Hoppas innerligt att du har rätt, Fisklunda är fan inte värda att vinna denna matchen, speciellt inte när de beter sig som svin!Mäklaren skrev:Vi kommer inte att förlora.Capcash skrev:Detta kan möjligen vara den värsta torsk någonsin! .. Stryk mot ett fegt jävla fittlag och en packe skador på exakt FEL spelare plus matchstraff för ingenting... orka!!
Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
- Lee Harvey Oswald
Svårt att bortse från domarinsatsen, men spelmässigt är frölunda minst en klass bättre.
Med dessa nya skador & avstängningar är det svårt att se vad som ska hejda DIF från en 11:e plats
Det kan alltid bli värre, så passa på & njut nu...
Med dessa nya skador & avstängningar är det svårt att se vad som ska hejda DIF från en 11:e plats
Det kan alltid bli värre, så passa på & njut nu...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Exakt. Det viktigaste nu är att markera. För lagmoralen. Jag ger blanka fan i resultatet. Ut och markera. Tyvärr har vi bara två spelare där det finns minsta lilla hopp -- printz och fimpen. Resten är för fega och individuella.Mäklaren skrev:Nu är det bara en sak som gäller: gå ut för att skada! Kör en slashing i ansiktet på Tolsa och sparka honom i magen med skridskorna.
Blir helt jävla galen på det där satans aset.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Jim Morrison
Vi har börjat köra styrspel. Nu skäms jag.
Vi ställer upp i mittzon med alla spelare när dom har pucken, NÄR VI LIGGER UNDER
Vi ställer upp i mittzon med alla spelare när dom har pucken, NÄR VI LIGGER UNDER
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
6024 publik? omg....... det märks att det går dåligt för DIF
Inte fan blir det slutspel. Vår smala glädje är väl att lhc och timrå går lika kasst.
Senast redigerad av kaminor den 2012-01-12 21:00:32, redigerad totalt 1 gånger.
Erik Gustafsson har spelat näst mest i DIF. Bara Kyle har mer istid.
Född till sportchef.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Printz är sugen nu, precis. Vi har 3stycken som markerar i detta laget, Nilson,Fimpen,Printz!?? Helt sjukt...sensei skrev:Exakt. Det viktigaste nu är att markera. För lagmoralen. Jag ger blanka fan i resultatet. Ut och markera. Tyvärr har vi bara två spelare där det finns minsta lilla hopp -- printz och fimpen. Resten är för fega och individuella.Mäklaren skrev:Nu är det bara en sak som gäller: gå ut för att skada! Kör en slashing i ansiktet på Tolsa och sparka honom i magen med skridskorna.
Spela fult
Helt korrekt. Men ingen visar någonting. Kempe och co. tänker väl på att de kan gå miste om att göra ett mål om de blir avstängda. Stå upp för lagkamraterna för fan!sensei skrev:Exakt. Det viktigaste nu är att markera. För lagmoralen. Jag ger blanka fan i resultatet. Ut och markera. Tyvärr har vi bara två spelare där det finns minsta lilla hopp -- printz och fimpen. Resten är för fega och individuella.Mäklaren skrev:Nu är det bara en sak som gäller: gå ut för att skada! Kör en slashing i ansiktet på Tolsa och sparka honom i magen med skridskorna.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Remy Lebeau
Troll?Cendun skrev:6024 publik? omg....... det märks att det går dåligt för DIF
Löjligt att ens kommentera då vi har ett snitt på runt 7600 trots skitspel. Gå tillbaka till ditt lags forum igen.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
#14 ocksådiftobbe89 skrev:Printz är sugen nu, precis. Vi har 3stycken som markerar i detta laget, Nilson,Fimpen,Printz!?? Helt sjukt...sensei skrev:Exakt. Det viktigaste nu är att markera. För lagmoralen. Jag ger blanka fan i resultatet. Ut och markera. Tyvärr har vi bara två spelare där det finns minsta lilla hopp -- printz och fimpen. Resten är för fega och individuella.Mäklaren skrev:Nu är det bara en sak som gäller: gå ut för att skada! Kör en slashing i ansiktet på Tolsa och sparka honom i magen med skridskorna.
Nu jävlar ska det vara mål i PP!!!
Remy Lebeau skrev:Troll?Cendun skrev:6024 publik? omg....... det märks att det går dåligt för DIF
Löjligt att ens kommentera då vi har ett snitt på runt 7600 trots skitspel. Gå tillbaka till ditt lags forum igen.
mm precis, snitt på 7600, och nu går det åt helvete för DIF och vipps så skönk den siffran
- Jim Morrison
Det har gått åt helvete för DIF hela jävla säsongen, ändå har folk kommit. Är du på riktigt?Cendun skrev:Remy Lebeau skrev:Troll?Cendun skrev:6024 publik? omg....... det märks att det går dåligt för DIF
mm precis, snitt på 7600, och nu går det åt helvete för DIF och vipps så skönk den siffran
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Én positiv sak för några på forumet är att nu får DT vila ett par matcher.
Han har ju inte varit värd sin speltid och plats enligt expertisen.
Han har ju inte varit värd sin speltid och plats enligt expertisen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm