SHL: Omgång 39 : Djurgårdens IF - Brynäs 18/1-2018
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL: Omgång 39 : Djurgårdens IF - Brynäs 18/1-2018
Fan bland det vackraste jag sett på år och dar, vilken brutal jävla överkörning.
Spela fult
Som grabbarna spelar ikväll har Tjocke ett angenämt problem. Precis alla på plan gör ett bra jobb ikväll.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Verkligen. Han väntade till exakt rätt tiondel innan han släppte pucken bakom ryggen. Vilken lirare.förevigtdjurgården skrev:Så jävla porrig assist av McD också!
Hockeygodis.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Man känner sig som en bortskämd snorunge när vi vinner med 5-1 med grymt spel, men är lite grinig för att Reideborn inte får hålla nollan och Peppe inte får göra hattrick.
Stolt, men aldrig nöjd
-
Hahahaha man hör inte brynästränaren i efterintervjun pga klacken, har ett smile nu som går från tinning till tinning!
Så sjukt stiligt. Detta är tamejfan Hockey klädd i tweed med fet Baker-kepa on top!
Klass rakt igenom!
Klass rakt igenom!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag gillar verkligen Pettersson! Glädjen i ögonen när vi vinner och han målar är precis så glad som jag känner mig
Välförtjänt seger inför storpublik. Bra tryck på läktaren och en bra känsla i kroppen, nu mår man!

Välförtjänt seger inför storpublik. Bra tryck på läktaren och en bra känsla i kroppen, nu mår man!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Det är roligt att klacken har någon form av faiblesse för Adam, det sjungs iofs extra idag men även tidigare i helt oväntade situationer
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jepp, inte en ända jävel gjorde en dålig eller mindre bra match tom, helt jävla grym insats måste jag säga.Praetori skrev:Som grabbarna spelar ikväll har Tjocke ett angenämt problem. Precis alla på plan gör ett bra jobb ikväll.
Han har utan tvekan lagest bästa målgest, som vi har fått se en 2-3 gånger nu. Riktigt härligt.Andspe skrev:Jag gillar verkligen Pettersson! Glädjen i ögonen när vi vinner och han målar är precis så glad som jag känner mig![]()
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Lät från sovrummet
som om det var ett riktigt jävla bra tryck ikväll asså, ni som var där, var upplevelsen lika bra live som från mitt sovrum?

Senast redigerad av #10 den 2018-01-18 21:17:42, redigerad totalt 1 gånger.
Lossnade spelmässigt förra och ikväll. Det verkar som om det går att mixa spelare lite hur som helst och det fungerar. Positivt.
Och folk, förståsigpåare och experter var oroliga för vår backsida innan säsongen.
Urbom var Kunglig ikväll. JP, Lagesson, Falk, Hulta (klubblyftet på kontringen var sick) riktigt bra. Forwards var bra allihopa och Ahlén och Hank gick in och checkade sönder Brynäs förstalina så pass mycket att juniorerna kunde byta flygande och gå in och ha lekstuga.
Ibland är hockey rättvist.
Retur på Lördag. Brynäs lär vara sugna så det förslår men kan vi lira som ikväll blir det en batalj värdig Svensk hockey oavsett vad de tar sig till!
Och folk, förståsigpåare och experter var oroliga för vår backsida innan säsongen.
Urbom var Kunglig ikväll. JP, Lagesson, Falk, Hulta (klubblyftet på kontringen var sick) riktigt bra. Forwards var bra allihopa och Ahlén och Hank gick in och checkade sönder Brynäs förstalina så pass mycket att juniorerna kunde byta flygande och gå in och ha lekstuga.
Ibland är hockey rättvist.
Retur på Lördag. Brynäs lär vara sugna så det förslår men kan vi lira som ikväll blir det en batalj värdig Svensk hockey oavsett vad de tar sig till!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jävla skämt att domarna tillåter alla jävla trippingar, interference ..och filmningar brunsås håller på med. Men inte ens de prostituerade (verkar ju sälja sig till högstbjudande kommun) svinen i svartvitrandigt lyckades döma bort oss ikväll.Wishes skrev:Han är ju inte en sån. Som filmar. Sa han senast iallafall [FACE WITH TEARS OF JOY]Benjamin L. Willard skrev:Han sågades rejält i studion nyss. Får se om brynäs går ut och försvarar honom igen. Är det inte oftast Nordamerikaner som filmar?mb81 skrev:Fast Clark är bärst. När ska han sluta med sina jävla filmningar?EspenK skrev:Granström och Blomqvist...
Riktiga svin.
Lägg till Alcen på det så har man en hel grisfarm.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jäkligt skön vinst och en kämparinsats, lite slappt där vi inte hjälper Adam vid deras mål bara. Han hade varit värd en hållen nolla.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hade för mig du bodde i typ lule? Hördes det ända dit?#10 skrev:Lät från sovrummetsom om det var ett riktigt jävla bra tryck ikväll asså, ni som var där, var upplevelsen lika bra live som från mitt sovrum?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)