SHL 21/22: Örebro - Djurgårdens IF 29/1
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Mår lite illa varje gång Paul Carey är på isen. Han är så fruktansvärt jävla loj och värdelös.
Spela fult
Indirekt är väl det jag beskriver, vi måste bygga laget mentalt för vad som komma skall, vi kommer behöva förbereda oss för cupspel där det avgörs i bäst av 7, allt innan det är ett längre träningsläger, där vi kan fila på spelet, skita i resultat.Praetori skrev: ↑2022-01-29 19:37:58Som du kan se mot Örebro ikväll så går det inte att försvara sig till vinster. Kvalificerat SHL motstånd käkar upp lag som inte kan hota trovärdigt framåt.
Örebro är NOLL oroliga för vårat anfallsspel eller kontringar och därmed kan de lasta på hur mycket som helst framåt. De är inte rädda för att passa in i mitten i defensiv zon och deras forwards är över rödlinjen innan de knappt fått kontroll på pucken där hemma.
Det är bara att inse vart landet ligger.
Sen får jag ändå känslan att Fagervall velat skruva på ett par små rattar men det var nog helt fel läge för minsta lilla agerande skickar signalen att "nu kommer en gubbe med koll som säger vad jag ska göra så jag slipper ansvaret att agera själv".
Sårbara är bara förnamnet.
Vi klarar ju på riktigt inte ens av att slå två passningar i rad på bladet... till en medspelare då alltså. sanslöst.
Äh, det där är svammel och som vi upplever det när allt går imot, vi har större problem än att reta oss på kommentatorerna
Man måste ned i botten av källaren innan man kan ta sig uppåt på ett ordentligt och grundligt sätt. Tycker ändå att det är bra att Fagervall får syna laget ordentligt när de är i botten, det kan ge värdefulla insikter…
Stolt, men aldrig nöjd
Riktigt bra Fagervalleffekt,
Det här ser lovande ut när det negativa kvalspelet startar, NOT
Det här ser lovande ut när det negativa kvalspelet startar, NOT
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Inte alls. Jag brukar inte ha några problem med henne, men idag låter hon väldigt "skadeglad" tycker jag. Sen kan du ju inte förneka att lag och spelare ofta bryter negativa trender mot oss. Sen är det klart att man "känner efter" mer när man är sur pga kasst spel.
- Lee Harvey Oswald
Ja, det var ju också en form av nystart
Vet inte om Fagervall är ovanligt modig ......eller bara dum inuti huvudet.
Han hade chansen att gå undan lite, slicka såren, reflektera över det som varit och se över alternativ för nästa säsong.
Så väljer han ett Jim Jonestown-projekt, DIF Hockey, dömt till undergång
Han hade chansen att gå undan lite, slicka såren, reflektera över det som varit och se över alternativ för nästa säsong.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag håller faktiskt inte med, tycker dom flesta är proffesionella i det där, det är bara vi som upplever det så när det går i mot, i medgång har vi inte en susning om kommentatorernaDIF023 skrev: ↑2022-01-29 20:11:54Inte alls. Jag brukar inte ha några problem med henne, men idag låter hon väldigt "skadeglad" tycker jag. Sen kan du ju inte förneka att lag och spelare ofta bryter negativa trender mot oss. Sen är det klart att man "känner efter" mer när man är sur pga kasst spel.
Aja. Ny match imorgon. Nya möjligheter till förnedring på bästa sändningstid.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Han kände nog att han inte hade något annat alternativ än att tacka ja. Hade han sett ut konttaktstidrn med Malmö hade han varit borta från hockeyn helt.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-01-29 20:13:53 Ja, det var ju också en form av nystart
Ok. Då upplever vi det olika då#10 skrev: ↑2022-01-29 20:14:59Jag håller faktiskt inte med, tycker dom flesta är proffesionella i det där, det är bara vi som upplever det så när det går i mot, i medgång har vi inte en susning om kommentatorernaDIF023 skrev: ↑2022-01-29 20:11:54Inte alls. Jag brukar inte ha några problem med henne, men idag låter hon väldigt "skadeglad" tycker jag. Sen kan du ju inte förneka att lag och spelare ofta bryter negativa trender mot oss. Sen är det klart att man "känner efter" mer när man är sur pga kasst spel.
Kräver ”guts”, och jag gillar det. Har svårt för blöta konflikträdda harskrankar!Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-01-29 20:13:53 Ja, det var ju också en form av nystart
Stolt, men aldrig nöjd
Vad hade du förväntat dig?? På en vecka, och en match?? För i helvete, broder, hav tålamod!
Stolt, men aldrig nöjd
Lagbygget ihop med alla långtidsskador är allt för kostsamma, KG har reparerat Jockes misstag bäst han har kunnat, men det saknas fortfarande allt för många pusselbitar...Tyvärr!
Dagens Center-uppställning är förmodligen en av dom svagaste i SHL under modern tid?
Dagens Center-uppställning är förmodligen en av dom svagaste i SHL under modern tid?