Djurgårdens IF - Södertälje SK 18/9 2012
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK 18/9 2012
Vilken jävla period.... Fy fan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Djurgårdens IF - Södertälje SK 18/9 2012
Ser ut som vi behöver kronwall och murre..
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
`Ända som får godkänt är ju Wennberg. Resten har ju spelat som en påse nötter
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
-
Otroligt att de inte nött PP sedan förra matchen. Urkasst!
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Absolut värsta jag någonsin sett. Vad heter serien under vår? Vilka lag spelar där? Halveras budgeten igen?
Och den där f****n som tacklade Timmy kommer jag hata resten av mitt liv. Overkligt fult.
Och den där f****n som tacklade Timmy kommer jag hata resten av mitt liv. Overkligt fult.
Mhm, vi kanske borde nöta lite PP nästa träning...
Förövrigt ska täljetattaren som tacklade Timmy dö. Har vi fått någon rapport på hur han mår?
Förövrigt ska täljetattaren som tacklade Timmy dö. Har vi fått någon rapport på hur han mår?
Senast redigerad av Edin den 2012-09-18 18:36:08, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Jim Morrison
Sett till den här jävla skitperioden och inledningen på serien så behöver vi en jävla massa mer än det. Hela jävla laget måste VAKNA snart. Det är ingen jävla allmänhetens åkning där vi bara kan glida oss upp till elitserien.skoa skrev:Ser ut som vi behöver kronwall och murre..
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja herregud vilken dålig period. Vi ska vara glada över 0-0.
Avskaffa tre mot tre.
De 6 minuter och 30 sekunder vi haft PP so far är fan patetiskt. Helt sjukt dåligt..
Wennberg dock riktigt skön! Det här årets Zibanejad/Åberg?
Wennberg dock riktigt skön! Det här årets Zibanejad/Åberg?

Jim Morrison skrev:Sett till den här jävla skitperioden och inledningen på serien så behöver vi en jävla massa mer än det. Hela jävla laget måste VAKNA snart. Det är ingen jävla allmänhetens åkning där vi bara kan glida oss upp till elitserien.skoa skrev:Ser ut som vi behöver kronwall och murre..
BENGAN JA TACK!!!!! och Landeskog + Erik Karlsson
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Jag saknar förra säsongen.
Pröjsar du?Morwin skrev:Jim Morrison skrev:Sett till den här jävla skitperioden och inledningen på serien så behöver vi en jävla massa mer än det. Hela jävla laget måste VAKNA snart. Det är ingen jävla allmänhetens åkning där vi bara kan glida oss upp till elitserien.skoa skrev:Ser ut som vi behöver kronwall och murre..
BENGAN JA TACK!!!!! och Landeskog + Erik Karlsson
Avgå Jocke.
- super djurgårn
Som tur är så kanske vi får lite spelare från NHL så vi kan ta poängen som krävs för att få nytt kontrakt, mer än så kan vi nog inte hoppas på
En av de absolut värsta DIF-perioder jag har sett. Power Play-spelet är enormt horribelt, vilket till stor del beror på att Lennhammer, Åberg och Sörensen har slagit helt huvudlösa passningar. Framförallt Åberg måste bänkas nu, han är fruktansvärt usel i spelet.
Gör lite förändringar nu för fan!
Linkan-Johner-Wennberg
Ölvestad-Ottosson-Holmqvist
Eriksson-Ljungh-Sörensen
Eriksson-Eklund-Blomstrand
Nu när Timmy är borta har vi alltså en, max två backar, som man verkligen kan säga platsar i Allsvenskan. Herregud, sluta bygga laget kring unga osäkra, klena backar. Så erbarmligt trött på det.
Gör lite förändringar nu för fan!
Linkan-Johner-Wennberg
Ölvestad-Ottosson-Holmqvist
Eriksson-Ljungh-Sörensen
Eriksson-Eklund-Blomstrand
Nu när Timmy är borta har vi alltså en, max två backar, som man verkligen kan säga platsar i Allsvenskan. Herregud, sluta bygga laget kring unga osäkra, klena backar. Så erbarmligt trött på det.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Vårt PP är fan tusen gånger sämre i år än förra året. Hur stört det än låter.
Hoppas Timmy inte drog på sig någon allvarlig skada. Om han blir borta en längre tid ser vår backsida riktigt riktigt tunn ut.
Detta blir ett oerhört jobbigt år. Fyfan.
Hoppas Timmy inte drog på sig någon allvarlig skada. Om han blir borta en längre tid ser vår backsida riktigt riktigt tunn ut.
Detta blir ett oerhört jobbigt år. Fyfan.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams