KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.
Re: KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.
Skont att "Avga styrelsen" tystas ner gang pa gang.
Bofors - Leksand 1-2
- Jim Morrison
Varför det?Acke83 skrev:Skont att "Avga styrelsen" tystas ner gang pa gang.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Re: KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.
För att Örebroklacken ska höras???Jim Morrison skrev:Varför det?Acke83 skrev:Skont att "Avga styrelsen" tystas ner gang pa gang.
Timrå - Rögle 1-1 ass av Bremberg
Senast redigerad av PNY den 2012-03-29 19:13:35, redigerad totalt 1 gånger.
Darfor att vi just nu spelar for att greppa det sista halmstrat och darfor att jag blir sa mycket stoltare om vi alla slutar upp bakom laget istallet for att borja dra sonder det merJim Morrison skrev:Varför det?Acke83 skrev:Skont att "Avga styrelsen" tystas ner gang pa gang.
- Jim Morrison
Laget, visst. Men styrelsen har ingenting med laget att göra. Eller med Djurgården att göra.Acke83 skrev:Darfor att vi just nu spelar for att greppa det sista halmstrat och darfor att jag blir sa mycket stoltare om vi alla slutar upp bakom laget istallet for att borja dra sonder det merJim Morrison skrev:Varför det?Acke83 skrev:Skont att "Avga styrelsen" tystas ner gang pa gang.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
1-1 Timrå. Men vad gör DIF i egen zon? Så tafatta. Så klena. Så utspelade. 2-2 närsomhelst.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Gott snack.PNY skrev:Timrå - Rögle 1-1
Känns sjukt att jag fortfarande tror stenhårt på det här.
minalman skrev:1-1 Timrå. Men vad gör DIF i egen zon? Så tafatta. Så klena. Så utspelade. 3-1 närsomhelst.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Fan vad harligt det kanns att ha lite medvind! Mycket enklare att segla da
- kronwalled
De här sinnessvaga spelarna lär dock påverkas negativt av att folk skriker så dock. Tror du inte det?Jim Morrison skrev:Laget, visst. Men styrelsen har ingenting med laget att göra. Eller med Djurgården att göra.Acke83 skrev:Darfor att vi just nu spelar for att greppa det sista halmstrat och darfor att jag blir sa mycket stoltare om vi alla slutar upp bakom laget istallet for att borja dra sonder det merJim Morrison skrev:Varför det?Acke83 skrev:Skont att "Avga styrelsen" tystas ner gang pa gang.
bättre att spara det tills vi är helt körda i nästa hemmamatch.
Alltid, Oavsett
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Två mål i pp. När hände det senast? Håll tätt bakåt!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hehe, hoppas ni kommer ihåg var ni läste först att zibbe skulle spela med ölve och Nilson. Challe läser mina inlägg!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Va fan har hänt Mika.. lite väl sent nu...
Men dock skönt ändå.
Kyle petad = minimerat de individuella misstagen. Även om det finns andra som är bra på att drälla med puckfan
Men dock skönt ändå.
Kyle petad = minimerat de individuella misstagen. Även om det finns andra som är bra på att drälla med puckfan
Senast redigerad av Bigge den 2012-03-29 19:18:17, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!