Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
- DIFference
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
Värdelösa i fotbollen. Nu även i hockeyn. Lycka är att...?
Alla borde strejka derbyt. Jag köper gärna tillbaka några hundra biljetter av er som köpt, och eldar upp dem. När ska styrelse och ledning fatta?!
Alla borde strejka derbyt. Jag köper gärna tillbaka några hundra biljetter av er som köpt, och eldar upp dem. När ska styrelse och ledning fatta?!
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Kukhuvuden, alkoholister, sopor! Lämna min förening!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Där vi värvar in allting utifrån?swallat skrev:en nystart, Nya tränare, en ny ide där man bygger för framtiden, inga egentliga krav mer än att komma bättre än förra året plus sista året på stadionGneblon skrev:Fast vad finns det att hajpa i fotbollen?swallat skrev:sitter nästan och hoppas att vi släpper en 3 mål till och sedan torskar derbyt på nutt med 5-0, då måste fan något hända, jag börjar förstå varför JK knappt hajpar hockeyn något, vad finns det och hajpa
Men men det är en helt annan diskussion.
Det här e dock uppgivet som sjutton, det är fanimig inte samma lag som i första perioden.
- Jim Morrison
När i HELVETE ska ledningen agera? Ska vi behöva vänta på skador för att någonting ska hända? Detta är ett jävla SKÄMT.
SPARKA HARDY NU.
SPARKA HARDY NU.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jim Morrison
Vi har ännu inte vunnit två trepoängare i följd. Alltså, hahahahahaha fy fan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Micke ståendes med ett flin på presskonferensen efter matchen:
"Nja, jag tycker ändå vi gör en bra bortamatch. Vi tar oss hit trots att det snöar och är ändå rätt sugna på att ta poäng innan matchen. Klart godkänd insats."
"Nja, jag tycker ändå vi gör en bra bortamatch. Vi tar oss hit trots att det snöar och är ändå rätt sugna på att ta poäng innan matchen. Klart godkänd insats."
Och jag som tyckte att förra säsongen var dålig...
Hoppas vi går all-in i tredje, för då kommer det öppna sig bakåt, och Skellefteå kommer öka på sin ledning till 9-1. Då kanske det händer något i föreningen?
- Sudden
- Säsongskort: Ja
Blir trött på det här forumet ibland...
Wesslau är varannan match Sveriges bästa målvakt, för att sedan totalsågas i nästa.
SLUTA VÄNDA KAPPAN EFTER VINDEN, INGEN BLIR SMARTARE AV DE KOMMENTARERNA.
Wesslau är varannan match Sveriges bästa målvakt, för att sedan totalsågas i nästa.
SLUTA VÄNDA KAPPAN EFTER VINDEN, INGEN BLIR SMARTARE AV DE KOMMENTARERNA.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
- -daniel-
Måste också få sagt att Tim Sandberg dessvärre är precis lika dålig som jag trodde inför säsongen...alltså, jag finner inga ord. Är ledsen men han är seriens i särklass sämsta andra keeper, alla kategorier.
Med det sagt är det knappast hans fel att vi blir våldtagna i alla hål den här matchen.
Med det sagt är det knappast hans fel att vi blir våldtagna i alla hål den här matchen.

- swallat
alting utifrånGneblon skrev:Där vi värvar in allting utifrån?swallat skrev:en nystart, Nya tränare, en ny ide där man bygger för framtiden, inga egentliga krav mer än att komma bättre än förra året plus sista året på stadionGneblon skrev:Fast vad finns det att hajpa i fotbollen?swallat skrev:sitter nästan och hoppas att vi släpper en 3 mål till och sedan torskar derbyt på nutt med 5-0, då måste fan något hända, jag börjar förstå varför JK knappt hajpar hockeyn något, vad finns det och hajpa
Det här e dock uppgivet som sjutton, det är fanimig inte samma lag som i första perioden.
Philip Hellqvist
Emil Bergström
Carl Björk
Daniel Jarl
Tommi Vaiho
Joakim Alrikson
Trimi Makolli
Philip Sparrdal Mantilla
Är alla spelare som tränar med A laget regelbundet och flera av dom redan fått debutera i Allsvenskan
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Det kanske beror på att han nu på senare tiden oftast har lirat så? Han kan vara sjukt bra i en match, men sen släppa lätta puckar i en annan. Klart det låter lite på forumet då för fan.Sudden skrev:Blir trött på det här forumet ibland...
Sen att vi har Elitseriens sämsta andremålvakt gör ju inte saken bättre.
- Daniel942
swallat skrev:alting utifrånGneblon skrev:Där vi värvar in allting utifrån?swallat skrev:en nystart, Nya tränare, en ny ide där man bygger för framtiden, inga egentliga krav mer än att komma bättre än förra året plus sista året på stadionGneblon skrev:Fast vad finns det att hajpa i fotbollen?swallat skrev:sitter nästan och hoppas att vi släpper en 3 mål till och sedan torskar derbyt på nutt med 5-0, då måste fan något hända, jag börjar förstå varför JK knappt hajpar hockeyn något, vad finns det och hajpa
Philip Hellqvist
Emil Bergström
Carl Björk
Daniel Jarl
Tommi Vaiho
Joakim Alrikson
Trimi Makolli
Philip Sparrdal Mantilla
Är alla spelare som tränar med A laget regelbundet och flera av dom redan fått debutera i Allsvenskan
Daniel942 skrev: Men för helvete, ska det vara så svårt att skriva "fint" på ett forum? Finns en fin knapp som heter "Förhandsgranska".
DIF!
Skandal, skandal - en djurgårdsskandal!
Avgå Hardy, Avgå Järlan! Avgå alla era jävla pizzafetton!
Avgå Hardy, Avgå Järlan! Avgå alla era jävla pizzafetton!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- swallat
[/quote]Daniel942 skrev: Men för helvete, ska det vara så svårt att skriva "fint" på ett forum? Finns en fin knapp som heter "Förhandsgranska".
Hört talas om dyslexi?
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt