Skadetråden
Re: Skadetråden
Skönt att höra. Tack.
Sörensen lirade inte i onsdags och inte idag. Någon som vet hur länge han blir borta?
Är det någon som vet hur lång tid Norell har kvar på sin skada? Var ju rätt länge sedan han skadade sig.. Iallafall som det känns för min del
Var det beräknat till 1 månad?

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tror det var emot Björklöven hemma(eller matchen innan) som han vart intervjuad på jumbotronen och då sa han att han kunde vara tillbaka på is inom 4-6v(minst inte exakta) och match 2-3v efter det...
Så tyvärr så får vi nog vänta en stund till på honom
Så tyvärr så får vi nog vänta en stund till på honom

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
- minalman
Skadetråden
Om två veckor enligt honom själv i säsongsbaren nu i kväll.Tobias350 skrev:Är det någon som vet hur lång tid Norell har kvar på sin skada? Var ju rätt länge sedan han skadade sig.. Iallafall som det känns för min delVar det beräknat till 1 månad?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag hoppas innerligen att Robin lyckas bibehålla den fina form som han hade innan sin skada. Han såg riktigt stabil ut.
Victory is sweetest when you've known defeat.
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Skadetråden
Håller med. Hade ingen koll på honom innan men är numera riktigt imponerad. Ska bli kul att se hur han utvecklas framöver!Henke95 skrev:Jag hoppas innerligen att Robin lyckas bibehålla den fina form som han hade innan sin skada. Han såg riktigt stabil ut.
-
Någon som vet hur skadeläget ser ut inför imorgon?
Spelar Robin?
Spelar Robin?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
- Andy
Re: Sv: Re: Skadetråden
Det ska verkligen bli roligt att följa honom.SkönaDjurgårn skrev:Håller med. Hade ingen koll på honom innan men är numera riktigt imponerad. Ska bli kul att se hur han utvecklas framöver!Henke95 skrev:Jag hoppas innerligen att Robin lyckas bibehålla den fina form som han hade innan sin skada. Han såg riktigt stabil ut.
Så underbart att se hur det varje säsong kliver fram en "okänd" junior ur de egna leden som imponerar stort.
Hoppas han har samma fina form som sagt!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Skadetråden
Undrar om Norell drar till SHL nästa säsong? Frölunda lär väl locka honom till sig.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
-
Jag tror Blackhwaks kommer plocka honom redan till nästa säsong om han gör en grym säsong hos oss. Mycket hellre det än gå till Frölunda. I så fall 3 ex-Djurgårdare i BlackhawksChallen skrev:Undrar om Norell drar till SHL nästa säsong? Frölunda lär väl locka honom till sig.

Enligt Mr Madhawk så är alla friska och hela (eventuellt borta Robin Norell), har han pratat med nån i DIF så stämmer det ju. Hade hoppats på 100% till spel för Norell dock!
Ajajaj synd dedär med Kallin!
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Ser inte skönt ut:Inteno skrev:Ajajaj synd dedär med Kallin!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7781808.ab