ET: Brynäs IF - Djurgårdens IF 6/9 2013 | EP Trophy
- Jim Morrison
Re: ET: Brynäs IF - Djurgårdens IF 6/9 2013 | EP Trophy
Ett omklädningsrum som kan ta motgångar och börja om på ny kula!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Helt överkörda i första tyvärr. Brynäs mål i PP direkt och sen mål i spel 6 mot 5.Kall-El skrev:Kom hem sent så man missade första perioden.
Andra tycker jag sett bra ut.
Expert.
Måste bara berömma Norell, återigen. Grabben ser ju fan fullvuxen ut! Bra positionering, snabb på rören, tvekar inte att stå upp. Gillar verkligen honom.
-
Är så nervös så jag inte vet vart jag ska ta vägen , Av en jäkla ET match? Hur fan ska man överleva säsongen? Domarna lär ju göra så att man får en stroke... Tycker ändå Reideborn kunde tagit nån av målen, även fast det absolut inte går o lasta han på nån av dom..
Ja, det har vi ju faktisk sett flera gånger redan nu!Jim Morrison skrev:Ett omklädningsrum som kan ta motgångar och börja om på ny kula!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Lika skitnödig jag kände mig efter period 1, lika nöjd känner jag mig efter period 2. Spelat upp oss ordentligt, vi har ju ingen chans fysiskt men snabba pass och förflyttningar så har vi ju faktiskt spelat ut Brünäs i andra! Även om det förfaller i tredje så har man iallafall får se att vi KAN spela riktigt bra om vi verkligen VILL!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Mm, håller faktiskt med dig. Fast jag tyckte att 4:e-kedjan såg ut att ha mest problem i första. Dustin gör lite tabbar då och då också. 1:a har stått upp bra hela matchen och Heinerö! Vilken lirare!!!sensei skrev:Nej, men min känsla är att laget är väldigt känsligt / har en svaghet när motståndaren åker skridskor och får igång ett hitting game. Men likt förbannat petar någon i laget in en puck i alla fallYNWA skrev:Mycket! Vi gör verkligen inte bort oss.SirDIFalot skrev:Grymt lyft i andra perioden!
Men man kan ju inte räkna med 60 kvällar av miracle on ice. Vi måste få in power i form av Printz och Kalus.
Men med en lite komplettering i form av Kalus och Printz så är vi ju åtminstone på kartan i det fyska spelet.
I nuläget har vi en för säsongen pigg Hank och Ahlen som inte drar sig för att gå in, men thats about it.
I nuläget har vi en för säsongen pigg Hank och Ahlen som inte drar sig för att gå in, men thats about it.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Just i den här matchen har jag blivit påmind om hur dålig skridskoåkning Ahlén och Lidström har.. Haha.
Haha jag kände exakt samma sak!Kentta skrev:Just i den här matchen har jag blivit påmind om hur dålig skridskoåkning Ahlén och Lidström har.. Haha.
Inte konstigt att vi kan få det jobbigt när det blir väldigt fysiskt i egen zon.
Vi har en tuffare defensiv back i Arnesson och det räcker INTE!
Vi har en tuffare defensiv back i Arnesson och det räcker INTE!
Tappara leder sin match mot TPS med 4-2, vinner dem den eller om det blir oavgjort så behöver vi bara 1 p för att vinna serien = cashisking!
Jag har räknat de rätt va? haha
Jag har räknat de rätt va? haha
ET: Brynäs IF - Djurgårdens IF 6/9 2013 | EP Trophy
Har s24 kapat Brynäs sändning? Och i så fall, tjänar Brynäs på att man köpt matchen via Sportbladet?
2014-04-07, vad hände?
Herrejösses vad vi är svaga framför eget mål. Trist att tappa slutspel i de två sista matcherna när man har allt i egna händer.
Senast redigerad av Vikas den 2013-09-06 18:35:50, redigerad totalt 1 gånger.