innan graven”
Känns ungefär 0,1% långsiktigt / 99,9% kortsiktigt
DIF-Lions återuppstår automatiskt då eller?

Klart man blir lite nyfiken på ”Berras” motivation och drivkraft i detta nu på ålders höst, förmodligen på hans ”sista gigg innan graven”
Känns ungefär 0,1% långsiktigt / 99,9% kortsiktigt
DIF-Lions återuppstår automatiskt då eller?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Realism är inte för alla. Jag utgår bara från hur det brukar gå när lag sköts som DIF gör.Hepsnastian skrev: ↑2021-04-15 12:23:03Men jisses. 20 min har gått och redan snack om att åka ur, eller att tränaren får sparken.B.I.B.A skrev: ↑2021-04-15 12:17:42 Man får hoppas att han är väl påläst om svensk hockey. Utländska tränare brukar oftast sluta med fiasko i Sverige, får rejäla Modo-vibbar från denna värvning. Gissar att vi åker ur om han inte får sparken innan december. Frågan är hur om Jocke ens vågar sparka honom nu med tanke på all hype man skapat?
Avgå Jocke.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Hardy Nilsson, 73 år ....
Kanske?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm