Säsongskort men ingen kompis? Se här!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Nu har jag säsongskort på en helt vanlig sittplats men kan inte tänka mig att det inte går att ordna speciellt om det är en plats du brukar sitta vid. jag,farsan och brorsan har alltid vid samma ställe och några äldre herrar sitter alltid bredvid oss och det är aldrig några problem för oss när något händer. nu kom jag på att det är farsans tur att ta första rundan öl med gubbarna i premiären. skönt slapp man den!
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Är WKB öppet tycker jag det är ett givet alternativ. Jättegod mat + öl kostar bara 100 kr.
Jag sitter också på rad 23 så då har vi folk på rad 22 också.Metal Machine skrev:Samma här. Om det är någon match jag inte kan gå på ger jag gärna bort biljetten. Jag ska dit på torsdag i alla fall. Får besök från andra sidan landet nästa vecka och tänkte ta med vederbörande på matchen. Har köpt biljett på raden ovanför mig. Vilka platser är det vi har? Rad 23 uppenbarligen, men är det 24:an eller 22:an också? Hoppas att det går att lösa på plats i alla fall. Vi kommer åtminstone att försöka vara där så tidigt som möjligt.
Jag sitter på rad 24, så verkar som den är inkluderad likväl.. om jag nu inte sitter där för mig själv eller nåt såntJohanPez skrev:Jag sitter också på rad 23 så då har vi folk på rad 22 också.Metal Machine skrev:Samma här. Om det är någon match jag inte kan gå på ger jag gärna bort biljetten. Jag ska dit på torsdag i alla fall. Får besök från andra sidan landet nästa vecka och tänkte ta med vederbörande på matchen. Har köpt biljett på raden ovanför mig. Vilka platser är det vi har? Rad 23 uppenbarligen, men är det 24:an eller 22:an också? Hoppas att det går att lösa på plats i alla fall. Vi kommer åtminstone att försöka vara där så tidigt som möjligt.

Alltid Oavsett.
-
Nej, då. Vi har två rader med fem på varje rad. Jag sitter på 23 och du på 24, så det är uppenbarligen dem vi har. Skulle du kunna tänka dig att hoppa ner en rad? Bara för denna gång alltså.18DIF91 skrev:Jag sitter på rad 24, så verkar som den är inkluderad likväl.. om jag nu inte sitter där för mig själv eller nåt såntJohanPez skrev:Jag sitter också på rad 23 så då har vi folk på rad 22 också.Metal Machine skrev:Samma här. Om det är någon match jag inte kan gå på ger jag gärna bort biljetten. Jag ska dit på torsdag i alla fall. Får besök från andra sidan landet nästa vecka och tänkte ta med vederbörande på matchen. Har köpt biljett på raden ovanför mig. Vilka platser är det vi har? Rad 23 uppenbarligen, men är det 24:an eller 22:an också? Hoppas att det går att lösa på plats i alla fall. Vi kommer åtminstone att försöka vara där så tidigt som möjligt.
Typ vi byter plats denna gång? Om så är fallet så visst, inga problem, är ingen större skillnad på sikten från rad 24 mot rad 23 skulle jag tro heheMetal Machine skrev:Nej, då. Vi har två rader med fem på varje rad. Jag sitter på 23 och du på 24, så det är uppenbarligen dem vi har. Skulle du kunna tänka dig att hoppa ner en rad? Bara för denna gång alltså.18DIF91 skrev:Jag sitter på rad 24, så verkar som den är inkluderad likväl.. om jag nu inte sitter där för mig själv eller nåt såntJohanPez skrev:Jag sitter också på rad 23 så då har vi folk på rad 22 också.Metal Machine skrev:Samma här. Om det är någon match jag inte kan gå på ger jag gärna bort biljetten. Jag ska dit på torsdag i alla fall. Får besök från andra sidan landet nästa vecka och tänkte ta med vederbörande på matchen. Har köpt biljett på raden ovanför mig. Vilka platser är det vi har? Rad 23 uppenbarligen, men är det 24:an eller 22:an också? Hoppas att det går att lösa på plats i alla fall. Vi kommer åtminstone att försöka vara där så tidigt som möjligt.

