SHL Omgång 4: Brynäs - Djurgårdens IF 28/9 2017
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL Omgång 4: Brynäs - Djurgårdens IF 28/9 2017
Får vi se oss backa hem och misslyckas med att stänga matchen nu? Det plus att Hank aldrig gör mål och man känner igen sitt lag från de senaste åren.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Men om man jobbar hårt men ändå halkar efter ala Hank?minalman skrev:Sammanfattningsvis måste man kunna påstå att om man jobbar lite och gör få mål är man dålig. Om man jobbar lite och gör många mål är man bra. Om man jobbar mycket och gör många mål är man bra. Om man jobbar mycket och inte gör mål är man dålig.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi måste bjuda på 6man och bränna ett till PP först.minalman skrev:Får vi se oss backa hem och misslyckas med att stänga matchen nu? Det plus att Hank aldrig gör mål och man känner igen sitt lag från de senaste åren.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Backsidan:
Som Bernhardt spelar idag ska Falk matchas myyyycket sparsamt.
Pettersson, Lagesson,Högström och Urbom är bra. Urbom har studsat tillbaka efter en skakig säsongsinledning.
Fagerudd kan vi sätta på första bästa Finlandsfärja. Hultström kanske kommer hem om han inte slutat med hockey. Man hör ju inget om honom.
Pettersson, Lagesson,Högström och Urbom är bra. Urbom har studsat tillbaka efter en skakig säsongsinledning.
Fagerudd kan vi sätta på första bästa Finlandsfärja. Hultström kanske kommer hem om han inte slutat med hockey. Man hör ju inget om honom.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Håller med till fullo.EspenK skrev:Backsidan:
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
Precis! Men puck över sarg försvann väl med Boumedienne?Praetori skrev:Vi måste bjuda på 6man och bränna ett till PP först.minalman skrev:Får vi se oss backa hem och misslyckas med att stänga matchen nu? Det plus att Hank aldrig gör mål och man känner igen sitt lag från de senaste åren.![]()
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Forwards
1:a line. Kan bättre men ok
I övrigt vill jag se:
Jonte Vejdemo Bergfors
Ridderwall Johansson Possler
Hank/Ahlén MacDavid Fjällby
4e är lite hopplock men ska inte lyfta mycket tid.
Vill framförallt att Bergfors ska få någon som kan sätta upp honom.
1:a line. Kan bättre men ok
I övrigt vill jag se:
Jonte Vejdemo Bergfors
Ridderwall Johansson Possler
Hank/Ahlén MacDavid Fjällby
4e är lite hopplock men ska inte lyfta mycket tid.
Vill framförallt att Bergfors ska få någon som kan sätta upp honom.
-
Urbom är ju ganska skicklig på det ocksåminalman skrev:Precis! Men puck över sarg försvann väl med Boumedienne?Praetori skrev:Vi måste bjuda på 6man och bränna ett till PP först.minalman skrev:Får vi se oss backa hem och misslyckas med att stänga matchen nu? Det plus att Hank aldrig gör mål och man känner igen sitt lag från de senaste åren.![]()
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Sitter några på riktigt och försvarar Hank? Precis som Morrison va inne på. På senaste 100+ matcherna har han gjort 1(!) mål. Helt plötsligt ska han spela ~15min/match med Bergfors? Som det ser ut nu så skulle jag inte ens ha Hank i fjärdelinan.
Ahlén visade t.o.m att han kunde spela med skickligare spelare förra säsongen, och gjorde ändå 8 mål. Varför inte testa honom då istället?
Ahlén visade t.o.m att han kunde spela med skickligare spelare förra säsongen, och gjorde ändå 8 mål. Varför inte testa honom då istället?
Vill INTE ha rätt nu men känslan är vändning i tredje om vi backar hem. Mycket spel på bästa spelarna och disciplinerat spel.
Rätt skönt att du inte får ta några beslut gällande vårt lag då.ciirree skrev:Sitter några på riktigt och försvarar Hank? Precis som Morrison va inne på. På senaste 100+ matcherna har han gjort 1(!) mål. Helt plötsligt ska han spela ~15min/match med Bergfors? Som det ser ut nu så skulle jag inte ens ha Hank i fjärdelinan.
Visst kanske Hank ska lira i 3e eller 4e-linan men att han ska ställas utanför laget? Som sagt, tur att besluten tas av andra.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ja han är duktig och äter frukostPraetori skrev:För att han gör rätt saker?B.I.B.A skrev:Varför är det ALLTID Hank som kommer fri?
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Adam känns stabil idag.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Det är han ofta, till han släpper in en skitpuck.136_Djurgårdare skrev:Adam känns stabil idag.
Ett till mål är allt jag begär
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.