Jag säger inte att vi suger, jag säger inte att Västervik var dominanta. Jag säger precis så som det är: vi släpper till för mycket skott i skottsektorn, 15 matcher in i serien, och det är uselt.BigJ skrev: ↑2022-11-04 21:40:05Fast, du sade inte emot mig, Västervik hade max ett par bra chanser, även om de hade så många chanser i skottsektorn och då är din statistik inte speciellt bra, eller hur?Nattuggla_ skrev: ↑2022-11-04 21:35:27Man kan se mycket bra i vårat spel och vi gör framsteg. Jag tittar inte enbart på statistik.BigJ skrev: ↑2022-11-04 21:26:23Och? Titta på matchen istället för på enbart statistik, Västervik hade max ett par bra chanser.Nattuggla_ skrev: ↑2022-11-04 21:23:55Om alla var farliga eller ej spelar ingen roll. 15 kom i skottsektorn.
Men hur mycket man släpper till i skottsektorn är en ganska viktig del, och har man så stort övertag mot ett dålig lag så ska det inte släppas till så mycket där, så är det. Och det kan jag trycka på även om vi vinner med 7-0.
Det går inte heller bara att göra som majoriteten av er här inne, dvs: Vinner vi så gör vi en bra match, förlorar vi så gör vi en dålig match.
Vi har också andra fina siffror och jag tittar inte bara på statistik.