Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Nära 0-1 vid 19:59.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
7:e raka perioden utan mål
Men som sagt, i vilken match som helst nu så sitter den

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SkönaDjurgårn
Re: Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Men lol? Hur vet du att det här är sant?Jim Morrison skrev:Tappade respekt för Otto sedan han (allegedly) sagt att han inte vill ha Linkan.Jockmaniac skrev:Trots alla korpspelarna vi har i laget idag så lyckas Otto skämma ut sig mest. Är ju äckligt att se! Tror du glömde handväskan i båset
Men det där är ju bara hittepå vad vi vet. Jag tror inte en sekund på det.Jim Morrison skrev:Tappade respekt för Otto sedan han (allegedly) sagt att han inte vill ha Linkan.Jockmaniac skrev:Trots alla korpspelarna vi har i laget idag så lyckas Otto skämma ut sig mest. Är ju äckligt att se! Tror du glömde handväskan i båset
Otto är fortfarande en hjälte.
Lee Harvey Oswald skrev:7:e raka perioden utan mål![]()

- Jim Morrison
Re: Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Som sagt, allegedly. Men varför skulle flera olika personer ljuga? Dom säger ju samma sak.SkönaDjurgårn skrev:Men lol? Hur vet du att det här är sant?Jim Morrison skrev:Tappade respekt för Otto sedan han (allegedly) sagt att han inte vill ha Linkan.Jockmaniac skrev:Trots alla korpspelarna vi har i laget idag så lyckas Otto skämma ut sig mest. Är ju äckligt att se! Tror du glömde handväskan i båset
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- super djurgårn
Känns tyvärr som att det inte blir något mål idag heller
Håller inte som första center längre dock.kaminor skrev:Men det där är ju bara hittepå vad vi vet. Jag tror inte en sekund på det.Jim Morrison skrev:Tappade respekt för Otto sedan han (allegedly) sagt att han inte vill ha Linkan.Jockmaniac skrev:Trots alla korpspelarna vi har i laget idag så lyckas Otto skämma ut sig mest. Är ju äckligt att se! Tror du glömde handväskan i båset
Otto är fortfarande en hjälte.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Betydligt bättre ut än jag trodde sett till hur många och vilka spelare vi har borta.
Överdrivet gnäll här.
Förbannat skönt att slippa sirapskedjan..
Överdrivet gnäll här.
Expert.
Bortsett ifrån PP så tycker jag att det ser helt okej ut. Kritiken härifrån är ju inte direkt nyanserad men det förväntade jag mig å andra sidan inte.
Kämpa DIF!
Kämpa DIF!
Senast redigerad av Edin den 2012-02-02 19:41:27, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Jim Morrison
Åh helvete, Mats Larsson ska bli intervjuad av Canal Plus efter reklamen. Får vi höra ännu mer bortförklaringar och ursäkter nu? Hoppas!!!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jim Morrison
Åh, jävlar, vad skönt det är. Det är fan lite FART i våra spelare idag. En liten hunger.SirDIFalot skrev:Betydligt bättre ut än jag trodde sett till hur många och vilka spelare vi har borta.
Överdrivet gnäll här.
Kanske säger att han avgå?Jim Morrison skrev:Åh helvete, Mats Larsson ska bli intervjuad av Canal Plus efter reklamen. Får vi höra ännu mer bortförklaringar och ursäkter nu? Hoppas!!!

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Nån mer än mig som börjar HATA Nancy Botwin??
- SkönaDjurgårn
Re: Re: Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Haha precis. Man väljer vad man vill tro på... Nej ni, det där tror jag inte på förrän jag hör det ur Ottos egna mun.Stulle skrev:Inget som Järlan har sagt är sant, förutom det. Det vet väl alla?SkönaDjurgårn skrev:Men lol? Hur vet du att det här är sant?Jim Morrison skrev:Tappade respekt för Otto sedan han (allegedly) sagt att han inte vill ha Linkan.Jockmaniac skrev:Trots alla korpspelarna vi har i laget idag så lyckas Otto skämma ut sig mest. Är ju äckligt att se! Tror du glömde handväskan i båset
Dumt att sprida sånt i onödan ju.
Med det sagt, gud vad vi har veka avslut. Tim kommer fri, typ, och lobbar den i magen på Larsson osv. Kom igen nu DIF, bra energi idag!