Nyper mig i armen när jag ser tabellen. Laget som många trodde skulle ligga längst ner och slåss för sin överlevnad.Lee Harvey Oswald skrev:Skitbra match, kort och gott.
Vi håller helt jämna teg med HV, nyper mig i armen
SHL: Djurgårdens IF - HV71 15/11 2014
Re: SHL: Djurgården - HV71 15/11 2014
- Cirith Ungol
Sören, din jävla trollkarl!
Riktigt skönt att vinna mot HiV, och 2 poäng är absolut godkänt även om jag tyckte vi kunde tagit alla 3.
Riktigt skönt att vinna mot HiV, och 2 poäng är absolut godkänt även om jag tyckte vi kunde tagit alla 3.
Helt fantastiskt. Blir ofta så här bra upplevelse mot HV och idag var vi lilla snäppet bättre. Spela Heinerö eller Gutter istället för Alvarez. Alvarez minst bra. Osynlig och inte ens farlig när han blir bjuden på lägen.
Högström var inne varenda gång jag såg backspel typ, imponerande.
Högström var inne varenda gång jag såg backspel typ, imponerande.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Nä men vi har ju bara tur och så måste vi förstärka för att vi har så många okända, oskickliga spelare enligt många här....
Allvarligt, vilken fantastisk utveckling och vilken otrolig kämpaglöd detta lag visar, jag är otroligt imponerad. Stort tack till hela laget, tränarna och Challe.
Allvarligt, vilken fantastisk utveckling och vilken otrolig kämpaglöd detta lag visar, jag är otroligt imponerad. Stort tack till hela laget, tränarna och Challe.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Eller hur, när det äntligen börja väckas liiiiite känslor så ska domarn göra allt i sin makt för att förstöra det. Usch.sensei skrev:Bara någon som hatar hockey innerst inne gör som dagens domare. 10 minuter för...vad? De plockar bort spelarna som folk betalar för att se för .. ingenting. Go figure.
Spela fult
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Frölunda-matchen kan vara det viktigaste som hänt det här laget på hela säsongen. Väckarklocka att vi inte kunde fortsätta spela som vi hade gjort. Vi spelar på ett helt annat sätt nu som är betydligt mer vägvinnande i längden.
Expert.
- Jim Morrison
Shit, är du fortfarande på det där spåret?BigJ skrev:Nä men vi har ju bara tur och så måste vi förstärka för att vi har så många okända, oskickliga spelare enligt många här....
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säcken förtjänar Fan en speciel coach tröja i taket när han slutar.
Han har tagit oss tillbaka, han höll oss kvar under tidigare år och han trollar nu, lägg till en fin karriär som spelare i DIF så
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Han har tagit oss tillbaka, han höll oss kvar under tidigare år och han trollar nu, lägg till en fin karriär som spelare i DIF så
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Get the fuck out of my way,
- SirDIFalot
Herregud vad du larvar dig.BigJ skrev:Nä men vi har ju bara tur och så måste vi förstärka för att vi har så många okända, oskickliga spelare enligt många här....
Expert.
Vissa tog visst åt sig 

- SirDIFalot
- Jim Morrison
Och du kallar mig för hormonstinn tonårsgosseBigJ skrev:Vissa tog visst åt sig

Vi hade tur i början när vi spelade riktigt dåligt men ändå fick med oss poäng, efter Frölunda-matchen verkar vi ha bytt spelidé totalt och spelar således bättre = förtjänar våra poäng. Är det lättare att förstå nu?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
knappast... bara du som verkar korkad in public... du ser ju själv att skott osv är helt OK nu och därför är det inte tur längre... Vi hade jävla tur i början.. nu för tiden förtjänar vi de resultat vi får! Mycket trevlig utveckling och detta vi hoppades på ...för det andra var ohållbart i längden.BigJ skrev:Vissa tog visst åt sig
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- SirDIFalot
Nej, det är fullständigt omöjligt att erkänna. För spelarna kan ju läsa här. Då kan dom bli ledsna.Jim Morrison skrev:Och du kallar mig för hormonstinn tonårsgosseBigJ skrev:Vissa tog visst åt sig![]()
Vi hade tur i början när vi spelade riktigt dåligt men ändå fick med oss poäng, efter Frölunda-matchen verkar vi ha bytt spelidé totalt och spelar således bättre = förtjänar våra poäng. Är det lättare att förstå nu?

Expert.