Kvalserien: Djurgårdens IF - Aik 25/3
- Jim Morrison
Re: Kvalserien: Djurgårdens IF - Aik 25/3
Jag tycker att Sörensen är typ den enda forwarden, förutom Saviano, som försöker och syns varje byte. Förstår inte alls denna hets mot honom.
Högström är ju "ok".
Högström är ju "ok".
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Högström har spelat sig rakt in mot mitt Djurgårdshjärta. Fortsätter han på det här sättet måste man snart köpa en tröja.
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Re: Sv: Kvalserien: Djurgårdens IF - Aik 25/3
Sören har släppt upp sig. Ikväll har han tagit ett par jobbiga vägar istället för att undvika hetluften.Jim Morrison skrev:Jag tycker att Sörensen är typ den enda forwarden, förutom Saviano, som försöker och syns varje byte. Förstår inte alls denna hets mot honom.
Högström är ju "ok".
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Inte jag heller. Försöker han tio gånger och lyckas en är det bättre än de som inte försöker alls.Jim Morrison skrev:Jag tycker att Sörensen är typ den enda forwarden, förutom Saviano, som försöker och syns varje byte. Förstår inte alls denna hets mot honom.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
Men vilka forwards i laget tycker du har gått den jobbiga vägen och syns varje byte?Praetori skrev:Sören har släppt upp sig. Ikväll har han tagit ett par jobbiga vägar istället för att undvika hetluften.Jim Morrison skrev:Jag tycker att Sörensen är typ den enda forwarden, förutom Saviano, som försöker och syns varje byte. Förstår inte alls denna hets mot honom.
Högström är ju "ok".
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jim Morrison skrev:Jag tycker att Sörensen är typ den enda forwarden, förutom Saviano, som försöker och syns varje byte. Förstår inte alls denna hets mot honom.
Högström är ju "ok".
Är det sant att du går runt på nedre i en Blekinge-Rules T-shirt?
- Lee Harvey Oswald
Otroligt irriterande att en så rutinerad spelare som #10 chansspelar så brutalt i PP, varje pass är verkligen 50-50.
Det gick hyfsat mor korplag som troja och asplöv, i KS håller det inte.
Fan vad vi saknar skicklighet, för viljan är det verkligen inget fel på.
(jaa, undantaget de som är färdiga för SHL)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nu är det bäst Jakobs börjar skjuta. Fan man blir ju asirriterad här hemma!
Haha precis!Lee Harvey Oswald skrev:Otroligt irriterande att en så rutinerad spelare som #10 chansspelar så brutalt i PP, varje pass är verkligen 50-50.
Örebro slaktar ju Rögle just nu, det är väl det ljusa om vi tar 3p ikväll (ja även om vi tar 2p) Eftersom vi möter dem på Torsdag!
EDIT: Slaktar va att ta i. Jag trodde de stog 3-0 inte 2-1. Skit.
Bra jinxciirree skrev:Örebro slaktar ju Rögle just nu, det är väl det ljusa om vi tar 3p ikväll (ja även om vi tar 2p) Eftersom vi möter dem på Torsdag!
haha jag trodde faktiskt det stog 3-0. Jävla Jinx!henkoman skrev:Bra jinxciirree skrev:Örebro slaktar ju Rögle just nu, det är väl det ljusa om vi tar 3p ikväll (ja även om vi tar 2p) Eftersom vi möter dem på Torsdag!
Saviano har så brutalt ofarliga avslut. Synd på en spelare som ofta kommer i så bra lägen.
Tror faktiskt Rögle kan ta poäng ikväll.ciirree skrev:Örebro slaktar ju Rögle just nu, det är väl det ljusa om vi tar 3p ikväll (ja även om vi tar 2p) Eftersom vi möter dem på Torsdag!