Alltid Oavsett.
- Tapout1891
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Jag köpte också säsongsbiljetter, och kommer närvara på Torsdag.18DIF91 skrev:Typ vi byter plats denna gång? Om så är fallet så visst, inga problem, är ingen större skillnad på sikten från rad 24 mot rad 23 skulle jag tro heheMetal Machine skrev:Nej, då. Vi har två rader med fem på varje rad. Jag sitter på 23 och du på 24, så det är uppenbarligen dem vi har. Skulle du kunna tänka dig att hoppa ner en rad? Bara för denna gång alltså.18DIF91 skrev:Jag sitter på rad 24, så verkar som den är inkluderad likväl.. om jag nu inte sitter där för mig själv eller nåt såntJohanPez skrev:Jag sitter också på rad 23 så då har vi folk på rad 22 också.Metal Machine skrev:Samma här. Om det är någon match jag inte kan gå på ger jag gärna bort biljetten. Jag ska dit på torsdag i alla fall. Får besök från andra sidan landet nästa vecka och tänkte ta med vederbörande på matchen. Har köpt biljett på raden ovanför mig. Vilka platser är det vi har? Rad 23 uppenbarligen, men är det 24:an eller 22:an också? Hoppas att det går att lösa på plats i alla fall. Vi kommer åtminstone att försöka vara där så tidigt som möjligt.
vore kul att träffas en stund innan, så man vet vilka man ska leva med åtminstone en säsong

Fritt att lägga till mig på facebook / ringa / maila / pma
"A fast body-contact game played by men with clubs in their hands and knives laced to their feet.” - Paul Gallico
-
Jag skulle gärna ses före matchen, men jag kommer inte att hinna den här gången. Och ja, platsbytet gäller bara för den här matchen och innebär att du hoppar ner en rad. Det innebär givetvis också att jag är skyldig dig en.
Lugnt, vi löser det på plats helt enkelt. Du vet ju var jag sitter såMetal Machine skrev:Jag skulle gärna ses före matchen, men jag kommer inte att hinna den här gången. Och ja, platsbytet gäller bara för den här matchen och innebär att du hoppar ner en rad. Det innebär givetvis också att jag är skyldig dig en.

Vet inte exakt när jag kommer dit dock men det löser sig

Alltid Oavsett.
- Tessan
Mina biljetter är nu uthämtade plus att jag gjorde en del fynd på rean i shopen. A10 24 36 - där har ni mig. Vilken tid på WKB på torsdag? Skulle tro att jag är där runt 17:30, ni andra? Hur ska vi hitta varandra? #taggad
- Tapout1891
- Kontakt:
Du kan få mitt nummer om du vill mötas utanför jag är nog där samma tid skulle jag tro.Tessan skrev:Mina biljetter är nu uthämtade plus att jag gjorde en del fynd på rean i shopen. A10 24 36 - där har ni mig. Vilken tid på WKB på torsdag? Skulle tro att jag är där runt 17:30, ni andra? Hur ska vi hitta varandra? #taggad
"A fast body-contact game played by men with clubs in their hands and knives laced to their feet.” - Paul Gallico
Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Jag kommer vara på globenområdet från klockan 15:30 cirka. Om någon vill köpa en rädda otto t-shirt för signering efter matchen är det bara att höra av sig.
Har med mig några tröjor.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
- Tapout1891
- Kontakt:
A10 rad 23 stol 36 har ni mig
Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Samling för de som vill innan fajten i morgon sker på WKB. Jag är där från 17. 

- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
WKB finns väl inte kvar?pulverapa skrev:Samling för de som vill innan fajten i morgon sker på WKB. Jag är där från 17.
DIF!