SHL: Luleå - Djurgårdens IF 30/12 2014
Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 30/12 2014
Nordlund är kass iaf!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Du har dömt ut Högström redan. Ska du börja med Nordlund nu?bastis7 skrev:Nordlund är kass iaf!

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- minalman
- Säsongskort: Ja
Gör det bättre själv!bastis7 skrev:Nordlund är kass iaf!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Har aldrig sagt att Högström är kass! Sa att han var dålig när han va i dålig form. Nordlund har inget SHL-klass spel i sig!BOMBOM BOUCHARD skrev:Du har dömt ut Högström redan. Ska du börja med Nordlund nu?bastis7 skrev:Nordlund är kass iaf!
Spelar inte Hockey, för att jag är för dålig så bra självinsikt har jag.minalman skrev:Gör det bättre själv!bastis7 skrev:Nordlund är kass iaf!
Cmores kommentator har ingen vidare statistik i väl kommenterade matcher.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Du sågade honom hårt första matcherna. Bara att kolla igenom trådarna i inledningen.bastis7 skrev:Har aldrig sagt att Högström är kass! Sa att han var dålig när han va i dålig form. Nordlund har inget SHL-klass spel i sig!BOMBOM BOUCHARD skrev:Du har dömt ut Högström redan. Ska du börja med Nordlund nu?bastis7 skrev:Nordlund är kass iaf!

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- minalman
- Säsongskort: Ja
"Djurgården tar tiebreak"agne skrev:Cmores kommentator har ingen vidare statistik i väl kommenterade matcher.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Bara jag som hatar Fuleå nåt helvetes?
Kära Djurgårdare, akta er för armbågar nu.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Nej. Vi är nog ett gäng.DIFtomppa skrev:Bara jag som hatar Fuleå nåt helvetes?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Högström är härligt sur och grining... står upp och stör mkt bra hela tiden, skön inställning!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Såga är inte likadant som att döma ut, bara så du vet! Jag kan såga Sören elr Tellan med om de spelar dåligt!BOMBOM BOUCHARD skrev:Du sågade honom hårt första matcherna. Bara att kolla igenom trådarna i inledningen.bastis7 skrev:Har aldrig sagt att Högström är kass! Sa att han var dålig när han va i dålig form. Nordlund har inget SHL-klass spel i sig!BOMBOM BOUCHARD skrev:Du har dömt ut Högström redan. Ska du börja med Nordlund nu?bastis7 skrev:Nordlund är kass iaf!
?agne skrev:Kära Djurgårdare, akta er för armbågar nu.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Finnen är riktigt menlös, han åker in i närkamperna glidandes med skridskorna ställda i v-ställning, han är soft i allt han gör, vek, dåligt passningsspel, förstår inte alls vad han gör i laget. En sopa helt enkelt.
Oj, vad arga dom verkar vara där uppe i Luleå, man blir nästan lite rädd.
Oj, vad arga dom verkar vara där uppe i Luleå, man blir nästan lite rädd.