Ta av DIF-brillorna, vi möter Växjö, seriens klart bästa lag.EspenK skrev:Dålig period.
Dom går på 90% ikväll, det räcker för att dominera mot oss.
Men vi är långt ifrån chanslösa, 3-3 inom räckhåll
Ta av DIF-brillorna, vi möter Växjö, seriens klart bästa lag.EspenK skrev:Dålig period.
Lee Harvey Oswald skrev:Ta av DIF-brillorna, vi möter Växjö, seriens klart bästa lag.EspenK skrev:Dålig period.
Dom går på 90% ikväll, det räcker för att dominera mot oss.
Men vi är långt ifrån chanslösa, 3-3 inom räckhåll
Skönt ändå med lite kommentarer som man kan skratta åt i det här läget.Magnutz skrev:Ja, det går väl fort men det är inte NHL-speed och 3-2an är ingen lightning-speed direkt. Killen hinner stå med stickan lyft och Jocke ser vad som är på G. Det skulle inte varit mål på den. Tycker jag.#10 skrev:Nä, såklart han inte har, kör väl i slow m med sin jävla filmkameraPraetori skrev:Det går hyggligt fort därute ikväll. Vet inte om du märkt det.Magnutz skrev:Patetiska kommentarer? Mja, eller?! Jocke ska ha 2 av Läkers 3 om han gör en standard-förflyttning mellan stolparna. Sen kan vi kanske spela bättre defensivt men jag ser inte de två målen som frukter av dåligt försvarsspel utan som resultatet av två rätt dåliga ingripanden från Jocke.daaviid skrev:Patetiska kommentarer som vanligt här inne som lägger skulden på Jocke.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Och #10, varför i helvete skulle jag kolla på matchen genom filmkameran? Sluta drick T-röd. Det är inte bra för dig.
Domarna är fortsatt bajsnödiga (diarrénivå) på spelet kring målvakterna. Det är dock inte domarnas fel utan SHL som glömt bort varför man skärpte reglerna.williams skrev:Växjö är jävligt bra. Lyckas vi sno nån p ikväll är jag nöjd. Hoppas dom randiga kan steppa upp. Vad blåser dom för när vi hade pp?? Motarbetade hela säsongen!!
Hyllar Pettersson. Annars ganska neutral måste jag säga. Eller saklig i alla fall.Magnutz skrev:
Åke Unger och Arto kommenterar. Jag har mute på på grund av Åke. Vad säger Arto om matchen? Arto är ju ur-djurgårdare. (spelade för visso i Fisk och Västerås när han kom hem efter lite äventyr over there.
Då är det samma visa med Åke Unger då. Mute kvarstårPraetori skrev:Hyllar Pettersson. Annars ganska neutral måste jag säga. Eller saklig i alla fall.Magnutz skrev:
Åke Unger och Arto kommenterar. Jag har mute på på grund av Åke. Vad säger Arto om matchen? Arto är ju ur-djurgårdare. (spelade för visso i Fisk och Västerås när han kom hem efter lite äventyr over there.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk