Tingsryd AIF - Djurgårdens IF 23/11 2012
Re: Tingsryd AIF - Djurgårdens IF 23/11 2012
Vi har matchen från start. TAIF har absolut inget. Inte ens i pp har de något farligt. Att vi inte gör mål, det är besvärande, men det kommer ju lossna mer och mer när vi får spela fler minuter i anfall. Jag tror på att det kommer lossna. Nu har nyhetens behag släppt och lagen kan inte uppmana stordådsenergi i varje match mot oss.
Chet får hålla nollan, riktigt viktigt! Vi är på väg att skita ner oss efter ca 8 -9 minuter av tredje men det rätade ut sig. Att vi inte tar timeout där kan jag tycka är sjukt märkligt, men jag är ju inte utbildad hockey-coach så...
9 pinnar på rad. Fan va skönt
Side-note: Gabbe har tre matcher kvar (troligtvis). Det känns ju sådär.
Chet får hålla nollan, riktigt viktigt! Vi är på väg att skita ner oss efter ca 8 -9 minuter av tredje men det rätade ut sig. Att vi inte tar timeout där kan jag tycka är sjukt märkligt, men jag är ju inte utbildad hockey-coach så...
9 pinnar på rad. Fan va skönt
Side-note: Gabbe har tre matcher kvar (troligtvis). Det känns ju sådär.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
S24 är ju ett riktigt bra substitut till Viasat. Det skulle ju inte gå att kolla överhuvudtaget om matcherna höll den kvalitén som hockeyallsvenskan.se sänder.
Fattar inte hur ni orkar klaga på S24.
Expert.
Tack för allt, Murray. Fy fan vad jag kommer sakna dig.
Känns skönt att ha en så pass bra 1:a målvakt som DIF har i Pickard.
Saknar redan Douglas Murray!
Saknar redan Douglas Murray!
Tycker dock inte landeskog har bidragit med så värst mycket sista matcherna, lite väl puckkär och nonchalant på slutet! Fast det är jävligt trist ändå, hoppas dom kommer tillbaka efter nyår om hela nhl blir inställt!SirDIFalot skrev:Trist att Lanedskog mer eller mindre bekräftade att han också måste dra snart.
- Jim Morrison
Tomas Ros är en habil journalist, men ibland tycker jag att han drar iväg med sin sensationalism. Som nu när han pratade om Ryssland och skitmat och skitsängar. Aftonbladet lyser igenom honom ibland. Han borde hålla sig till sin journalistiska ådra och inte skena iväg som han gör ibland, för klickrubriker.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skönt med 3 poäng som fan, riktigt viktigt det här! Fortsätt bygga nu DIF och klättra uppåt. Sen att Gabbe har 3 matcher kvar och att Dogge gjorde sin sista idag känns inte alls bra. Jävla Sverige, varför ska de skatta på lön som de redan har skattat på borta i USA. Idioti..
Ros är en riktigt korkad människa..
Ros är en riktigt korkad människa..
- SirDIFalot
Äh. Han är ju vår bästa forward och extremt nyttig över hela isen. Hörnqvist har ju varit betydligt mer anonym. Men han kan ju få ett par matcher på sig att "komma in det".#10 skrev:Tycker dock inte landeskog har bidragit med så värst mycket sista matcherna, lite väl puckkär och nonchalant på slutet! Fast det är jävligt trist ändå, hoppas dom kommer tillbaka efter nyår om hela nhl blir inställt!SirDIFalot skrev:Trist att Lanedskog mer eller mindre bekräftade att han också måste dra snart.
Expert.
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Någon som har nåt att kommentera om Chet? Var han lika bra som mot Örebro eller hade han bara lite att göra? Han höll ju ändå nollan! 

Håller inte med dig om Hörnqvist!SirDIFalot skrev:Äh. Han är ju vår bästa forward och extremt nyttig över hela isen. Hörnqvist har ju varit betydligt mer anonym. Men han kan ju få ett par matcher på sig att "komma in det".#10 skrev:Tycker dock inte landeskog har bidragit med så värst mycket sista matcherna, lite väl puckkär och nonchalant på slutet! Fast det är jävligt trist ändå, hoppas dom kommer tillbaka efter nyår om hela nhl blir inställt!SirDIFalot skrev:Trist att Lanedskog mer eller mindre bekräftade att han också måste dra snart.
- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
Tingsryd AIF - Djurgårdens IF 23/11 2012
Klagade inte på sändningen utan mer på de uttalanden som Herr Rosenrasande gör. Men de e klart jobbar man för aftonhoran måste han väl provocera.SirDIFalot skrev:S24 är ju ett riktigt bra substitut till Viasat. Det skulle ju inte gå att kolla överhuvudtaget om matcherna höll den kvalitén som hockeyallsvenskan.se sänder.
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
Gabbe dödade taifs sista pp i stort sett på egen hand. Han gör så jävla mycket att det blir smärtsamt om/när han drar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Stabil. Två skott i ramen och någon halvtaskig retur men även en eller två rätt bra räddningar.AdamPickard skrev:Någon som har nåt att kommentera om Chet? Var han lika bra som mot Örebro eller hade han bara lite att göra? Han höll ju ändå nollan!
Avgå Jocke.
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker han hade en del bra åsikter idag, hans oro inför junior VM är ju ytterst befogad, visste inte att Bengan var på väg bort så tidigt.Daniel08 skrev:Klagade inte på sändningen utan mer på de uttalanden som Herr Rosenrasande gör. Men de e klart jobbar man för aftonhoran måste han väl provocera.SirDIFalot skrev:S24 är ju ett riktigt bra substitut till Viasat. Det skulle ju inte gå att kolla överhuvudtaget om matcherna höll den kvalitén som hockeyallsvenskan.se sänder.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- reservjesus
Chet har visat upp ett riktigt stabilt spel som jag inte har sett tidigare. Hoppas han fortsätter med det, för det finns en riktigt bra målvakt i den killen.AdamPickard skrev:Någon som har nåt att kommentera om Chet? Var han lika bra som mot Örebro eller hade han bara lite att göra? Han höll ju ändå nollan!
clowns to the left of me, jokers to the right