Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
TVÅ MATCHERS AVSTÄNGNING PÅ FIGGE DÄR FÖR FAN! Anmäl anmäl!
Re: Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Fygren. Jo. Minst två matcher ska han haTaskman skrev:Avstängning på han som "träffade" domaren i linköping.. Var ju värre än Mackan det där...

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Allvarligt talat om det inte blir något där så undrar jag vafan Nilson inte får spela....Taskman skrev:Avstängning på han som "träffade" domaren i linköping.. Var ju värre än Mackan det där...
Sänkte ju domaren genom att dra ner honom.
För att Nilson lirar i Djurgården!easer90 skrev:Allvarligt talat om det inte blir något där så undrar jag vafan Nilson inte får spela....Taskman skrev:Avstängning på han som "träffade" domaren i linköping.. Var ju värre än Mackan det där...
EDIT: F.ö. vad hände med vårt fina spel från period 1's första 15?

Senast redigerad av Capcash den 2012-01-19 20:06:11, redigerad totalt 1 gånger.
- Lee Harvey Oswald
Nu måste vi upp annars ringer det snart
BRAAAA
BRAAAA
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2012-01-19 20:09:19, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Aftonbladet: Domaren segnade ner efter att ha blivit sänkt av hugg och flera slag av rasande spelare i ny skandalmatchStulle skrev:Figren sänker domaren, matchstraff!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Min första tanke också.. Det måste ju vara lite så detta var MYCKET värre och detta var inte ens farligt men när det är DIF så är det direkt avstängning.Capcash skrev:För att Nilson lirar i Djurgården!easer90 skrev:Allvarligt talat om det inte blir något där så undrar jag vafan Nilson inte får spela....Taskman skrev:Avstängning på han som "träffade" domaren i linköping.. Var ju värre än Mackan det där...
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
För att linjedomaren i Nilsons fall inte har någon som helst självrespekt.easer90 skrev:Allvarligt talat om det inte blir något där så undrar jag vafan Nilson inte får spela....Taskman skrev:Avstängning på han som "träffade" domaren i linköping.. Var ju värre än Mackan det där...
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Exakt, och att när väl beslutet är taget så handlar det enbart om prestige och vanligt "jag har rätt"-bjäbb i någon sorts maktdemonstration. Sånt som kuben älskar för övrigt.crike skrev:För att linjedomaren i Nilsons fall inte har någon som helst självrespekt.easer90 skrev:Allvarligt talat om det inte blir något där så undrar jag vafan Nilson inte får spela....Taskman skrev:Avstängning på han som "träffade" domaren i linköping.. Var ju värre än Mackan det där...
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Var det där säsongens långsammaste sidledare av Wesslau?
Jag är inte arg, och inte besviken.
- Jim Morrison
Oväntat. Vi har jävligt många målskyttar i vårt lag va? 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det där smakade skapligt mycket bajs i munnen. Fan. ..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
FY FAN, vad värdelöst, Åberg vid sargen när dom tar in pucken är ju fan pinsamt att se.
Han som skulle haft matchsstraff gör ett mål på en målvaktstavla.