Förlåt Hank, jag har oerhörd respekt för din arbetsvilja och kämpaglöd MEN att elda på laget och få fram motivation i matcher mot skitlagen är under all kritik.
Låter resultaten mot "skitlagen" tala för sig själv, dvs. modorövarna och khk.
Túrin Turambar skrev:Ljungh gör tyvärr sin klart sämsta match för säsongen. Allt går fel för honom idag.
Ingen gör en bra match så här långt. Möjligen att Englund kan komma undan med godkänt eftersom han är den ende som inte försöker göra sig av med pucken när det kommer modorövar i närheten.
Tyckte vi såg pigga ut första fem-tio av matchen sen blev alla trasigt loja vid första 5-3.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Fruktansvärt trist match. Alldeles för mycket utvisningar och Mantas klarar inte av att stå på huvudet i den här matchen. Tur att inte Tellan står, för då vet jag två stycken som hade skrivit noveller om hur dåligt han har skött sig genom att släppa två skott vid första stolpen.
Även ett galet onödigt mål som släpps in i sista minuten. Håll i puckj-veln och håll 1-2 till sista perioden, så löjligt nonchalant att bjuda på ytterligare ett mål.
Nåja, förhoppningsvis visar grabbarna framtänderna i tredje och gnetar till sig en pinne. Drömma kan man ju alltid göra. Får hoppas Lehtonen gör en Ölvestad i sista perioden.
daaviid skrev:Fruktansvärt trist match. Alldeles för mycket utvisningar och Mantas klarar inte av att stå på huvudet i den här matchen. Tur att inte Tellan står, för då vet jag två stycken som hade skrivit noveller om hur dåligt han har skött sig genom att släppa två skott vid första stolpen.
Även ett galet onödigt mål som släpps in i sista minuten. Håll i puckj-veln och håll 1-2 till sista perioden, så löjligt nonchalant att bjuda på ytterligare ett mål.
Nåja, förhoppningsvis visar grabbarna framtänderna i tredje och gnetar till sig en pinne. Drömma kan man ju alltid göra. Får hoppas Lehtonen gör en Ölvestad i sista perioden.
Klart att en pinne är realistiskt mot detta skitlag Modo frågan om Dif vill??
Bara jag som ser det som ett stort hån mot alla våra yngre spelare att slänga in Hank i förstakedjan? Albin Lundin, vem fan som helst hade gjort det bättre.
Vikas skrev:Bara jag som ser det som ett stort hån mot alla våra yngre spelare att slänga in Hank i förstakedjan? Albin Lundin, vem fan som helst hade gjort det bättre.
Håller med dig fullständigt, Hank ska absolut inte spela mer än i destruktiva formationer. Som du säger ett hån mot våra yngre spelare.