Manijock skrev: ↑2024-12-29 17:46:19
Fattas väl bara att vi återigen pissar bort "enkla" poäng som alla andra lag tar, när både Löven och eventuellt Karlskoga kan tappa poäng.....
Så ofantligt trött på det här "slutspelslaget'.....
Löven??? Det hörde man inte från dig för en månad sen
Jaa Löven förlorade ju? Eller? De har ju redan spelat? Har du missförstått mitt inlägg
Nä men hört att dom går på tomgång mot sämre lag och sen trycker in en högre växel när det behövs
Aik borta är ju kanske inte Östersund direkt. Även om jag tycker att de är rätt usla.
Nu hade ju inte det något med mitt inlägg att göra, utan det var mer ett konstaterande. Löven tappar poäng idag!
Säsongens första 0-0 efter ordinarie tid? Ser verkligen ut så. Hade vi haft Dick hade han avgjort. Vem i helvete kan göra det där avgörande målet ikväll?
Knickedick skrev: ↑2024-12-29 17:51:04
Vem faaaaan ska rädda oss nu???
ingen Klasse, ingen Dick, ingen Eklund och till råga på allt så spikar Andrén igen.
Fattas väl bara att vi återigen pissar bort "enkla" poäng som alla andra lag tar, när både Löven och eventuellt Karlskoga kan tappa poäng.....
Jaa Löven förlorade ju? Eller? De har ju redan spelat? Har du missförstått mitt inlägg
Nä men hört att dom går på tomgång mot sämre lag och sen trycker in en högre växel när det behövs
Aik borta är ju kanske inte Östersund direkt. Även om jag tycker att de är rätt usla.
Nu hade ju inte det något med mitt inlägg att göra, utan det var mer ett konstaterande. Löven tappar poäng idag!
In med nr 22 så kommer han avgöra matchen om han träffar pucken så blir det mål.
Skumt att tappa allt från matchen senast.
Andrén håller oss kvar efter 2 perioder.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Nu är vi sådär sköna "Stockholms dudes" igen.. glider runt och lägger snaiziga flippmackor och snackar till oss liten skön 2 min paus...måste vara småstadsluften som lockar fram det sämsta hos oss varje gång..
Knickedick skrev: ↑2024-12-29 17:51:04
Vem faaaaan ska rädda oss nu???
ingen Klasse, ingen Dick, ingen Eklund och till råga på allt så spikar Andrén igen.
Andren har ju aldrig hållit nollan, så ett mål lär det bli i alla fall.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience