Elitserien 12/13
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Elitserien 12/13
Det läcker på Hovet. Rejält!
EDIT: Den här Dave Spina i Modo är väldigt, väldigt duktig.
EDIT: Den här Dave Spina i Modo är väldigt, väldigt duktig.
Riktigt otäck skada på Oscar Sundh i HV, slår först huvudet i sargen och på väg ner så ramlar han med huvudet först i isen. Har legat helt still i 7-8 minuter nu. Han slår i isen med en våldsam kraft och låg helt stilla i några sekunder, sedan började det rycka i hela kroppen. Såg jävligt otäckt ut.
Senast redigerad av Edin den 2012-10-09 20:14:51, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- -daniel-
Så jävla tragiskt att höra... inte sett det dock. Läste om det hela nu.Edin skrev:Riktigt otäck skada på Oscar Sundh i HV, slår först huvudet i sargen och på väg ner så ramlar han med huvudet först i isen. Har legat helt still i 7-8 minuter nu.

Sundh är helt medvetslös, har legat still på isen i en kvart nu. Hoppas verkligen att han är okej.
Sv: Elitserien 12/13
Fyfan, låter inte bra alls. Hoppas allt gått bra, sånt här är aldrig kul.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
En riktig äcklig smäll rakt ner i isen på Sundh. Han kommer nog att vara borta ett bra tag...
Avskaffa tre mot tre.
Måste vara fruktansvärt svårt för HV-spelarna att köra vidare efter en sådan grej, tankarna måste ju vara någon helt annanstans. Men verkar som att de ska spela vidare?
- -daniel-
Nog inte svårt enbart för HV spelarna, tror motståndarna i princip blir lika mycket påverkade. Hemskt.
Matchen avbruten, det var nog det enda rätta i den här situationen. Inget av lagen hade nog kunnat fortsätta spela efter den där otäcka skadan.
- -daniel-
Vilka jävla offer på sr.ses webbsändning.
"Varför bryter dom matchen? Mycket mycket märkligt. Undra hur resultatet kommer bli?".
"Varför bryter dom matchen? Mycket mycket märkligt. Undra hur resultatet kommer bli?".
Elitserien 12/13
Usch! Riktigt läskiga scener, hoppas allt går väl med honom!
2014-04-07, vad hände?
fyfan..-daniel- skrev:Vilka jävla offer på sr.ses webbsändning.
Elitserien 12/13
Sundh har tydligen vaknat till nu och är stabil och pratbar.
@EkExpressen: Ett skönt första besked från @HV71! Oscar Sundh är vaken, stabil och pratbar, enligt sjukgymnasten Andreas Frostemark. #HV71 #Luleå
@EkExpressen: Ett skönt första besked från @HV71! Oscar Sundh är vaken, stabil och pratbar, enligt sjukgymnasten Andreas Frostemark. #HV71 #Luleå
2014-04-07, vad hände?
- -daniel-
Riktigt skönt att höra.Jepe skrev:Sundh har tydligen vaknat till nu och är stabil och pratbar.