Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011
Re: Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011
Äähmen fan, gyllene läge att sätta trean där Carlsson. Det är såna du ska sätta.
YYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är inte arg, och inte besviken.
HONKEN MY MAAAN!
Kentta skrev:Äähmen fan, gyllene läge att sätta trean där Carlsson. Det är såna du ska sätta.
Drick sprit å se dubbelt

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
ÅÅÅÅH! Så skönt! Årets skönaste mål. Vet inte varför. Riktigt skönt bara. Underbart.
- Jim Morrison
Säga vad man vill om Boumedienne, men grym är han i offensiv zon. Helvete vad han läste spelet där.
edit: Eller var det Zibanejad? Såg ut som Boumedienne. Första passen till Mathias Tjärnqvist där.
edit: Eller var det Zibanejad? Såg ut som Boumedienne. Första passen till Mathias Tjärnqvist där.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2011-11-18 20:46:44, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vad var det jag sa.Drick sprit!
Grymt fin pass av Mathias där, bra jobb! (så att man ger lite positiv kritik till honom också.. händer inte ofta!)
Jaaaaaaaaaaaaaaa!
Så jävla kul att se Honken i PP, han är inte rädd för att skjuta, han håller kvar pucken i zon och vågar släppa blå linjen som många av våra andra backar aldrig gör. Bra mål! Fortsätt nu Djurgården!
Så jävla kul att se Honken i PP, han är inte rädd för att skjuta, han håller kvar pucken i zon och vågar släppa blå linjen som många av våra andra backar aldrig gör. Bra mål! Fortsätt nu Djurgården!
crike skrev:Med ett par.bira i kroppen så måste jag leverera ett stort OT. Riktigt fina toaletter i Vida Arena. tom skitvänliga. tänk om Hovet var så.
Fan vad ni gör mig glada.. Även den nivån kan funka ikväll

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tyvärr är det så. Han är dålig på att läsa spelet och kommer ofta på efterkälken.Kentta skrev:Claesson måste förövrigt vara en av de lättaste backarna att komma runt i Elitserien.
Fortsätt spela vårt spel, fan ta er om ni slappnar av nu!
Det var ju Claesson som blev rundat vid både 1-0 och 2-0 mot Aik.
Jämför med Tjärna. Åker långsammare men är ändå steget före eftersom han har spelförståelse.
Dessvärre för Claesson är spelsinne/spelförståelse en av de svåraste momenten att lära sig. Antingen har man det eller inte.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
- Säsongskort: Ja
Färgsammansättningen på Växjös tröjor (och flaggor) ser ju ut att komma direkt från Vägverkets designavdelning.
Avgå DJ Yes!
Åh herregud Norman..
Är det fjärde pucken han slår direkt till en VLH:are? Leder ju direkt till en farlighet. Skulle gärna se en bänkning där resten av matchen, om han inte vore så bra offensivt.
Är det fjärde pucken han slår direkt till en VLH:are? Leder ju direkt till en farlighet. Skulle gärna se en bänkning där resten av matchen, om han inte vore så bra offensivt.
- Jim Morrison
Nu känner vi igen Djurgården. Växjo drar igång en till växel, och vad fan händer? Pressade i fem minuter konstant och till slut mål, självfallet.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2011-11-18 20:58:19, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.