9.14 PICKARD BLIR PÅKÖRD IGEN. PICKARD ÄR TOKIG!!!
9.14 Pickard tar en grym fight just nu.
9.14 Pickard är tokig. Johner slåss. Åberg slåss, Hank slåss. Det är kaos.
18.23 Chet åker upp till Almtuna båset och ber om en ny fight. Men får en tillsägelse från domaren.
19.51 Pickard haha, han hånar Almtuna konstant.
Dör av skratt.
Senast redigerad av pulverapa den 2013-01-22 20:30:24, redigerad totalt 2 gång.
Caveman skrev:Nu vart det powerbreak i min sändning med dryga 3 minuter kvar av perioden, är det min stream så segar så....?
Testat F5:a?
Du ska testa att svara på mitt "bytesförslag", FL(11433).
Man får väl ta det goda med det onda, stream = lite segt.
Undra om min stream gör så att spelet också ser segt ut? Har kollat på NHL dygnet runt känns det som, till min stora förvåning så tacklas dom i den sporten..
pulverapa skrev:Haha så skön live-kommentering av matchen:
9.14 Pickard är tokig. Johner slåss. Åberg slåss, Hank slåss. Det är kaos.
9.14 Pickard tar en grym fight just nu.
9.14 PICKARD BLIR PÅKÖRD IGEN. PICKARD ÄR TOKIG!!!
18.23 Chet åker upp till Almtuna båset och ber om en ny fight. Men får en tillsägelse från domaren.
19.51 Pickard haha, han hånar Almtuna konstant.
Dör av skratt.
Om något så borde slashing leda till omedelbar polisanmälan, likaså trippings då det är overfall med vapen. Jag menar herregud. Om du går ut på stan och trippar en kille så åker du direkt in i fängelse, men inte i hockey?!?!?!?!?! Vad ska barnen säga???
Anser att skellefteåpolisen skall skicka ut spanare på samtliga hockeymatcher runt om i landet, det här kan inte fortsätta.
Dustin Johner är verkligen KUNG på isen. Verkar helt plötsligt ha prickat in en hysterisk formtopp. Underbart att se...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Degear skrev:Hockeykunnig får gärna summera period 2!!!
Det fixar Manijock....
Med den äran....
Det känns väldigt lugnt och fint. Känner mig för en gångs skull rätt avslappnad när DIF lirar! Hmm hoppas jag inte jinxar något nu... Matchens roliga är att Lidström får näta då han varit en av våra vassaste backar de senaste 10 matcherna. Tycker även Hari spelar upp sig efter målet. Kan även bero på att han lirar med våran överlägset bästa forward i Johner.
Mm älskar förövrigt Chets ständiga hånande. Var samma mot Leksand borta när han vänder sig om mot klacken och gestikulerar efter slutsignalen. Verkar vara en överlag jävligt skön prick, han förtjänar att spela bra vilket han också i stor mån gör. Bara hoppas tabbarna håller sig borta även idag.
Kollades nyss resultatet för första gången under matchen, och 4-1 inför tredje känns stabilt. Ska dock strunta i att se tredje perioden också, och fortsätta på min linje att undvika att se bortamatcher mot bottenlag på TVn eller datorn. Det är bra för humöret, och jag rekommenderar det starkt för alla er som får en eller flera aggressionsanfall och humörsvängningar när vi möter dåliga lag.
Så nu blir det att slå på projektorn och se en film!