SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
- Lee Harvey Oswald
Re: SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
Med lite bättre utdelning och iaf lite flyt hade detta varit match fortfarande, vi har skapat tillräckligt för att ha iaf 2 mål.
Sedan är FiskPiss minst en klass bättre ändå, men det var ju liksom ingen nyhet.
Sedan är FiskPiss minst en klass bättre ändå, men det var ju liksom ingen nyhet.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Efter matchen imorgon kommer vi alltså stå på 6 raka förluster.
Mörka November, någon?
Mörka November, någon?
Jävla stolpskott i detta lag...
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Två matcher mot finska ligatvåan och sedan två raka mot svenska SHL-ettan. Tror att man gått in för att inte övervärdera sina chanser. Och då blir det lätt att man lirar lojt i stället.136_Djurgårdare skrev:Håller faktiskt med. Vi spelar hockey med noll attityd, otroligt lojt.Wishes skrev:Är det någon mer än jag som tycker det ser lite lojt och uppgivet ut sedan några matcher tillbaka? Som om något är fel i laget.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Sv: SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
man kan ju iaf försöka träffa mål och göra 1 eller 2 mål ?minalman skrev:Två matcher mot finska ligatvåan och sedan två raka mot svenska SHL-ettan. Tror att man gått in för att inte övervärdera sina chanser. Och då blir det lätt att man lirar lojt i stället.136_Djurgårdare skrev:Håller faktiskt med. Vi spelar hockey med noll attityd, otroligt lojt.Wishes skrev:Är det någon mer än jag som tycker det ser lite lojt och uppgivet ut sedan några matcher tillbaka? Som om något är fel i laget.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det spelar ju ingen roll vad vi tycker om killarna på isen känner att det är hopplöst.Morwin skrev:man kan ju iaf försöka träffa mål och göra 1 eller 2 mål ?minalman skrev:Två matcher mot finska ligatvåan och sedan två raka mot svenska SHL-ettan. Tror att man gått in för att inte övervärdera sina chanser. Och då blir det lätt att man lirar lojt i stället.136_Djurgårdare skrev:Håller faktiskt med. Vi spelar hockey med noll attityd, otroligt lojt.Wishes skrev:Är det någon mer än jag som tycker det ser lite lojt och uppgivet ut sedan några matcher tillbaka? Som om något är fel i laget.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Yes... standard!Vikas skrev:Efter matchen imorgon kommer vi alltså stå på 6 raka förluster.
Mörka November, någon?
"Synd" man köpt biljetter för att se streaken av hemma-matcher nu närmaste 5 dagarna... kan bli en trist historia! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Känns som att det vore en bra idé att spela nån annan än Brodin bredvid Thoresen. Typ nån som kan göra mål.
Finalserien 2003?Lee Harvey Oswald skrev:Med lite bättre utdelning och iaf lite flyt hade detta varit match fortfarande, vi har skapat tillräckligt för att ha iaf 2 mål.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Re: Sv: SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
bara o sparka skiten isf. Köp upp frölundas lag så har vi iaf något o titta på.minalman skrev:Det spelar ju ingen roll vad vi tycker om killarna på isen känner att det är hopplöst.Morwin skrev:man kan ju iaf försöka träffa mål och göra 1 eller 2 mål ?minalman skrev:Två matcher mot finska ligatvåan och sedan två raka mot svenska SHL-ettan. Tror att man gått in för att inte övervärdera sina chanser. Och då blir det lätt att man lirar lojt i stället.136_Djurgårdare skrev:Håller faktiskt med. Vi spelar hockey med noll attityd, otroligt lojt.Wishes skrev:Är det någon mer än jag som tycker det ser lite lojt och uppgivet ut sedan några matcher tillbaka? Som om något är fel i laget.
Ja alltså vi måste börja göra mål.
Har inte Lasse Johansson alltid varit ett monster mot oss?
Har inte Lasse Johansson alltid varit ett monster mot oss?
Senast redigerad av Staten den 2015-11-13 21:19:59, redigerad totalt 1 gånger.
Ja de spelar ju som ett jävla skämt. Borde egentligen inte bry mig, men satan vad sur jag blir på denna torsken. Jävla sopor. Känns lägligt att missa första hemmamatchen imorrn.
Du är med oss överallt, Stefan.
Ta bort alla 3 ledarna och ta bort brodin från 1a kedjan.
- Lee Harvey Oswald
2 vinster på det 8 senaste, i SHL.
Klassisk DIF fjöl-höst
Klassisk DIF fjöl-höst
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Är det tränarna som inte kan göra mål???Morwin skrev:Ta bort alla 3 ledarna och ta bort brodin från 1a kedjan.