SHL 19/20 : Brynäs - Djurgårdens IF 1/10-2019
Re: SHL 19/20 : Brynäs - Djurgårdens IF 1/10-2019
Ett riktigt skitmål, men å så härligt!!
It's the hope that kills you.
- Johanneshov
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu är det match igen, men tveksamt att vi lyckas råna två matcher i rad?
-
Älskar Hanks inställning!!
Och så slåpps det säsongens tydligaste tripping på Hulta....
It's the hope that kills you.
Vi är dåliga...
Men domarna är sämre...
Sjukt ojämn nivå.
Men domarna är sämre...
Sjukt ojämn nivå.
Alsing på blå... Alsing på blå! Som jag tjatat. Hultström ser ut som Stevie Wonder i den rollen. Högström är ur slag! Alsing är nr 1 i PP. Om vi har krav på prestation istället för namn.
Alsings PP-formation har nu gjort fem av sex mål i PP.Manijock skrev:Alsing på blå... Alsing på blå! Som jag tjatat. Hultström ser ut som Stevie Wonder i den rollen. Högström är ur slag! Alsing är nr 1 i PP. Om vi har krav på prestation istället för namn.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Helt sjukt att vi är med i matchen.
Bergfors går iallafall mot en bra säsong, redan tre mål. Synd att Svedberg gjorde bort sig på andra målet.
Men vi är med i matchen, skönt.
Bergfors går iallafall mot en bra säsong, redan tre mål. Synd att Svedberg gjorde bort sig på andra målet.
Men vi är med i matchen, skönt.
Avskaffa tre mot tre.
Även jag har lyft detta. Allsing skjuter för att träffa mål, Hulta skjuter oftast på kraft och missar åtta utav tio skott.Manijock skrev:Alsing på blå... Alsing på blå! Som jag tjatat. Hultström ser ut som Stevie Wonder i den rollen. Högström är ur slag! Alsing är nr 1 i PP. Om vi har krav på prestation istället för namn.
Allsing är given etta i PP.
Varför är Wikegård med och kommenterar denna match? Först säger han att vi trycker in sallinen i målgården. Sen att vårt 3-2 mål var olyckligt. Stick till Gävle!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Om vi mot förmodan skulle skrälla och vända måste något ske. Helt ärligt vi är utspelade.
DIF!
Hulta har en fantastisk högstanivå men det brukar dröja halva säsongen innan han börjar kugga i.daaviid skrev:Även jag har lyft detta. Allsing skjuter för att träffa mål, Hulta skjuter oftast på kraft och missar åtta utav tio skott.Manijock skrev:Alsing på blå... Alsing på blå! Som jag tjatat. Hultström ser ut som Stevie Wonder i den rollen. Högström är ur slag! Alsing är nr 1 i PP. Om vi har krav på prestation istället för namn.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
2-0 efter en period var en gåva, 3-2 efter 2 perioder känns helt absurt
Tror inte det får någon betydelse till slut i alla fall, Brynolf seglar iväg med detta efter lite mer kladd från DIF i egen zon.
Tror inte det får någon betydelse till slut i alla fall, Brynolf seglar iväg med detta efter lite mer kladd från DIF i egen zon.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hultström är den back som träffade mål mest av alla i serien ifjol och även om man ser under en femårsperiod. Han är rätt överlägsen om man ser över tid i PP.daaviid skrev:Även jag har lyft detta. Allsing skjuter för att träffa mål, Hulta skjuter oftast på kraft och missar åtta utav tio skott.Manijock skrev:Alsing på blå... Alsing på blå! Som jag tjatat. Hultström ser ut som Stevie Wonder i den rollen. Högström är ur slag! Alsing är nr 1 i PP. Om vi har krav på prestation istället för namn.
Men givetvis jättebra att Alsing får det att fungera i PP. Jag har varit lite kritisk där då jag tycker han skjuter för sällan.
Wikegård är ärkegårdare. Ibland svänger pendeln över i ett försök att vara opartisk men jag tycker inte han hade fel i sina påståenden.williams skrev:Varför är Wikegård med och kommenterar denna match? Först säger han att vi trycker in sallinen i målgården. Sen att vårt 3-2 mål var olyckligt. Stick till Gävle!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.