Ja jag har märkt att det är markant dyrare att gå på hockey i Stockholm och Göteborg.Mattias_87 skrev:Lite skillnad på att åka på hockey i landet. Kollade vad det skulle bli mot Brynäs på fredag och det är 100 kr för biljetterna, noll kronor i serviceavgift och 30 kr i parkering. Lite skillnad mot Stockholm...
SHL 2018/19
Re: SHL 2018/19
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag är en sådan som inte har något emot biljettpriset. Men allt runtomkring som parkering, serviceavgifter och kiosker måste ju ändras. Det är helt sjukt och det måste jobbas på att förändra. Alla SHL lag slipper serviceavgiften på biljetterna utom Djurgården.Praetori skrev:Ja jag har märkt att det är markant dyrare att gå på hockey i Stockholm och Göteborg.Mattias_87 skrev:Lite skillnad på att åka på hockey i landet. Kollade vad det skulle bli mot Brynäs på fredag och det är 100 kr för biljetterna, noll kronor i serviceavgift och 30 kr i parkering. Lite skillnad mot Stockholm...
Avskaffa tre mot tre.
Är det ståplats du kollat till fredag då? Jag har sedan länge sittplats till den matchen och det blev dyrare än Hovet på liknande sektion...
- Mattias_87
Bortastå ja.Manijock skrev:Är det ståplats du kollat till fredag då? Jag har sedan länge sittplats till den matchen och det blev dyrare än Hovet på liknande sektion...
Avskaffa tre mot tre.
Har lite släkt runt Gävletrakten och brukar kunna pricka in ett besök till Djurgårdsmatcherna där på Gavlerinken (lite närmare för mig än hela vägen ner till Hovet) och ja det kostar inte bara en hundring om man sitter på långsidan iaf. Utan ganska lika Hovet/Globen priser.Manijock skrev:Är det ståplats du kollat till fredag då? Jag har sedan länge sittplats till den matchen och det blev dyrare än Hovet på liknande sektion...
Men är väl just att dom har en "stå" bortasektion som gör det priset. Parkering med bil är ju dock billigt men det är ju inte något kameraövervakat parkeringshus utan en grusplan utomhus utan bevakning.
Vad noga med att ni inte lämnar något synligt av värde i bilen. De två senaste gångerna jag varit där så har det varit minst en bil med inslagen ruta man sett utan att varit runt på parkeringen mer än från/till egen bil. Reagerat på att det har jag aldrig sett tidigare där.
Ses på fredag.

Vilket skämt att Virtanen spelar för kaffe idag. Hur många matcher hade Dicken fått för samma crosschecking?
- Mattias_87
Luleå är ganska bra faktiskt. Känns som den givna seriesegraren i år.
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Luleå är helt okej, tycker mest det kändes som de gjorde mål på allt en period i matchen. Men starka, snabba i vändningarna och tunga in mot målen. Färjestad ser riktigt tröttkörda ut.
25/4-2025
Minst 5kh31d4r skrev:Vilket skämt att Virtanen spelar för kaffe idag. Hur många matcher hade Dicken fått för samma crosschecking?
Skönt matchschema nu. Tis-tors-lörd nästa vecka.
2ggr Malmö med avstängd kaptenstrio. Kan bli bra.
Med lite distans till värvningen är det fasiken helt sjukt att Jocke fick hit Garrison. Två dagar innan jul lirade han hockey tillsammans med Connor McDavid mot Strålman och Hedmans Tampa och den här helgen spelade han för oss.
Det är lite tidigt att säga nu eller bä men av vad man sett så här långt så kan det vara SHLs fetaste värvning på backsidan denna säsong.
Det är lite tidigt att säga nu eller bä men av vad man sett så här långt så kan det vara SHLs fetaste värvning på backsidan denna säsong.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hörde just av en kompis ( halvdansk fanatisk miffare ) att nu på söndagen har 3-4 haft någon magsjuka !!!EspenK skrev:Skönt matchschema nu. Tis-tors-lörd nästa vecka.
Om dom blir liggande så blir det Mif J20 i dubbeln !
Typisk förlust då... Helt ofattbart om vi kan klara en 5-6 poäng. Vilket lyft i tabellen det hade varit.BIX skrev:Hörde just av en kompis ( halvdansk fanatisk miffare ) att nu på söndagen har 3-4 haft någon magsjuka !!!EspenK skrev:Skönt matchschema nu. Tis-tors-lörd nästa vecka.
Om dom blir liggande så blir det Mif J20 i dubbeln !
Runt jul var man i behov av lugnande och stirrade neråt i tabellen. Nu känns det ganska stabilt särskilt som Garrison ser ut att bli en vikyig kugge som skapar balans i alla tre backpar.
Filip Westerlund till Timrå och Printz till Frölunda.
Samt Jensen till Skellefteå.
Känns spontant som en bra affär för Timrå och Skellefteå.
Sistnämnda börjar kännas starka på riktigt.
Samt Jensen till Skellefteå.
Känns spontant som en bra affär för Timrå och Skellefteå.
Sistnämnda börjar kännas starka på riktigt.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.