Djurgårdens IF - Luleå HF, 22/10 2011
Re: Djurgårdens IF - Luleå HF, 22/10 2011
Vad är det för vits att köra dump and chase-hockey när vi alltid är tvåa eller trea på pucken?
V Ä R D E L Ö S T
Nu orkar jag inte med det här längre. Blir en paus på obestämd tid, ciao!
Nu orkar jag inte med det här längre. Blir en paus på obestämd tid, ciao!
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Jag trodde aldrig jag skulle behöva såga Micke Johansson efter allt han gjort i DIF-tröjan, men det börjar fan bli glömt snart efter alla lustiga uttalanden som gör mig rosenrasande. Han om någon borde förstå att det är skickligheten i småmomenten som saknas, istället pissar han på oss genom att försvara laget med fåniga uttalanden. Hockeykunnandet är bort tappat hos en av våra bästa någonsin????
- Jim Morrison
HAN STÅR OCH SKRATTAR!!!! Jag vet inte var jag ska ta vägen just nuhenka83 skrev:Jag trodde aldrig jag skulle behöva såga Micke Johansson efter allt han gjort i DIF-tröjan, men det börjar fan bli glömt snart efter alla lustiga uttalanden som gör mig rosenrasande. Han om någon borde förstå att det är skickligheten i småmomenten som saknas, istället pissar han på oss genom att försvara laget med fåniga uttalanden. Hockeykunnandet är bort tappat hos en av våra bästa någonsin????
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sälj bort Kyle!!!!!!
Han är ju kass varenda jävla match....
Håller med Wikegård, enda han gör är att åker och såsar och ser fruktansvärt oengagerad ut.
Sämst hitills i år... Sälj skiten!!!!
Han är ju kass varenda jävla match....
Håller med Wikegård, enda han gör är att åker och såsar och ser fruktansvärt oengagerad ut.
Sämst hitills i år... Sälj skiten!!!!
Allting var bara så JÄVLA DÅLIGT ikväll! Spelet, klacken, avsluten, tränarna. Om det inte händer något inom en riktigt snar framtid måste vi medlemmar begära Hardys omedelbara avgång. Fy fan vad dåligt!
Jag orkar snart inte mer. Seriöst. Det är så dåligt.
Ingen verkar bry sig, och allra minst Micke Johansson som står och småler och myser i intervjun efter matchen. Inga känslor alls. Vad fan är problemet? Fattar du inte att du pissar på alla fans när du står helt apatisk framför kameran.
Det är ju pinsamt. Visst, matchen kan ju te sig jämn. Kempe skänker bort 1-2 och Klubertanz skänker bort 1-3 i tom kasse. Men innan dess, vi skapar ju ingenting. Vår kvittering är en tabbe av Rautio och annars har vi INGENTING. Tredje perioden är katastrof.
Ingen verkar bry sig. Lallar runt som en massa trattkantareller på höstpromenad. FYFAN.
Snart måste nåt hända, annars väntar kvalserien. Timrå och aik är de enda som är sämre än oss.
Godkända idag - Wesslau och Åberg. Tragiskt.
Ingen verkar bry sig, och allra minst Micke Johansson som står och småler och myser i intervjun efter matchen. Inga känslor alls. Vad fan är problemet? Fattar du inte att du pissar på alla fans när du står helt apatisk framför kameran.
Det är ju pinsamt. Visst, matchen kan ju te sig jämn. Kempe skänker bort 1-2 och Klubertanz skänker bort 1-3 i tom kasse. Men innan dess, vi skapar ju ingenting. Vår kvittering är en tabbe av Rautio och annars har vi INGENTING. Tredje perioden är katastrof.
Ingen verkar bry sig. Lallar runt som en massa trattkantareller på höstpromenad. FYFAN.
Snart måste nåt hända, annars väntar kvalserien. Timrå och aik är de enda som är sämre än oss.
Godkända idag - Wesslau och Åberg. Tragiskt.
Senast redigerad av kaminor den 2011-10-22 19:40:08, redigerad totalt 1 gånger.
DET SJUKA ÄR ATT JAG OCKSÅ GÖR DET JUST NU!!!!!! Men för att jag är så hopplöst trött på skiten!!!!!!! Jag mår så dåligt ändå sitter jag och skrattar och kan inte sluta, våran tränare pissar på oss genom TV-rutanJim Morrison skrev:HAN STÅR OCH SKRATTAR!!!! Jag vet inte var jag ska ta vägen just nuhenka83 skrev:Jag trodde aldrig jag skulle behöva såga Micke Johansson efter allt han gjort i DIF-tröjan, men det börjar fan bli glömt snart efter alla lustiga uttalanden som gör mig rosenrasande. Han om någon borde förstå att det är skickligheten i småmomenten som saknas, istället pissar han på oss genom att försvara laget med fåniga uttalanden. Hockeykunnandet är bort tappat hos en av våra bästa någonsin????

Jag behöver inte säga något om spelet, alla ser precis vilka jävla latmaskar som spelar i våra anrika tröjor just nu. Losermentaliteten från SSK-spelarna verkar ha smittat av sig.
Däremot så tycker jag det är läge att säga något om klacken. Eller vilken klack? De flesta runt om mig sitter antingen ner eller sjunger inte en enda ramsa under hela matchen. Vad fan håller ni på med? Idag blir vi under många tillfällen utsjungda av ett par jävla bondläppar som inte ens är hälften så många som oss.
Just nu är det nattsvart.
Däremot så tycker jag det är läge att säga något om klacken. Eller vilken klack? De flesta runt om mig sitter antingen ner eller sjunger inte en enda ramsa under hela matchen. Vad fan håller ni på med? Idag blir vi under många tillfällen utsjungda av ett par jävla bondläppar som inte ens är hälften så många som oss.
Just nu är det nattsvart.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Djurgårdens IF - Luleå HF, 22/10 2011
Haha, du skämtar hoppas jag?JIIR skrev:Allting var bara så JÄVLA DÅLIGT ikväll! Spelet, klacken, avsluten, tränarna. Om det inte händer något inom en riktigt snar framtid måste vi medlemmar begära Hardys omedelbara avgång. Fy fan vad dåligt!
DIF!
-
Jockmaniac bojkottar härmed Djurgården och det hoppas jag att så många som möjligt gör med mig. JAg har följt Djurgården hela 2000-talet och jag har aldrig sett oss såhär dåliga NÅGONSIN. Ställ Bäcker,Lamberg och gänget på isen och allting skulle se mycket bättre ut. Jag skäms över att vara Djurgårdare för första gången någonsin... Allt på grund av dessa talanglösa överbetalda idioter som tar på sig min tröja. Gör världen en stor tjänst och dra åt helvete SAMTLIGA. Speciellt en norländsk nolla som Kempe, en jänkare som beter sig som ett jävla svin rent ut sagt, Ölvestad som är rädd för nagellacket och Cehlin som inte har något på en hockeyrink att göra.
Sparkas inte Hardy snart så river jag mitt medlemsskap i bitar. I helvete att jag tänker stå och se på när dessa rövhål skickar ner min klubb i avgrunden. Hur i helvete är ni funtade? Dissar spelare som Linkan Bremberg för att han inte passar in. Ni har helt rätt, han kan spela ishockey! Det är skillnaden mellan honom och våra teletubbies som pissar oss rätt i ansiktet.
Vafan hände i skallarna på vår ledning och våra spelare för styft ett år sedan? Vi kämpade med allt vi hade, vi gjorde allt för att nå ett steg längre, det var Djurgården mot världen i stort sett. Efter den säsongen så faller allt samman. Hardy Nilsson står och tittar som om det är någon satans plockepinnmatch vi torskat, ljuset är tänd men ingen hemma.
Jag tror stenhårt på det jag sa för ett tag sedan, våra spelare, tränare och ledning är för dumma. IQ'n finns inte för att vara på denna nivån. Den finns inte för att göra nått annat än plocka döda djur på motorvägen.
Ge fan i och sabba min förening och det är dags att träda fram och förklara läget. Låta fansen besöka träning och fråga ut spelarna och tränarna.
Nu när Färjestad vaknat är vi klart sämst i Elitserien. De agerade ooch fick direkt resultat. De har ambitioner och är en professionell klubb till skillnad från våra praktikanter till ledare. Sanna mina ord, utan agerande kommer detta gå åt helvete. Tro mig!
Sparkas inte Hardy snart så river jag mitt medlemsskap i bitar. I helvete att jag tänker stå och se på när dessa rövhål skickar ner min klubb i avgrunden. Hur i helvete är ni funtade? Dissar spelare som Linkan Bremberg för att han inte passar in. Ni har helt rätt, han kan spela ishockey! Det är skillnaden mellan honom och våra teletubbies som pissar oss rätt i ansiktet.
Vafan hände i skallarna på vår ledning och våra spelare för styft ett år sedan? Vi kämpade med allt vi hade, vi gjorde allt för att nå ett steg längre, det var Djurgården mot världen i stort sett. Efter den säsongen så faller allt samman. Hardy Nilsson står och tittar som om det är någon satans plockepinnmatch vi torskat, ljuset är tänd men ingen hemma.
Jag tror stenhårt på det jag sa för ett tag sedan, våra spelare, tränare och ledning är för dumma. IQ'n finns inte för att vara på denna nivån. Den finns inte för att göra nått annat än plocka döda djur på motorvägen.
Ge fan i och sabba min förening och det är dags att träda fram och förklara läget. Låta fansen besöka träning och fråga ut spelarna och tränarna.
Nu när Färjestad vaknat är vi klart sämst i Elitserien. De agerade ooch fick direkt resultat. De har ambitioner och är en professionell klubb till skillnad från våra praktikanter till ledare. Sanna mina ord, utan agerande kommer detta gå åt helvete. Tro mig!
Senast redigerad av Jockmaniac den 2011-10-22 19:43:12, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
-
Det här måste ändå vara tidernas bästa sågning.kaminor skrev:Lallar runt som en massa trattkantareller på höstpromenad.

Avgå DJ Yes!
Tyvärr skulle vi nog få dyngstryk av både Timrå och aik om vi mötte dem imorgon. Det är tur att nästa derby är ett par veckor bort, annars hade det blivit åka av.kaminor skrev:Snart måste nåt hända, annars väntar kvalserien. Timrå och aik är de enda som är sämre än oss..
- -daniel-
Fy fan va less jag är på det här nu.
JAG STÅR BAKOM DIG! Det är slut på detta trams nu, snart får vi dyka upp ett gäng och ställa dom mot väggen!!!!Jockmaniac skrev:Jockmaniac bojkottar härmed Djurgården och det hoppas jag att så många som möjligt gör med mig. JAg har följt Djurgården hela 2000-talet och jag har aldrig sett oss såhär dåliga NÅGONSIN. Ställ Bäcker,Lamberg och gänget på isen och allting skulle se mycket bättre ut. Jag skäms över att vara Djurgårdare för första gången någonsin... Allt på grund av dessa talanglösa överbetalda idioter som tar på sig min tröja. Gör världen en stor tjänst och dra åt helvete SAMTLIGA. Speciellt en norländsk nolla som Kempe, en jänkare som beter sig som ett jävla svin rent ut sagt, Ölvestad som är rädd för nagellacket och Cehlin som inte har något på en hockeyrink att göra.